Stránka 2 z 2

Re: Nové možnosti portací od 1.4.2020

Napsal: čtv 16. dub 2020 8:37:38
od rattkin
Tohle je přesně ta díra kterou je možné ukrást autorizační sms a to je důvod proč všichni důvěryhodní poskytovatelé už nedělají ověření přes sms ale mobilní aplikaci

Re: Nové možnosti portací od 1.4.2020

Napsal: čtv 16. dub 2020 10:48:22
od Pitomec
Kterou "ocení" zejména ti, kteří mají obyčejný mobil...

Re: Nové možnosti portací od 1.4.2020

Napsal: úte 28. črc 2020 23:08:40
od jve75
Dobrý den,
chtěl bych portaci čísla pro 1 pevnou linku k odorik.cz, číslo je u UPC, které nyní ale vlastní Vodafone.
V portačním formuláři mám vyplnit jako operátora UPC nebo Vodafone? OKU kód mám.

Dá se portovat, i když číslo bude ve výpovědi (chci dát výpověď - ukončení k 31. srpnu služby Internet + telefon)?
Nebo mám vypovědět jenom ten internet?
(všechen hardware mám vlastní, nic v pronájmu)

Děkuji za Vaše odpovědi.

Re: Nové možnosti portací od 1.4.2020

Napsal: čtv 06. srp 2020 17:04:47
od xsouku04
jve75 píše:Dobrý den,
chtěl bych portaci čísla pro 1 pevnou linku k odorik.cz, číslo je u UPC, které nyní ale vlastní Vodafone.
V portačním formuláři mám vyplnit jako operátora UPC nebo Vodafone? OKU kód mám.

Dá se portovat, i když číslo bude ve výpovědi (chci dát výpověď - ukončení k 31. srpnu služby Internet + telefon)?
Nebo mám vypovědět jenom ten internet?
(všechen hardware mám vlastní, nic v pronájmu)

Děkuji za Vaše odpovědi.
Pokud budete portovat jediné číslo, tak nám stačí poslat OKU a informaci o tom, jaké číslo chcete portovat. Není třeba vyplňovat formulář. Co se týče výpovědi UPC, nevím přesnou odpověď, ale vypovědět obojí, myslím, nemůže být chyba. Jen je potřeba to stihnout. Zrušené číslo nemusí jít portovat.