Stránka 2 z 2

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: sob 20. říj 2012 21:15:28
od GeBu
Účet jsem registroval na mobilní číslo, ale jak to mají v systému uděláno nevím.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: ned 21. říj 2012 10:09:45
od xsouku04_
GeBu píše:Účet jsem registroval na mobilní číslo, ale jak to mají v systému uděláno nevím.
Takže říkáte, že nemůžete zadat stejný email pro zmeškané hovory u linek různých uživatelů ? To opravdu nedává smysl.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: ned 21. říj 2012 13:16:55
od GeBu
Ne ne, jedná se o hlavní mejl účtu. Je označen jen "e-mail:"
xsouku04_ píše:Takže říkáte, že nemůžete zadat stejný email pro zmeškané hovory u linek různých uživatelů ? To opravdu nedává smysl.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: ned 21. říj 2012 18:05:04
od xsouku04
Tak to bohužel nejde, protože email může sloužit jako alternativní login. Pro firmy nemusí být totiž čtyřčíselné heslo dostatečné.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: ned 21. říj 2012 20:31:02
od GeBu
Ok. Životně kritické to není.