Georgius píše:No podle mne hláška typu "Dobrý den, dovolali jste se do lampárny, dovolujeme si upozornit, že veškeré hovory online streamujeme CIA i KGB, pokud se vám to nelíbí tak zavěste. Tramtarárara tuc tuc tuc tramtarárarára tuc tuc tuc tramtarárarára. Vyčkejte na spojení, všichni operátoři jsou na obědě. Tramtarárarára ..." je klasickým adeptem na toto použití. Pokud na druhé straně není profesionální callcentrum, ale banda lidí s přesměrováním na mobily, tak budou vědět, že NESMÍ vzít hovor dříve než za cca 5s (do písničky) a volající zaplatí proti přímému volání jen těch 5s navíc. No a pokud to nikdo nebere, tak si poslechne písničku ...
jj, přesně o tom samém využití jsem přemýšlel také. Nicméně to, aby to nikdo nezvedl dřív jsem měl v plánu využít paralelní zpožděné volání. Nicméně bych to potřeboval nejen na pevné, ale i na mobilu, což zřejmě nepůjde, protože T-mobile.