Stránka 2 z 3

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 13. zář 2012 15:36:46
od jry
Díky za informace.

Udělal jsem další test pomocí iPhone / Bria VoIP klienta (verze 2.1.3). Zkusil jsem odregistrovat A510 IP, takže Bria klient byl jediný registrovaný pro mé Odorik číslo. Na číslo jsem zavolal a vyzvánění přerušil. Bria zvonil, ale volání do Missed calls nespadlo.

Zkusil jsem to samé s Fayn účtem a Bria hovor korektně zobrazil v Missed calls.

Při té příležitosti jsem zjistil na Vašem webu, že Bria má několik starých registrací, viz příloha. Nemohla by to být příčina problému? Mate mě, že na seznamu jsou položky po expiraci. Je to OK?
Update: zkusil jsem test s Bria for iPhone na lince, kde byla podle Vašeho webu jediná registrace (Bria) a hovor opět do MC nepadl. Takže vícenásobná registrace zřejmě problém není.
Update 2: stejný pokus s 3CXPhone for iPhone 1.1.5 a tam se MC ukládá pro Odorik linku korektně. Zjevně různé implementace/interpretace SIP.

Má smysl porovnat SIP komunikaci Odorik vs Fayn na naší straně, například pomocí Wireshark/SIP pluginu?

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 13. zář 2012 17:20:30
od kovik
Zdravim,
zda se ,ze to dela(nedela) u nekterych modelu, jestli mate moznost byl bych vdecny za poslani wiresharkoveho pcapu (odorik a fayn) pro kontrolu na kontakt_AT_odorik.cz.

Ty registrace jsou 'normalni', dela to i csipsimple, pri nejaky udalosti se preregistruje, ale ma jinoun ip nebo port a ta stara tam zustane, to je pripad 3 a 6 radku. Ty hodne stary tam nemaj co delat max 10s proverim to...
Diky za upozorneni.

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 13. zář 2012 17:26:48
od mi-ko
Takže kromě výměny Gigasetu C610IP za jiný (jiný bohužel nemám) jsem provedl kompletní reset na tovární nastavení,s následnym znovunastavenim celého zařízení.Bohužel pro mne bezúspěšně.Stále se nezaznamenávají ztracené hovory.No naštěstí jsou i jiné způsoby upozorňování.

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: čtv 13. zář 2012 20:47:20
od kovik
mi-ko píše:Takže kromě výměny Gigasetu C610IP za jiný (jiný bohužel nemám) jsem provedl kompletní reset na tovární nastavení,s následnym znovunastavenim celého zařízení.Bohužel pro mne bezúspěšně.Stále se nezaznamenávají ztracené hovory.No naštěstí jsou i jiné způsoby upozorňování.
To je mrzute, musim zjistit kde je zakopanej pes, muzete udelat testovaci hovor a poslat mi -- call id z vypis volani / vypis : podrobny -- 8 mistne cislo pod stavem kreditu -- kontakt_AT_odorik.cz
diky

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: pát 14. zář 2012 10:12:10
od jry
kovik píše:jestli mate moznost byl bych vdecny za poslani wiresharkoveho pcapu (odorik a fayn) pro kontrolu na kontakt_AT_odorik.cz.
Odesláno emailem.

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: pát 14. zář 2012 12:11:39
od jry
Problém s klienty Gigaset A510 IP a iPhone Bria je na naší straně vyřešen díky promptní reakci a úpravě na straně Odorik. Díky za super support!

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: pát 14. zář 2012 13:01:39
od kovik
jry píše:Problém s klienty Gigaset A510 IP a iPhone Bria je na naší straně vyřešen díky promptní reakci a úpravě na straně Odorik. Díky za super support!
Mi dekujeme za vzorove nahlaseni problemu,
svedl me na spatnou cestu tel. cisco, ktery mel signalizaci v poradku a presto MC nezobrazoval, pocitam, ze skutecna chyba byla v signalizaci a tu jsme za podpory uzivatele jry vyresili.

Prosim vsechny uzivatele co meli problem at to otestuji.

Dekuji.

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: pát 14. zář 2012 13:06:35
od mi-ko
Také děkuji, za vyřešení problému.Vše již funguje O.K.
Přeji pěkný den!

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: pát 14. zář 2012 19:53:39
od LMN
Gigaset A510 IP - Otestováno, obě zaregistrované linky fungují bez problémů!

Děkuji. :)

Re: Nefunkční zmeškaná VoIP volání na Gigaset A510 IP

Napsal: sob 15. zář 2012 10:27:44
od Zedna
kovik píše:Prosim vsechny uzivatele co meli problem at to otestuji.
Mel jsem stejny problem u telefonu Gigaset C470 IP a nyni to funguje v poradku.
Myslel jsem si, ze to je problem daneho telefonu nebo nejakeho nastaveni v telefonu.

Jen poznamka: Zmeskane hovory predtim fungovaly, jen pokud byl telefon (sluchatko) vypnuty, po zapnuti se zmeskane hovory objevily.
Ale u zapnuteho telefonu se zmeskany hovor nezaznamenal.

Nyni jiz je to OK.
Diky za vyreseni.