Stránka 2 z 2

Re: Volání NA počítač

Napsal: úte 02. srp 2016 16:03:37
od MichalH
kovik píše:Dobry den,
v logach vidim, ze Vam proxy posle 401,ale neprijde zadna reakce.

Zkuste zmenit prihlasovaci port na 6688

sip server: sip.odorik.cz:6688
Domain*: sip.odorik.cz:6688
tcpdump na routeru už výše psané neukazuje (jako by nebylo, co vypsat), ale výsledek je stejný - Timeout.

Re: Volání NA počítač

Napsal: úte 02. srp 2016 16:17:16
od MichalH
Tak zpět, asi to píše pořád stejnou chybu, jen tcpdump to na tom asi nestandardním portu nevypisuje bez trochu jiných přepínačů.

Re: Volání NA počítač

Napsal: úte 02. srp 2016 16:21:47
od MichalH
Tak - problém je někde na firewallu mého PC, i když jsem povolil MicroSipu komunikaci v obou směrech UDP i TCP, nešlo to. Když jsem úplně vypnul fw, okamžitě se to chytlo. Takže se omlouvám, děkuji za pomoc a jdu hledat.

Re: Volání NA počítač

Napsal: úte 02. srp 2016 16:30:25
od MichalH
Tak, super, a můžeme teď konečně řešit původní dotaz :-))

Jsem připojený MicroSipem na PC (online), linka je Odorikovy tlf. karty, která ale není zapnutá nikde v tlf. Když na to Odorikovo číslo volám (799796xxx), jsem nedostupný. Z MicroSipu (z PC) volat jde, na tlf se mi ukáže jako volající správné číslo (799796xxx).

To je stav, kvůli kterému jsem původní dotaz pokládal :-)

Re: Volání NA počítač

Napsal: úte 02. srp 2016 17:54:22
od Georgius
Příchozí hovory na čísla SIM karet jdou přes T-Mobile a Odorik s tím nemůže nic udělat. V telefonu lze přijmout jen hovor na linku/geografické/nomadické číslo. V mobilu můžete nastavit přesměrování hovorů, které ale platíte (buď 110 za "neomezené" volání do Odorika nebo klasických 59 hal/min).