Re: Aplikace Odorik Buddy
Napsal: sob 20. zář 2025 0:30:06
Myslím, že by se schvalování na google problém být neměl. Ta aplikace co měla problém s kontakty, totiž umožňovala i synchonizaci kontaktů s rychlými kontakty na odoriku, proto zjevně načítala všechny kontakty a nechala vybírat přímo v aplikaci. Ale předat jen ty dvě čísla to by asi nemělo být problém. Protože do aplikace se nedostanou všechny jen ty dvě.
Problém bývá třeba s VoIP aplikacemi, kde je přístup k mikrofonu a může chtít neusínat a podobně a podobně, ale když se pracuje vzdáleně s něčím přes API, to by mělo být OK. To by asi nikoho ohrožovat nemělo.
Žádný vývojářský účet na google nemám.
Ještě je jedna věc, kterou lidi často používají co mají neomezený tarif. A to je, že volají nějakou naši pevnou linku, kterou si přesměrují buď do zahraničí (je to tak levnější) a nebo sice do ČR, ale změní si při tom číslo volajícího. Tedy např. doktor, chce volat pacientovi, tak si dočasně přesměruje nějaké sdílené nebo vlastní číslo na pacienta, ale tak, aby se při tom změnilo číslo volajícího na pevnou ordinace. Může tak využít neomezeného tarifu a má to pak levnější. I když doktorovi je to jedno, ale třeba někomu kdo volá půl hodiny do USA, tak by raději využil svůj neomezený tarif a nechal se tam přesměrovat.
Seznam sdílených čísel lze získat přes API s directivou "include_sip_names". Ale možný by stačilo si vybrat jen jedno a tomu dovolat přesměrování z konkrétního mobilního čísla.
https://www.odorik.cz/w/api:public_numbers#routovani
Problém bývá třeba s VoIP aplikacemi, kde je přístup k mikrofonu a může chtít neusínat a podobně a podobně, ale když se pracuje vzdáleně s něčím přes API, to by mělo být OK. To by asi nikoho ohrožovat nemělo.
Žádný vývojářský účet na google nemám.
Ještě je jedna věc, kterou lidi často používají co mají neomezený tarif. A to je, že volají nějakou naši pevnou linku, kterou si přesměrují buď do zahraničí (je to tak levnější) a nebo sice do ČR, ale změní si při tom číslo volajícího. Tedy např. doktor, chce volat pacientovi, tak si dočasně přesměruje nějaké sdílené nebo vlastní číslo na pacienta, ale tak, aby se při tom změnilo číslo volajícího na pevnou ordinace. Může tak využít neomezeného tarifu a má to pak levnější. I když doktorovi je to jedno, ale třeba někomu kdo volá půl hodiny do USA, tak by raději využil svůj neomezený tarif a nechal se tam přesměrovat.
Seznam sdílených čísel lze získat přes API s directivou "include_sip_names". Ale možný by stačilo si vybrat jen jedno a tomu dovolat přesměrování z konkrétního mobilního čísla.
https://www.odorik.cz/w/api:public_numbers#routovani