15 Září volání za korunu.
Re: 15 Září volání za korunu.
navíc Odorik nikoho nenutí platit paušál nebo splnit minimální plnění. Super ceny má pro každého. V tom vidím největší plus. I šedivka po provolání předplacených minut po 1,20 Kč po vás chce obvykle 2,5-3,0 Kč do všech sítí
Re: 15 Září volání za korunu.
luky: U šedivek se taky občas stává, že se ráno probudíte, vezmete telefon do ruky a on hlásí "Chyba registrace SIM karty" a od té doby už své číslo neuvidíte... Což znamená, že operátor šedivku vymáknul a utnul tipec!
Mohlo by vykládat například tisíce klientů TMT nebo VBC
Mohlo by vykládat například tisíce klientů TMT nebo VBC

Re: 15 Září volání za korunu.
ale TMT se nezalekl, ohradil se u ČTÚ a spor s kyslíkem vyhrál a funguje myslím dodnes. Možná měli štěstí. Nebo spíš dobré právníky...
tím nechci dělat žádnému šediváku reklamu! Jsem rád za každý počin proti oligopolu
tím nechci dělat žádnému šediváku reklamu! Jsem rád za každý počin proti oligopolu
Re: 15 Září volání za korunu.
luky: To ano, ono se to nakonec vyřešilo téměř u všech - jenom bylo potřeba upravit podmínky atd. Jenže celou dobu než se to vyřešilo, tak uživatelé těch čísel byli bez nich a nemohli si je ani nikam přenést!
Nejluxusnější to bylo hlavně pro firmy pod těma šedivkama a pro podnikatele - ti většinou nemůžou být bez telefonu ani den a navíc vypadá opravdu extra solidně, když volá zákazník a ozve se mu "Volané číslo bylo odpojené." Znal jsem chlápka, který si například zaplatil za 50 000 Kč reklamu v rádiu a najednou číslo odpojené...
Nejhorší na tom je, že se to stane vždycky v pracovní den a vždycky, když s tím nepočítáte, takže ani nemáte odkud jinud zavolat... Navíc v případě firem je pod šedivákem třeba celá firma, takže známý má firmu, kde dělá cca 30 lidí z čehož tak 20 jsou mobilní obchoďáci, takže jim nefungovaly telefony, mobilní připojení, oni se neměli jak spojit s kanceláří a on s obchoďáky.
Lidi, kteří podnikají nemají část čekat měsíce než si ČTÚ projedná nějaké stížnosti a než se právníci OPa a šedivky domluví. Potřebují telefony 24/7/365 (nebo alespoň vždy v pracovní dny). Až někdy za čtvrt nebo půl roku budou čísla uvolněny, to už je nikdo nepotřebuje
Takže tohle je u šedivek také nutno brát v úvahu. Známému to tehdy za 2-3 dny než se se všemi spojil, zajistil nové SIM, čísla atd., změnil vizitky a všechny materiály, polepy atd., prý způsobilo škodu a hlavně ušlý zisk téměř milion. Proto bych šedivku používal maximálně pro mobilní internet - například FoxFamily má za 293 Kč mobilní Internet 3GB od VF. A když by to operátor odpojil, tak prostě jen skočíte do nejbližšího obchodu, koupíte si dočasně dobíječku s mobilním Internetem dražším a zařídíte si pak něco výhodnějšího.
Ovšem, kdo má pro podnikání telefon pod šedivkou a najednou ho nemá, tak je to opravdu průšvih jako vrata
Nejluxusnější to bylo hlavně pro firmy pod těma šedivkama a pro podnikatele - ti většinou nemůžou být bez telefonu ani den a navíc vypadá opravdu extra solidně, když volá zákazník a ozve se mu "Volané číslo bylo odpojené." Znal jsem chlápka, který si například zaplatil za 50 000 Kč reklamu v rádiu a najednou číslo odpojené...
Nejhorší na tom je, že se to stane vždycky v pracovní den a vždycky, když s tím nepočítáte, takže ani nemáte odkud jinud zavolat... Navíc v případě firem je pod šedivákem třeba celá firma, takže známý má firmu, kde dělá cca 30 lidí z čehož tak 20 jsou mobilní obchoďáci, takže jim nefungovaly telefony, mobilní připojení, oni se neměli jak spojit s kanceláří a on s obchoďáky.
Lidi, kteří podnikají nemají část čekat měsíce než si ČTÚ projedná nějaké stížnosti a než se právníci OPa a šedivky domluví. Potřebují telefony 24/7/365 (nebo alespoň vždy v pracovní dny). Až někdy za čtvrt nebo půl roku budou čísla uvolněny, to už je nikdo nepotřebuje

Takže tohle je u šedivek také nutno brát v úvahu. Známému to tehdy za 2-3 dny než se se všemi spojil, zajistil nové SIM, čísla atd., změnil vizitky a všechny materiály, polepy atd., prý způsobilo škodu a hlavně ušlý zisk téměř milion. Proto bych šedivku používal maximálně pro mobilní internet - například FoxFamily má za 293 Kč mobilní Internet 3GB od VF. A když by to operátor odpojil, tak prostě jen skočíte do nejbližšího obchodu, koupíte si dočasně dobíječku s mobilním Internetem dražším a zařídíte si pak něco výhodnějšího.
Ovšem, kdo má pro podnikání telefon pod šedivkou a najednou ho nemá, tak je to opravdu průšvih jako vrata

Re: 15 Září volání za korunu.
to věřím, že to musí být průšvih. Celá diskuze je o tom, jak GSM operátoři odrbávají i mnohaleté věrné zákazníky. Pořád se mluví o tom: když si nespokojený, řekni si o slevu, nebo nebuď líný a přejdi jinam. A to lidí dělají a to je správné. I když musí počítat, že levné alternativy můžou zkrachovat. A pak to může zákazníka bolet.
Re: 15 Září volání za korunu.
luky: Ono je to taky o tom, že lidi se nestěžují a drří papulu! Já například si u klasických OPů stěžuji neustále při každé příležitosti a požaduju slevu a informuju je, že podám stížnost na ČTÚ.
A ejhle! Například ADSL mám místo 750 Kč za 200 Kč (což už je přijatelná cena), nejdražší modem z nabídky v prodejní ceně 2500 Kč zdarma. A na mobilu mám také slevy od 50% do 75% na všechny programy.
Přitom práce to není skroro žádná. Vždycky, když zjistím nějakej "poděl" ze strany operátora, tak si to jenom v rychlosti poznačím a většinou o víkendu, kdy mám čas si pošlu nějakej e-mail nebo zavolám a je to
.
Jinak podání stížnosti na ČTÚ stojí 200 Kč (při uznání Vám to stejně musí operátor proplatit jako nezbytné náklady s reklamací) a přes datovou schránku tam jde poslat DS zdarma, takže žádný problém. Divím se, že tak málo lidí podává k ČTÚ na operátory stížnosti.
Dneska je prostě doba taková, že kdo si nejvíc stěžuje a nadává, tak má nejvyšší slevy. Naopak ten, kdo je "nekonfliktní", vše "raději řeší v klidu", tak platí maximální pálky a zároveň kazí ceny ostatním
Opravdu bych dal každému pohlavek, kdo je schopný platit například v O2 za 40 minut 300 Kč měsíčně nebo dokonce 600 Kč jenom paušál za to, že má aktivní číslo na klasické HTS na IČO. Takoví lidi jsou snad masochisti... Rád bych někdy věděl, když platí 600 za nic, jestli by třeba platili i 6000 - spousta z nich určitě jo 
A ejhle! Například ADSL mám místo 750 Kč za 200 Kč (což už je přijatelná cena), nejdražší modem z nabídky v prodejní ceně 2500 Kč zdarma. A na mobilu mám také slevy od 50% do 75% na všechny programy.
Přitom práce to není skroro žádná. Vždycky, když zjistím nějakej "poděl" ze strany operátora, tak si to jenom v rychlosti poznačím a většinou o víkendu, kdy mám čas si pošlu nějakej e-mail nebo zavolám a je to

Jinak podání stížnosti na ČTÚ stojí 200 Kč (při uznání Vám to stejně musí operátor proplatit jako nezbytné náklady s reklamací) a přes datovou schránku tam jde poslat DS zdarma, takže žádný problém. Divím se, že tak málo lidí podává k ČTÚ na operátory stížnosti.
Dneska je prostě doba taková, že kdo si nejvíc stěžuje a nadává, tak má nejvyšší slevy. Naopak ten, kdo je "nekonfliktní", vše "raději řeší v klidu", tak platí maximální pálky a zároveň kazí ceny ostatním


Re: 15 Září volání za korunu.
jakou stížností jim hrozíte, že vám poskytnou slevu?Info píše:Já například si u klasických OPů stěžuji neustále při každé příležitosti a požaduju slevu a informuju je, že podám stížnost na ČTÚ.

Re: 15 Září volání za korunu.
luky: Jakými stížnostmi? No vším, co jde... tak například:
- nezpracovaný požadavek na změnu v termínu
- chybné vyúčtování
- obtěžování marketingovými hovory přes výslovný zákaz podle VOP.
- nedostupnost služeb (například O2 nefungovala 3 týdny konektivita do Francie)
A toho je hafol, po půl roce máš ceny na zlomku toho, co jsi platil běžně.
- nezpracovaný požadavek na změnu v termínu
- chybné vyúčtování
- obtěžování marketingovými hovory přes výslovný zákaz podle VOP.
- nedostupnost služeb (například O2 nefungovala 3 týdny konektivita do Francie)
A toho je hafol, po půl roce máš ceny na zlomku toho, co jsi platil běžně.
Re: 15 Září volání za korunu.
Víte, pokud jde o firmu větší než garážovka, tak 600 Kč měsíčně (ono je to tedy, pokud vím, 500 + DPH, ale to je jedno) není rozpočtově nijak zajímavá položka. Rozhodně ne natolik zajímavá, aby se vyplatilo někoho angažovat na to zařídit změnu a zejména pak na to, aby "hlídal" VOIP, o který se musíte přece jen trochu starat, na rozdíl od HTS - ta v současné době prostě funguje bez dalšího. Přesně takhle to je ve firmě u nás - a majitele zcela chápu. (A mimochodem, to, že máte aktivní číslo, na které se může kdokoli dovolat, není "nic", ale to je jiná debata.)Info píše: Opravdu bych dal každému pohlavek, kdo je schopný platit ... dokonce 600 Kč jenom paušál za to, že má aktivní číslo na klasické HTS na IČO. Takoví lidi jsou snad masochisti... Rád bych někdy věděl, když platí 600 za nic, jestli by třeba platili i 6000 - spousta z nich určitě jo
Re: 15 Září volání za korunu.
romanf: Tak především o VoIP se není třeba nijak "starat", když se to dobře nakonfiguruje (hlavně QoS) a je dostatečně kvalitní HW (hlavně výkon CPU routerů a bran), tak to drží jak Helvétská víra a nikdo na to nemusí roky sahat. Ve stabilitě a dovolatelnosti není rozdíl oproti klasické HTS nebo ISDN, naopak VoIP umožňuje celou řadu funkcí, kterou klasická linka nemá...
Jinak právě čím větší firma, tím se jí přechod na VoIP víc vyplatí! Protože taková střední firma, kde je pár poboček a dohromady mají 100 HTS, tak se jim sakra vyplatí přejít na VoIP, protože jenom na paušálech ušetří měsíčně 60 000 Kč, což jsou DVA ZAMĚSTNANCI NA FULL TIME s platem 22 000 Kč hrubého a nebo TŘI ZAMĚSTNANCI s platem 15 000 Kč hrubého na FULL TIME.
Takže jestli se někomu "nevyplatí někoho angažovat", aby to zařídil, není to jenom chyba, ale je to přímo managerské selhání! Protože takový člověk staví vlastní pohodlnost (nechce se mu to zařizovat) nad zájmy společnosti (však peněz máme takovééé balííík). Chvilku jsem zaměstnával jednu příbuznou a všechno řešila přesně tímhle způsobem než se mě jí podařilo "elegantně odstranit". Takže jsem na takové názory docela alergický, protože dokud jsou to CIZI peníze, tak to je všechno pohoda a kdyby se měla platit třeba miliarda, tak to přece nestojí za zvednutí zadku... Však z cizího krev neteče
U Vás ve firmě majitel nejspíš ani neví, že to jde levněji a ten, kdo se má starat o řízení nákladů, tak se o to nestará z pohodlnosti - jeho peníze to nejsou, místo má, plat fixní, tak co
Jinak právě čím větší firma, tím se jí přechod na VoIP víc vyplatí! Protože taková střední firma, kde je pár poboček a dohromady mají 100 HTS, tak se jim sakra vyplatí přejít na VoIP, protože jenom na paušálech ušetří měsíčně 60 000 Kč, což jsou DVA ZAMĚSTNANCI NA FULL TIME s platem 22 000 Kč hrubého a nebo TŘI ZAMĚSTNANCI s platem 15 000 Kč hrubého na FULL TIME.
Takže jestli se někomu "nevyplatí někoho angažovat", aby to zařídil, není to jenom chyba, ale je to přímo managerské selhání! Protože takový člověk staví vlastní pohodlnost (nechce se mu to zařizovat) nad zájmy společnosti (však peněz máme takovééé balííík). Chvilku jsem zaměstnával jednu příbuznou a všechno řešila přesně tímhle způsobem než se mě jí podařilo "elegantně odstranit". Takže jsem na takové názory docela alergický, protože dokud jsou to CIZI peníze, tak to je všechno pohoda a kdyby se měla platit třeba miliarda, tak to přece nestojí za zvednutí zadku... Však z cizího krev neteče

U Vás ve firmě majitel nejspíš ani neví, že to jde levněji a ten, kdo se má starat o řízení nákladů, tak se o to nestará z pohodlnosti - jeho peníze to nejsou, místo má, plat fixní, tak co
