Re: Přerušení hovoru po 15-16 sekundách při volání na sip
Napsal: čtv 12. led 2012 18:42:44
Zapnul jsem to i na druhé lince. Jinak pan cowok to na své lince 415329 zapnuté má.
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
To MUSÍ nutně skončit chybou, a to hlavně proto, že Mikrotech (stejně jako 99% operátorů, poskytujících veřejnou telefonní službu) blokuje neautentifikované hovory z Internetu.cowok píše:1. : Na SIP adaptéru jsem zaregistroval své číslo 222762292 u Mikrotechu (@81.91.216.18) a paralelni vyzvánění zkrácená volba 11 (sip:222762292@81.91.216.18) - hláška "hovor se nepodařilo spojit" (u mikrotechu mám asi jen minimální kredit, ale to by nemělo vadit)
To také MUSÍ skončit chybou, protože: A. server "ustredna.ha-vel.cz" už nějaký ten pátek blokuje neautentifikované hovory z Internetu. Pro některá čísla (myslím ta, co nejsou na ha-loo centrále) je možno zatím používat server "pbx.ha-vel.cz". B. pokud je mi známo, tak ústředny spol. ha-vel nikdy nepodporovaly interně mezinárodní formát E164 čísla jako označení uživatele na sipserveru, a už vůbec ne s 00 na začátku. Použitelný je jen a pouze národní formát => 245008887. Tedy já osobně bych hovor k "havlovi" zkoušel posílat maximálně tak na "sip:245008887@pbx.ha-vel.cz", nebo na odpovídající "sipa", ale obecně C. Posílat hovory na své číslo s autentifikací téhož svého čísla je tak trochu zhůvěřilost, o níž se předem musíte přesvědčit, že ji ústředna toho operátora, kterou takto trápíte, schroupe a provede (ha-loo to IMO naštěstí zvládá).cowok píše:2. : Na SIP adaptéru jsem zaregistroval 245008887 u Haloo. Když jsem chtěl přidat mezi rychlé kontakty: sip:245008887@ustredna.ha-vel.cz, resp. sip:00420245008887@ustredna.ha-vel.cz, tvrdí mi to, že je číslo ve špatném formátu, nelze vložit. Podařilo se mi mezi rychlé volby přidat alespoň sipa - rychlá volba 3 (sipa:245008887:heslo:00420245008887@ustredna.ha-vel.cz). Bohužel, jiný účet u ha-loo nemám, takže takto je sipa definován jako volání sám sobě. Výsledek - NIC, ani vyzváněcí tón, ani vyzvánění telefonu připojeném na SIP bráně.
No. Ale to je přeci normální, když netečou RTP pakety, neb jim patrně VÁŠ NAT přepsal hlavičky (protože ani Odorik ani Dellmont za NATem není), že to někde nějaká ústředna shodí....cowok píše:3. : Původní stav - na SIP adaptéru zaregistrován voipbusterpro, paralelní vyzvánění nastaveno na rychlou volbu 5 (sip:chris40008@sip.voipbusterpro.com), telefon vyzvání, hovor je spojen, ale po 15-16 vt. je hovor ukončen.
Ano i ne, respektive nejen problém VoipBusteru. Dílem je další problém na vašem zařízení (NAT) a dílem (bez urážky) tak trochu mezi klávesnicí a židlí....cowok píše:Takže nemyslím, na základě těchto informací, že to je problém voipbusterpro. Nebo stále myslíte, že ano?
Teď jste mne krásně namotivoval :) Skladuju si tady už nějaký čas pár zádrhelů, které mám k řešení, až na to bude kdy ....xsouku04 píše:...pokud to nefunguje, je třeba se ptát.