Re: Počítání mobilních dat
Napsal: čtv 26. lis 2015 11:26:47
Dobrý den,
ačkoliv nás ještě T-Mobile neinformoval o uzavření chyby, kvóta již byla resetována a nevyčerpaný kredit z balíčku nyní souhlasí s údajem v uživatelském rozhraní. Pravděpodobně nyní v T-Mobile pracují na systémovém řešení, které by tyto občasné chyby v nastavení datové kvóty odstranilo. Omlouváme se za komplikaci.
Informační SMS posílá automaticky T-Mobile, ale jsou odesílána s identifikací "Odorik.cz".
ačkoliv nás ještě T-Mobile neinformoval o uzavření chyby, kvóta již byla resetována a nevyčerpaný kredit z balíčku nyní souhlasí s údajem v uživatelském rozhraní. Pravděpodobně nyní v T-Mobile pracují na systémovém řešení, které by tyto občasné chyby v nastavení datové kvóty odstranilo. Omlouváme se za komplikaci.
Informační SMS posílá automaticky T-Mobile, ale jsou odesílána s identifikací "Odorik.cz".