Stránka 2 z 4

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 1:30:19
od ViR
akubik píše: Já bych se taky přimlouval za ten 4. bod. Přece jen hodně lidí přes odorik volá kvůli nízké ceně a tohle mi taky docela vadí, že se mi účtuje hovor dřív než to druhá strana zvedne.
Takto má callback řešený operátor ha-loo. Zvoní to napřed u volaného, s tím, že když to volaný zvedne, ozve se mu hláška, že je mu spojován hovor. Bohužel, část lidí to zavěsí, protože na něco takového nejsou zvyklí, a mají obavy, že "budou něco platit" :-(.

Pokud by to bylo bez hlášky, je pravděpodobnost zavěšení "hluchého telefonu" nejspíš ještě vyšší. Ona totiž ta signalizace mezi sítěmi někdy chvíli trvá. Jedině to vyzkoušet + nějakou osvětu k tomu.
akubik píše: Nehledě na to, že hodně lidí váhá, jestli takové číslo vůbec zvedne..
Jaké "takové číslo"? Přeci můžete, chcete-li, použít k CallBacku linku s CLI mobilu.

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 5:02:14
od Forrrest
xsouku04 píše:Všechno beru jako OK, akorát 4 si myslím že pro většinu lidí je to zbytečná komplikace. Už tak je to moc složité.
Tak v podstatě už samotné VoIP je "komplikace" oproti klasickému telefonování. Jenže prašule jsou prašule;) A většina lidí může pořád používat klasický způsob - kdyby se pro ten nový zavedlo další číslo. (Případně by se dalo vystačit i se starým, a to doplněním volby "pořadí" u každého z rychlých kontaktů.) Pořád jsou situace, ve kterých je lepší klasické pořadí (např. když se volá na úřady - tam by to prodlení bylo trochu problém). Zatímco když se volá známým...
ViR píše:Bohužel, část lidí to zavěsí, protože na něco takového nejsou zvyklí, a mají obavy, že "budou něco platit"
...není to takový problém. Sám to tak mám nastavené u přednastaveného zpětného volání. Pravda, na začátku jsem vždycky, když jsem se konečně "připojil k hovoru", rovnou slýchával nervózní: "No tak haló!":) ...ale všem jsem to vysvětlil a bez problémů si zvykli.
Jo, přesně jak píšeš - jeden kámoš (potom, co slyšel vyzváněcí tón na druhé straně) byl po celou dobu hovoru nedůvěřivý: "A určitě to neplatím já?":-D

Každopádně, současný callback je o nervy, když se volá chronickým nezvedačům telefonu... nebo těm, co si často vypínají zvonění, protože je "to ruší"... nebo těm, jsou zrovna ve škole/práci a člověk neví, jestli volá vhod. V těchto případech občas bývá výhodnější volat i přes klasického operátora s 2x vyšší sazbou - jen kvůli tomu, že nezdařené pokusy o dovolání člověka nic nestojí.
ViR píše:Pokud by to bylo bez hlášky, je pravděpodobnost zavěšení "hluchého telefonu" nejspíš ještě vyšší.
On nebývá hluchý, ale je tam vyzváněcí tón. Nevím, umím si představit, že ten hlas ze záznamníku může i třeba někoho vyděsit (když čeká hlas známé osoby). Oproti tomu, u současného stavu, když se to zvedne co nejrychleji, je čekací (hluchá) doba jen pár sekund, takže pokud ten člověk není nějak hodně nedočkavý...
Ale obecně - co by bylo méně odrazující (menší pravděpodobnost, že člověk zavěsí) je otázka snad pro psychologa :-D

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 12:02:39
od akubik
ViR píše:
akubik píše: Nehledě na to, že hodně lidí váhá, jestli takové číslo vůbec zvedne..
Jaké "takové číslo"? Přeci můžete, chcete-li, použít k CallBacku linku s CLI mobilu.
To mi bohužel u callbacku nefunguje, jenom při volání přes net, ale ten mi zase nefunguje 100%. Přes skype je to potichu, přes fring a Nimbuz se to seká :-(
Nebo pokud Víte jak, to zpĕtné volání nastavit, aby se zobrazovalo moje mob. číslo nechám se rád poučit :D

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 13:13:28
od xsouku04
Nehledě na to, že hodně lidí váhá, jestli takové číslo vůbec zvedne...
Nyní je možné aby jste se nechal přednastaveným zpětným voláním spojovat přes linku, kde máte jako cli nastavené svoje mobilní číslo.

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 16:48:03
od ViR
akubik píše:Nebo pokud Víte jak, to zpĕtné volání nastavit, aby se zobrazovalo moje mob. číslo nechám se rád poučit :D
Nějak teď nevím, "normálně" mi to funguje. Řekl bych, že jsem asi v návody a nastavení -> Linky normálně aktivoval PIN pro linku s mobilním CLI a když aktivuji CallBack (většinou přes Java aplikaci v mobilu, kam jsem ten PIN zadal), tak je hovor s tím správným mobilním CLIPem.

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 19:31:46
od Tatinek2
Já to vyřešil tak, že známým kteří ví, že jim volám přes zpětné volání, volám tak, že zadám jejich číslo první. Oni to zvednou a já hovor očekávám, takže ho zvednu okamžitě a skoro nic to navíc nestojí.

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 20:03:42
od akubik
ViR píše:
akubik píše:Nebo pokud Víte jak, to zpĕtné volání nastavit, aby se zobrazovalo moje mob. číslo nechám se rád poučit :D
Nějak teď nevím, "normálně" mi to funguje. Řekl bych, že jsem asi v návody a nastavení -> Linky normálně aktivoval PIN pro linku s mobilním CLI a když aktivuji CallBack (většinou přes Java aplikaci v mobilu, kam jsem ten PIN zadal), tak je hovor s tím správným mobilním CLIPem.
Já už vím kde je problém. Mám O2 a ten mi blokuje těch cca 10 čísel, které se dají použít u přednastaveného zpětného volání. Jediné číslo, které mi neblokujou je +421233889879, ale k tomuto se to zase nedá nastavit :-( Takže můžu používat callback, ale nemůžu si k němu nastavit své mobilní číslo...

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 20:21:58
od Tatinek2
A proč nepoužíváš java aplikaci odorik? Tam zadáš PIN linky které chceš, můžeš vybírat ze seznamu, psát sms....

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 21:12:37
od Forrrest
Mám dotaz: Je možné nastavit callback tak, abych při prozvonění +421233889879 volal z nového účtu s CLIPem? Přednastavené zpětné je nastavitelné ke každému účtu zvlášť, Skype účet taky... ale u klasického callbacku jsem takovou možnost nenašel :roll:

Re: CO mi u odoriku chybi.. bude nekdy?

Napsal: úte 20. pro 2011 22:30:49
od xsouku04
Já už vím kde je problém. Mám O2 a ten mi blokuje těch cca 10 čísel, které se dají použít u přednastaveného zpětného volání. Jediné číslo, které mi neblokujou je +421233889879, ale k tomuto se to zase nedá nastavit :-( Takže můžu používat callback, ale nemůžu si k němu nastavit své mobilní číslo...
Ano ve vašem případě je to tak. Leda že bychom ty linky nějak prohodili ručně. Napište mail, kde uvedete o jaké linky se jedná.