Vypis volani

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Vypis volani

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše:Ano opravíme to. Musí se ale dodělat to co je rozdělané nyní, nebo co z nějakého důvodu spěchá.
Teď mám poměrně prioritu ještě to CLI, jinak už zde nic důležitého není.
Na tom skype dělá zase někdo další (pan Marák). Stížnosti beru na vědomí.
Ono posílení počtů lidí některé práce neurychlí. Zkrátka platí, že dva parníky dřív než jeden do Ameriky nedojedou :-). Jen prostě toho najednou k určitému okamžiku odvezou víc....
Ados

Re: Vypis volani

Příspěvek od Ados »

Budou opraveny vypisy?
jirka
Příspěvky: 87
Registrován: stř 09. lis 2011 12:02:03

Re: Vypis volani

Příspěvek od jirka »

xsouku04 píše:Ano opravíme to. Musí se ale dodělat to co je rozdělané nyní, nebo co z nějakého důvodu spěchá.
Teď mám poměrně prioritu ještě to CLI, jinak už zde nic důležitého není.
Na tom skype dělá zase někdo další (pan Marák). Stížnosti beru na vědomí.
Taky bych se přimlouval za opravu výpisu hovorů včetně statistik (viz výše v tomto vlákně) a jestli by šel udělat export, import rychlých kontaktů mezi účty pokud na to už dozrál čas.
Díky moc.
jirka
Příspěvky: 87
Registrován: stř 09. lis 2011 12:02:03

Re: Vypis volani

Příspěvek od jirka »

Jelikož se zde ještě nikdo od Odoríku nepochválil, že jsou opraveny statistiky hovorů, tak chválím já. Vypadá to, že se hovory už dobře sčítají, drobné chybky byly promptně opraveny.
Jenom drobnost: v Odchozích hovorech podle destinace se objevuje řádek Česko-příchozí, za což statistiky zřejmě nemohou, chtělo by to opravit ve výpisech hovorů, kde je to podbarveno správně (světle žlutý - odchozí, světle šedý příchozí) ale je to vždy nazváno Česko příchozí i v případě odchozího hovoru. Teď se dívám že je i toto opraveno. U hovorů od 5.10.2012 je Česko příchozí přejmenováno na Česko v síti, což je v pořádku. Dívám se správně?
Ados

Re: Vypis volani

Příspěvek od Ados »

Bylo by dobre, kdyby se to opravilo vsechno! Je v tom bordel.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypis volani

Příspěvek od xsouku04 »

jirka píše:Jelikož se zde ještě nikdo od Odoríku nepochválil, že jsou opraveny statistiky hovorů, tak chválím já. Vypadá to, že se hovory už dobře sčítají, drobné chybky byly promptně opraveny.
Jenom drobnost: v Odchozích hovorech podle destinace se objevuje řádek Česko-příchozí, za což statistiky zřejmě nemohou, chtělo by to opravit ve výpisech hovorů, kde je to podbarveno správně (světle žlutý - odchozí, světle šedý příchozí) ale je to vždy nazváno Česko příchozí i v případě odchozího hovoru. Teď se dívám že je i toto opraveno. U hovorů od 5.10.2012 je Česko příchozí přejmenováno na Česko v síti, což je v pořádku. Dívám se správně?
Tohle jsem už přejmenoval na Česko v síti a pod. Takže u nových hovorů by to mělo být ok. Co je třeba ještě opravit?
jirka
Příspěvky: 87
Registrován: stř 09. lis 2011 12:02:03

Re: Vypis volani

Příspěvek od jirka »

Myslím, že základní věci ve výpisech a ve statistikách hovorů jsou opraveny. Takže teď jen spíš návrhy na vylepšení, což je na diskuzi:
Ve statistikách hovorů je uveden počet, což je teda počet všech hovorů včetně zmeškaných. Neměly by tam být jen spojené hovory?


Dále jen vypichuji zajímavé náměty co se týče výpisu hovorů a statistiky z diskuze http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=605 :
vypis hovoru - pridat novou volbu typu checkbox "Jen (hovory) s nenulovou cenou"

vypis hovoru - nekonzistentnost ve formatu cisel odkud/kam --> nekdy jsou i s mezinarodnim predcislim 00420 a nekdy bez nej- jde to vůbec??

vypis a statistika hovoru - moznost zadat konkretni rok/mesic (moznost zobrazeni libovolneho celeho mesice)

vypis hovoru - volba jen verejna cisla/i v siti nerozlisuje geograficka (asi ani nomadicka) cisla v siti Odoriku ale bere v uvahu jen vnitrni cisla Odoriku (s hvezdickou), ja vim ze i geograficka cisla Odoriku jsou "verejna", ale bylo by dobre mit moznost ve vypisu zobrazit "vse mimo sit Odoriku" a "jen v siti Odoriku" (bez ohledu na to zda je to vnitrni/geograficke/nomadicke cislo Odoriku)

Jsou to věci které by potěšily než že by byly nutné.

Jinak bych se velmi přimlouval za možnost importu, exportu rychlých kontaktů mezi různými účty, případně import/export z/ do excelu.
jirka
Příspěvky: 87
Registrován: stř 09. lis 2011 12:02:03

Re: Vypis volani

Příspěvek od jirka »

Ados píše:Bylo by dobre, kdyby se to opravilo vsechno! Je v tom bordel.
Toto je opravdu hodnotný příspěvek.
Ados

Re: Vypis volani

Příspěvek od Ados »

jirka píše:
Ados píše:Bylo by dobre, kdyby se to opravilo vsechno! Je v tom bordel.
Toto je opravdu hodnotný příspěvek.
Co by jste chtel....? Slohovou praci? Vsechny chyby se tu jiz popsaly.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypis volani

Příspěvek od xsouku04 »

Díky za shrnutí, zkusím psát do textu.
jirka píše:Myslím, že základní věci ve výpisech a ve statistikách hovorů jsou opraveny. Takže teď jen spíš návrhy na vylepšení, což je na diskuzi:
Ve statistikách hovorů je uveden počet, což je teda počet všech hovorů včetně zmeškaných. Neměly by tam být jen spojené hovory?
Dále jen vypichuji zajímavé náměty co se týče výpisu hovorů a statistiky z diskuze http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=605 :
vypis hovoru - pridat novou volbu typu checkbox "Jen (hovory) s nenulovou cenou"
vypis hovoru - nekonzistentnost ve formatu cisel odkud/kam --> nekdy jsou i s mezinarodnim predcislim 00420 a nekdy bez nej- jde to vůbec??
Jo tohle bych navrhoval opravit až při samotném vypisování. Tedy v databázi to necháme jak to máme, ale během výpisu pro zákazníka bychom čísla mohli znormovat do vždy stejného tvaru aby byla všechna stejná. Nyní se můžeme zamyslet jestli by to mělo být ve tvaru +420 00420 a nebo jen v národním tvaru pokud to není hovor ze zahraničí ? ...
vypis a statistika hovoru - moznost zadat konkretni rok/mesic (moznost zobrazeni libovolneho celeho mesice)
Takže tam by jste jako chtěl vypsat kalendář, kde lze kliknout na měsíc/rok. Vypisovat statistik za celý rok může být pro účty kde je více hovorů docela náročné. Nechci to tedy příliš zpohodlňovat. Pokud to bude tak jednoduché jako jenklikat, bude to dělat hodně lidí aniž by to vlastně potřebovali. Abychom mohli dělat nějaké pěkné grafy a pod, chtělo by to ukládat do databáze přímo už jen statistiky, aby se nemuseli znovu a znovu procházet všechny hovory. Proto jsem zatím pro odložení.
vypis hovoru - volba jen verejna cisla/i v siti nerozlisuje geograficka (asi ani nomadicka) cisla v siti Odoriku ale bere v uvahu jen vnitrni cisla Odoriku (s hvezdickou), ja vim ze i geograficka cisla Odoriku jsou "verejna", ale bylo by dobre mit moznost ve vypisu zobrazit "vse mimo sit Odoriku" a "jen v siti Odoriku" (bez ohledu na to zda je to vnitrni/geograficke/nomadicke cislo Odoriku)
Zde bych možná měl lépe vysvětlit že čísla 91011XXXX i všechny geografická čísla nebo osmistovky jsou čísla veřejná. Naproti tomu čísla v síti *XXXXXX nejsou tak úplně veřejná, protože dovolat se na ně nedá ze všech telefonů na světě. Spousty našich zákazníků hodně používá paralelní vyzvánění, kdy třeba jedno geografické číslo nechají zvonit na pěti různých linkách. To vytváří velmi nepřehledný výpis hovorů. Protože ke každému zvonění na geografické číslo je tam celá množina čísel v síti kam to všude zvonilo. Z toho důvodu jsou defaultně zobrazovány jen hovory jen na veřejná čísla.
Jediné tedy o čem uvažuji je nějak ukázat který hovor ke kterému patří včetně stromu přesměrování.
Tedy např. původně bylo voláno na 800515515 -> pak to zvonilo na *300116 a *300110 a 910110006 , 910110006 dále vyzvánělo ... No ale je snadné se do toho zamotat.



Jinak bych se velmi přimlouval za možnost importu, exportu rychlých kontaktů mezi různými účty, případně import/export z/ do excelu.
Ano to by chtělo. Připravujeme také možnost, aby mohli být některé kontakty společné pro celou firmu/účet. Jiné by šli nastavovat individuálně pro různé linky. Tedy kontakty dvojího druhu.
Snadný import export a update by možná mohl způsobit, že by to vlastně ani nebylo potřeba.
Odpovědět