Asterisk - billing na trunku

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
vanas
Příspěvky: 72
Registrován: úte 17. led 2012 23:05:34

Re: Asterisk - billing na trunku

Příspěvek od vanas »

vpe píše:Takže nijak, toho jsem se bál :-D
Narážel jsem na to, že i TSP dříve neuměli stopnout hovor po projetí určité sumy a teď už to imho se "naučili". Ale je asi fakt, že vývoj takového řešení pro tebe nemá cenu, že ty chceš chceš od téčka balíčky 2000 minut :-)

update: I když vlastně tohle přece musí i voip tsp řešit, tak to by nám mohl odorik prozradit, jak to vlastně má ošéfované (když udělám 10 paralelních hovorů, že mě ustřihne přesně včas všechno) anebo kolik lze jít do mínusu?
No a jak by si to jako chtěl řešit ? Zamysli se nad tím proboha. To jako při dosažení 2000 minut řekneš -> tak, teď ten hovor dokonči tak, že na sebe budete řvát z okna ? :D
Jsou 2 cesty. Hovor utnout a nazdar, což je nežádoucí nebo si to poladit tak, že prostě dojde jen k malému překročení těchto 2000 minut.

Nevim, co je to téčko a po pravdě mě to moc nezajímá. Já dělám řešení pro klienta a ten požaduje toto. A nechápu, co člověk jako ty dělá na tomto fóru. Tady se mluví o VoIP a ne o předraženém mobilním volání. Jestli tě to potěší, i já mám předplacenou kartu a na všechny mobilní operátory z vysoka.... Měl jsem tarif u O2 a potom, kdy si začali vymýšlet hovory, které se nikdy neuskutečnily, jen je chtěli zaplatit, tak jsem řekl -> to tedy NE ! Sice se pak omlouvali, ale prostě smůla. Navíc, když si měníš adresu u telefoního čísla 4x, než ti ji opravdu změní, to je vidět, jak neschopní naši mobilní operátoři jsou ! Teď mam internet v mobilu za pár korun, do toho VoIP od Odorika a čest chlapče ! Tvoje mobilní sítě se mohou se svým předraženým voláním a nevýhodnou tarifikací jít bodnout :-)
vpe
Příspěvky: 86
Registrován: ned 04. bře 2012 3:23:10

Re: Asterisk - billing na trunku

Příspěvek od vpe »

téčko je TMo, zteptej se klienta jestli tě to zajímá 2000 minut na mobily za 700 Kč.

a cotu dělám? Zajímám se o to, jak konkrétně to řešíš, to ty tu hodnotíš, co je předražené (asi emocve převládají nad kupeckými počty)...

Radši se pochlub, jak bys to konkrétně ošetřil to, aby to bylo přesně 2000 minut. Protože nad limit téčko účtuje snad 3 Kč.

Mimochodem, Dellmont típne FD v průběhu hovoru, i když máš kredit, musíš vytočit nový hovor ...
vanas
Příspěvky: 72
Registrován: úte 17. led 2012 23:05:34

Re: Asterisk - billing na trunku

Příspěvek od vanas »

vpe píše:téčko je TMo, zteptej se klienta jestli tě to zajímá 2000 minut na mobily za 700 Kč.

a cotu dělám? Zajímám se o to, jak konkrétně to řešíš, to ty tu hodnotíš, co je předražené (asi emocve převládají nad kupeckými počty)...

Radši se pochlub, jak bys to konkrétně ošetřil to, aby to bylo přesně 2000 minut. Protože nad limit téčko účtuje snad 3 Kč.

Mimochodem, Dellmont típne FD v průběhu hovoru, i když máš kredit, musíš vytočit nový hovor ...
No vidíš, jak máš všechny nabídky mobilních operátorů krásně v hlavě :-) Každopádně, ty to řešení přeci znát nepotřebuješ. Ty máš své mobily a víc tě přeci zajímat nemusí :-) Každopádně, nemam šajn, co to je FD a ani mě to moc nezajímá. Co se ale týče Asterisku. K tobě se tu vyjadřuju naposledy. Doufám, že už to pochopíš.

Jak chceš zajistit přesně 2000 minut ??? To prostě už z logiky věci nejde. Délka hovoru je relativní, nelze přesně změřit. Ale pokud víš průměrnou délku 1 hovoru a počet současných hovorů, můžeš si jasně vypočítat, do kdy má být trunk OK a kdy přesně se má deaktivovat a nechat doběhnout probíhající hovory. Přesných 2000 minut opravdu nedosáhneš :-) Zamysli se nad tím. Co není absolutní hodnota, to můžeš vyjádřit jen a jen relativně a k přesné hodnotě si to můžeš jen nějak aproximovat :-)
Odpovědět