Re: Hlasová schránka hotova
Napsal: ned 30. zář 2012 14:05:40
Hmm, ceně za službu se vůbec nebráním.
Nebýt náhody, kdy jsem narazil na odorik, máne stále jednu linky vyzvánějící bezdrátově ve třech místnostech. Zde jsem si zakoupil čísla, které dám do jednotlivých místností. Po "X"sekundách je přesměruji na záznamník, atd, atd...
Nyní zvažuji, kterou "800" pořídím. Jenže až bude, co s ní? Mám tři čísla: Prodejna, Servis, Fakturace/Objednávky. Stačilo by, jak jsem psal, aby při přehrání úvodní zprávy ústředna naslouchala stisku kláves. V menu nastavení bych pak mohl nastavit, že "1" je číslo na prodejnu, "2" Servis.... a po stisku by došlo k okamžitému přesměrování a vyzvánění.
Psali jste, že zákazníky to otravuje. Ano, souhlasím a proto nic složitého jako má třeba O2, jsn takto jednoduché přesměrování
Znáte nějaké IVR řešení se SIP pod windows, dali by jsme je k nám na server a je po problému.
Díky JK
Nebýt náhody, kdy jsem narazil na odorik, máne stále jednu linky vyzvánějící bezdrátově ve třech místnostech. Zde jsem si zakoupil čísla, které dám do jednotlivých místností. Po "X"sekundách je přesměruji na záznamník, atd, atd...
Nyní zvažuji, kterou "800" pořídím. Jenže až bude, co s ní? Mám tři čísla: Prodejna, Servis, Fakturace/Objednávky. Stačilo by, jak jsem psal, aby při přehrání úvodní zprávy ústředna naslouchala stisku kláves. V menu nastavení bych pak mohl nastavit, že "1" je číslo na prodejnu, "2" Servis.... a po stisku by došlo k okamžitému přesměrování a vyzvánění.
Psali jste, že zákazníky to otravuje. Ano, souhlasím a proto nic složitého jako má třeba O2, jsn takto jednoduché přesměrování
Znáte nějaké IVR řešení se SIP pod windows, dali by jsme je k nám na server a je po problému.
Díky JK