Stránka 2 z 3

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: úte 01. bře 2016 15:09:02
od xsouku04
pretorian14 píše:taky už funguje
Další várka SIM, která nefungovala, už fungovat začala. Tedy pravděpodobně už nyní fungují všechny. Pokud ne, hlaste konkrétní číslo.

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: čtv 03. bře 2016 18:13:18
od josef brtnik
Dobry den, od dnesniho data nam na vetsine tf cisel taky nejdou data.... Co s tim? Dekuji

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: čtv 03. bře 2016 19:29:36
od xsouku04
josef brtnik píše:Dobry den, od dnesniho data nam na vetsine tf cisel taky nejdou data.... Co s tim? Dekuji
Máme zde hlášení dvou nezávislých uživatelů, že jim nefungují data. Oba mají společné to, že data nepoužívají v telefonu, ale jeden v zabezpečovačce a druhý v minipočítači raspberry PI.
Můžete prosím na email poslat příklad čísel které nefungují a také příklad čísla které funguje a také informaci jestli se jedná o nějaké zařízení nebo mobilní telefon?

Podle mailu nemohu váš účet najít.

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: čtv 03. bře 2016 20:16:45
od josef brtnik
ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky :-(

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pát 04. bře 2016 9:37:51
od xsouku04
josef brtnik píše:ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky :-(
Již včera jsme to nahlásili T-mobile, vypadá to, že problém se týká všech simkaret pro jiné použití než v mobilu. Spojení se naváže, ale rozpadá po 3 vteřinách, tedy zjevně se nestihne nic přenést. Dnes mi problém potvrdili a snaží se jej prý vyřešit.

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pát 04. bře 2016 11:10:37
od josef brtnik
xsouku04 píše:
josef brtnik píše:ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky :-(
Již včera jsme to nahlásili T-mobile, vypadá to, že problém se týká všech simkaret pro jiné použití než v mobilu. Spojení se naváže, ale rozpadá po 3 vteřinách, tedy zjevně se nestihne nic přenést. Dnes mi problém potvrdili a snaží se jej prý vyřešit.

Tak to vypadá, že se to rozběhlo....

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pon 07. bře 2016 14:27:04
od josef brtnik
Tak nám to opět v zabezpečovačkách nefunguje a na 533 533 533 to nikdo nezvedá :-( :-(

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pon 07. bře 2016 15:56:26
od josef brtnik
josef brtnik píše:Tak nám to opět v zabezpečovačkách nefunguje a na 533 533 533 to nikdo nezvedá :-( :-(
tak snad už se to řeší

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pon 07. bře 2016 17:19:33
od xsouku04
josef brtnik píše: tak snad už se to řeší
Ano, T-mobile opravdu založil trouble ticket. Jinak jsem nyní testoval připojení z mého Linuxového notebooku přes USB klacík HUAWAY.
Připojení mi funguje, a to i pokud změním APN na nedoporučované "internet" místo doporučovaného internet.t-mobile.cz .
V každém případě je to jiný problém než minule. Jinak dnes ráno v cca 8:30 byl výpadek datových služeb cca 10 minut, předpokládám u všech simkaret. Bohužel.
Jestli to s tím nějak souvisí nebo nikoli, netuším.

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pon 07. bře 2016 21:14:01
od josef brtnik
xsouku04 píše:
josef brtnik píše: tak snad už se to řeší
Ano, T-mobile opravdu založil trouble ticket. Jinak jsem nyní testoval připojení z mého Linuxového notebooku přes USB klacík HUAWAY.
Připojení mi funguje, a to i pokud změním APN na nedoporučované "internet" místo doporučovaného internet.t-mobile.cz .
V každém případě je to jiný problém než minule. Jinak dnes ráno v cca 8:30 byl výpadek datových služeb cca 10 minut, předpokládám u všech simkaret. Bohužel.
Jestli to s tím nějak souvisí nebo nikoli, netuším.
Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční