Stránka 2 z 2

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Napsal: čtv 20. srp 2015 16:39:37
od helmut.niederman
xsouku04 píše: Stisknutí tlačítka bude zpoplatněno sazbou podle délky výsledného zvukového souboru něco jako 6 Kč/min s účtováním po vteřině. Tedy u běžných hlášek to budou drobné. Samotné používání už bude zdarma.
Moment, to znamená, že když se mi někdo dovolá, tak za hovor za vyslechnutou hlášku platí jak volaný tak i volající ? Když budu mít hlášku cca dlouhou 5 minut a někdo se mi dovolá, tak za tento hovor zaplatím 30,- Kč jakožto volaný ? Nebo zaplatím pouze jednou - jednorázová sazba při zřízení té hlášky. :?:

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Napsal: čtv 20. srp 2015 17:40:14
od xsouku04
helmut.niederman píše:
xsouku04 píše: Stisknutí tlačítka bude zpoplatněno sazbou podle délky výsledného zvukového souboru něco jako 6 Kč/min s účtováním po vteřině. Tedy u běžných hlášek to budou drobné. Samotné používání už bude zdarma.
Moment, to znamená, že když se mi někdo dovolá, tak za hovor za vyslechnutou hlášku platí jak volaný tak i volající ? Když budu mít hlášku cca dlouhou 5 minut a někdo se mi dovolá, tak za tento hovor zaplatím 30,- Kč jakožto volaný ? Nebo zaplatím pouze jednou - jednorázová sazba při zřízení té hlášky. :?:
Ne platit se bude jen za nepovinné převádění textu na zvuk. Jednorázově. Je už pak jedno, kolik lidí bude volat a hlášku si vyslechne. Hlášky bývají obvykle o délce 5-30 vteřin, tedy není to žádná pálka. Pokud chcete předčítat pohádku, asi bude levnější to přečíst sám.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Napsal: ned 13. zář 2015 21:21:18
od swejzi
Zdravím,
šlo by toto použít i pro callback volání? Typicky pro případ, že volám callback obráceně, tedy že to první zvoní u toho komu volám, on přijme hovor, přehraje se mu hláška třeba "čekejte prosím, budete spojeni" a pak to začne vyzvánět u mě.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Napsal: pon 14. zář 2015 7:56:51
od xsouku04
swejzi píše:Zdravím,
šlo by toto použít i pro callback volání? Typicky pro případ, že volám callback obráceně, tedy že to první zvoní u toho komu volám, on přijme hovor, přehraje se mu hláška třeba "čekejte prosím, budete spojeni" a pak to začne vyzvánět u mě.
To, co se přehraje při obráceném zpětném volání, nelze nastavit. Stejně ale lze doporučit takto volat jen svým známým a ti už budou vědět, že mají počkat.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Napsal: pon 14. zář 2015 15:07:45
od vlk
Georgius píše:No podle mne hláška typu "Dobrý den, dovolali jste se do lampárny, dovolujeme si upozornit, že veškeré hovory online streamujeme CIA i KGB, pokud se vám to nelíbí tak zavěste. Tramtarárara tuc tuc tuc tramtarárarára tuc tuc tuc tramtarárarára. Vyčkejte na spojení, všichni operátoři jsou na obědě. Tramtarárarára ..." je klasickým adeptem na toto použití. Pokud na druhé straně není profesionální callcentrum, ale banda lidí s přesměrováním na mobily, tak budou vědět, že NESMÍ vzít hovor dříve než za cca 5s (do písničky) a volající zaplatí proti přímému volání jen těch 5s navíc. No a pokud to nikdo nebere, tak si poslechne písničku ...
jj, přesně o tom samém využití jsem přemýšlel také. Nicméně to, aby to nikdo nezvedl dřív jsem měl v plánu využít paralelní zpožděné volání. Nicméně bych to potřeboval nejen na pevné, ale i na mobilu, což zřejmě nepůjde, protože T-mobile.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Napsal: úte 15. zář 2015 21:25:17
od martv
xsouku04 píše:Každý účet může mít definovaných až 999 zvukových hlášky, kterým se přiděluje "evidenční číslo" z rozsahu 1-999.
Tyto zvukové hlášky je možné používat v IVR hlasových menu a ode dneška nově též i pro uvítací hlášku nebo hlasovou schránku.
Bomba! Díky moc, už jsem to využil (mám nahrané profi hlášky, takže jsem nemohl použít současnou variantu namluvení speciálním kódem z linky).