Stránka 2 z 2

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Napsal: sob 23. říj 2021 19:04:52
od Appofiss
Děkuji. :-)

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Napsal: ned 19. pro 2021 11:30:37
od Appofiss
Dobrý den! Občas se mi stává, že když vytáčím tel.číslo, tak mi sluchátko několiktrát za sebou krátce zapípá a teprve potom slyším vyzváněcí ton. Někdy to dělá a někdy zas ne. Nevíte co to je? Dík.

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Napsal: ned 19. pro 2021 12:12:45
od xsouku04
Appofiss píše:Dobrý den! Občas se mi stává, že když vytáčím tel.číslo, tak mi sluchátko několiktrát za sebou krátce zapípá a teprve potom slyším vyzváněcí ton. Někdy to dělá a někdy zas ne. Nevíte co to je? Dík.
Pošlete id hovoru. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu kdy to udělalo.

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Napsal: ned 19. pro 2021 12:15:36
od Appofiss
ID hovoru: 444052702
ID hovoru: 444060671
ID hovoru: 444060656
ID hovoru: 444060623
Někdy to dělá, když vytáčím číslo.

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Napsal: pon 20. pro 2021 10:35:59
od Appofiss
xsouku04 píše:
Appofiss píše:Dobrý den! Občas se mi stává, že když vytáčím tel.číslo, tak mi sluchátko několiktrát za sebou krátce zapípá a teprve potom slyším vyzváněcí ton. Někdy to dělá a někdy zas ne. Nevíte co to je? Dík.
Pošlete id hovoru. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu kdy to udělalo.
Dotaz jsem poslal i na chat pod svým účtem.
ID hovoru: 444052702
ID hovoru: 444060671
ID hovoru: 444060656
ID hovoru: 444060623
Někdy to dělá, když vytáčím číslo.

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Napsal: úte 21. pro 2021 18:33:10
od xsouku04
Žádný důvod k pípání nevidím. Co mi ale přijde divné je, že voláte jedno číslo třikrát krátce za sebou, vždy to do deseti vteřin zavěsíte a pak znovu. Nebo to jste právě zkoušel vyvolat to pípání?
A nemůže to být tím, že se vám gigaset sluchátko snaží naznačit, že není dostatečně nabité?

Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele

Napsal: úte 21. pro 2021 19:36:40
od Appofiss
xsouku04 píše:Žádný důvod k pípání nevidím. Co mi ale přijde divné je, že voláte jedno číslo třikrát krátce za sebou vždy to do deseti vteřin zavěsíte a pak znovu. Nebo to jste právě zkoušel vyvolat to pípání?
A nemůže to být tím, že se vám gigaset sluchátko snaží naznačit, že není dostatečně nabité?
Ano. Zkoušel jsem to několikrát za sebou vyvolat. Co se týká nabití sluchátka, tak mě to také napadlo, ale před tím to nikdy nedělali. Jestli jsem třeba omylem nezapnul na sluchátku nějakou funkci. Ještě se na to podívám. Děkuji.