Stránka 2 z 2

Re: Nové možnosti nastavení SIP linky

Napsal: stř 10. srp 2016 14:21:16
od kovik
Dobry den,
diky za nahlaseni.
Prefix *051 je auto answer.
Melo by to byt opravene.

Re: Nové možnosti nastavení SIP linky

Napsal: stř 10. srp 2016 15:01:18
od swejzi
Díky, opravdu se zdá, že už to funguje, jen jsem ještě objevil jednu drobnost. Funkce pro nahrátí a zaslání hovoru na mail funguje u linky *081, když volám na nějaké veřejné číslo (zkoušeno 800123456), ale nezafunguje u linky *0811. Tzn. na mail přišly nahrávky hovoru na *081, hovoru na 800123456, ale hovoru na *0811 nikoliv.
Ještě dodatek - Když už přijde nahrávka, není kompletní, podstatná část hovoru chybí.

Re: Nové možnosti nastavení SIP linky

Napsal: úte 06. zář 2016 14:16:02
od schlafenberg
Narazil jsem na dvě chyby s nastavením Auto-answer u odchozích hovorů:
  • Při volání na francouzské číslo (+33785660XXX) se při tomto nastavení okamžitě ozve jen pípání, hovor nevyzvání a ani není vidět v seznamu (nemá tedi ID hovoru). Po vypnutí této volby hovor funguje jak má.
  • Nefunguje sdílená identifikace linky (suffix *2), volaný vidí CLIP přiřazený dané lince (jako bych volal bez suffixu) místo čísla linky 2. Opět, po vypnutí volby "Auto-answer u odchozích hovorů" vše funguje jak má.

Re: Nové možnosti nastavení SIP linky

Napsal: čtv 08. zář 2016 12:11:42
od kovik
Dobry den,
to prvni by melo byt opravene.

Od toho druheho bych potreboval id hovoru. Funguje mi to.

Re: Nové možnosti nastavení SIP linky

Napsal: čtv 08. zář 2016 21:26:44
od schlafenberg
ID např. 176943660, 175574044, 175572373. Zdá se, že problém projevuje, jen když vytočím číslo rychlého kontaktu, proto vám to asi fungovalo.

Re: Nové možnosti nastavení SIP linky

Napsal: pát 09. zář 2016 11:14:22
od kovik
Dobry den,
opraveno.
Diky za spolupraci.

Re: Nové možnosti nastavení SIP linky

Napsal: sob 10. zář 2016 19:08:02
od schlafenberg
Dobrý den, děkuji, ale narazil jsem ještě na jeden bug. S tímto nastavením mi nefunguje volání na URI mimo síť Odorika (typu sip:42026605XXXX@cesnet.cz ). Klient okamžitě zahlásí "Unable to call. Contact offline." a hovor ani nezačne vyzvánět. Opět, po vypnutí volby "Auto-answer u odchozích hovorů" vše funguje jak má.