Stránka 2 z 4
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 15:55:03
				od Zedna
				Namet na vylepseni:
Do hlavicky HTML souboru, kde jsou soustredeny vsechny konfiguracni udaje by se mohlo pridat i "Vlastni cislo pro callback", aby se pri kazdem callbacku nemuselo rucne vypisovat.
Idealni by bylo, kdyby se zde pres API dal dotahnout do ComboBoxu seznam vlastnich cisel pro danou linku, kdysi jsem zde psal namet, ze by API mohlo umet dotahnout dle cisla linky podrobne informace (vcetne napr. verejneho cisla a CLIPu) k teto lince.
			 
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 16:32:33
				od helmut.niederman
				Hlásím chybu, při pokusu o uložení rychlého kontaktu přímo pod určitou linku, se mi rychlý kontakt neuloží ( testováno v demo účtu Odorik ). Proč musím ukládat rychlý kontakt pro celý účet odorik ?  Když vyberu celý účet, tak se mi to uloží, když vyberu přímo nějakou SIP linku tak se mi to neuloží.  Proč tomu tak je ?
			
		
				
			 
- KONTAKTY.HTML.JPG (42.48 KiB) Zobrazeno 11623 x
  
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 17:56:52
				od Zedna
				Dalsi namet:
Nahore nad tabulkou by se mohl pridat radek s input boxem pro rucni zadani cisla pro callback a vedle nej zelene tlacitko pro vyvolani tohoto callbacku.
To znamena, ze bychom si mohli taktojednoduse odeilat pozadavek na callback i na cislo, ktere neni v rychlych kontaktech,
pritom kdybychom si napriklad do HTML hlavicky ulozili API jmeno/heslo, tak pak by to bylo velmi rychle a pohodlne vyvolavani callbacku.
2) opravte "Obědnat" v dialogu pro vyvolani callbacku 
 
 
3) v dialogu pro potvrzeni smazani se vypisuje "speedtest.net "
4) v dialogu pro vyvolani callbacku by se mohlo dotahnout/zobrazit i "Nazev kontaktu" (mozna i Zkratka?), nyni se tam dotahuje/zobrazuje jen "Volane cislo"
 
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 19:13:59
				od xsouku04
				helmut.niederman píše:Hlásím chybu, při pokusu o uložení rychlého kontaktu přímo pod určitou linku, se mi rychlý kontakt neuloží ( testováno v demo účtu Odorik ). Proč musím ukládat rychlý kontakt pro celý účet odorik ?  Když vyberu celý účet, tak se mi to uloží, když vyberu přímo nějakou SIP linku tak se mi to neuloží.  Proč tomu tak je ?
KONTAKTY.HTML.JPG
 
To ještě není hotové v API. Proto to nejde.
 
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 19:23:47
				od ulikar
				helmut.niederman píše:Hlásím chybu, při pokusu o uložení rychlého kontaktu přímo pod určitou linku, se mi rychlý kontakt neuloží ( testováno v demo účtu Odorik ). Proč musím ukládat rychlý kontakt pro celý účet odorik ?  Když vyberu celý účet, tak se mi to uloží, když vyberu přímo nějakou SIP linku tak se mi to neuloží.  Proč tomu tak je ?
Odorik zatím vůbec nepodporuje správu kontaktů pro jednotlivé linky. Je pravda, že toto pole by tam být nemělo, když nefunguje.
 
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 19:36:21
				od ulikar
				Zedna píše:Namet na vylepseni:
Do hlavicky HTML souboru, kde jsou soustredeny vsechny konfiguracni udaje by se mohlo pridat i "Vlastni cislo pro callback", aby se pri kazdem callbacku nemuselo rucne vypisovat.
Idealni by bylo, kdyby se zde pres API dal dotahnout do ComboBoxu seznam vlastnich cisel pro danou linku, kdysi jsem zde psal namet, ze by API mohlo umet dotahnout dle cisla linky podrobne informace (vcetne napr. verejneho cisla a CLIPu) k teto lince.
Do konfigurace to přídám. 
Mít ComboBox by samozřejmě bylo ideální, ale je třeba počkat až se potřebné funkce objeví v API.
 
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 19:49:20
				od ulikar
				Zedna píše:Dalsi namet:
Nahore nad tabulkou by se mohl pridat radek s input boxem pro rucni zadani cisla pro callback a vedle nej zelene tlacitko pro vyvolani tohoto callbacku.
To znamena, ze bychom si mohli taktojednoduse odeilat pozadavek na callback i na cislo, ktere neni v rychlych kontaktech,
pritom kdybychom si napriklad do HTML hlavicky ulozili API jmeno/heslo, tak pak by to bylo velmi rychle a pohodlne vyvolavani callbacku.
2) opravte "Obědnat" v dialogu pro vyvolani callbacku 
 
 
3) v dialogu pro potvrzeni smazani se vypisuje "speedtest.net "
4) v dialogu pro vyvolani callbacku by se mohlo dotahnout/zobrazit i "Nazev kontaktu" (mozna i Zkratka?), nyni se tam dotahuje/zobrazuje jen "Volane cislo"
 
Chybky jsem opravil, v dialogu se zobrazí podrobnější informace. 
Políčko pro callback je definitivně dobrý nápad, určitě ho v příštích verzích přidám.
 
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 21:10:25
				od ulikar
				MaT píše:Pěkné. Když se ale chci podívat na zdrojový kód stránky, z nějakého důvodu si prohlížeč myslí, že je to v kódování CP-1250 (resp. WINDOWS-1250), ačkoliv v části <head> té vlastní HTML stránky je <meta charset="utf-8">. Jde to sice ručně přepnout - ale nevrací nějak divně to kódování přímo server v HTTP hlavičkách odpovědi?
Díval jsem se a server žádné kódování v HTTP hlavičkách neuvádí. 
V tomto případě je to věc prohlížeče, ale ve Firefoxu i v Chromu mi to funguje.
 
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: úte 27. říj 2015 23:51:27
				od Zedna
				Na FireFoxu je jedna drobna kosmeticka chyba dialogoveho okna (na Chrome je to OK), viz. priloha:
			
		
				
			 
- odorik_kontakty.png (18.6 KiB) Zobrazeno 11598 x
  
			
					
				Re: Aplikace pro práci s rychlými kontakty
				Napsal: stř 28. říj 2015 14:08:54
				od xsouku04
				Nahrál jsem novější verzi na 
https://www.odorik.cz/aw/kontakty.html, která si stahuje potřebnou knihovnu v javascriptu opět přes https. 
Předchozí je pod kontakty_zastarale02.html