Je vhodné si uvědomit, že na firmě se nikdo nezajímá že by měli někam chodit na web, něco dohledávat. Prostě přijde faktura za služby a když se ví o co se jedná, tak se zaplatí. Ale Odorik faktury neposílá ! Nebo si myslíš, že nějaká účetní která má spoustu práce z fakturací, z výplatami, daňovém přiznání, ... má ještě čas se přihlašovat někam na web aby si přečetla co by ještě mohla ?Pitomec píše:Snad není takový problém se přihlásit ke svému účtu a nechat si vygenerovat doklad k platbě. Otázka sotva pár minut...
Podle mně je potřeba zákazníkovy ulehčit vše co je možné, aby neměl důvod danou činnost odložit, protože teď zrovna nemá čas. To je moje zkušenost z praxe. Samozřejmě pokud má Odorik zájem i firmy, kde se běžně hradí faktury. Souhlasím že by bylo lepší zaslat přímo proformafakturu.
Pokud se budeme bavit o počítačových nadšencích, či fyzické osobě tak pak plně souhlasím. Pro mně to problém není, ale pro plno zákazníků ...