ViR píše:Tam máte patrně nějakou jinou botu. "Odregistrace" má vliv na příchozí hovory. Odchozí jdou na 99,999 % i u nezaregistrovaného telefonu. Zkuste jednak změnit port proxy serveru na 443, a jednak se podívejte (případně sem dejte), co máte nastaveno v dialplánu.
Tady bych dal klidne 100%

. Pokud telefon zkusi uskutecnit hovor, "ustredna" (server) sice INVITE ("zadost o hovor") odmitne jako neautorizovany, ale klient obratem posle dalsi zadost, kde se "predstavi" a pak to projde. Je to trochu zjednodusene receno, ale takto vice stupnove to realne probiha. Jedine co musi byt v poradku je uzivatelske jmeno, heslo, realm (rekneme "domena") a adresa serveru.
Registrace je ciste proces, kdy klient rekne ustredne, "ja jsem tady" (IP adresa a port, kde ocekava spojeni). Je to dulezite hlavne, pokud je klient za NATem, firewallem a podobne, protoze se zpravidla timto procesem "otevre cesta", aby bylo vubec mozne se na dany telefon dovolat. Pokud by se neprovedla registrace, bylo by mozne telefonovat ("docasna registrace" ciste pro dany hovor by se provedla pri kazdem spojeni), ale nebylo by mozne se dovolat - ustredna (server) totiz nevi, kam to ma vlastne poslat...
Pokud by byl nekdo timto smerem "zvedavy", pokud se podivate v nastaveni pod tabulku s udaji pro prihlaseni, uvidime, jestli je aktualne nejaky klient prihlaseny (plati v pripade SIPu). Chce-li nekdo ted mrknout, muzete kliknout zde:
https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_vo ... dmenu=jiny (je vyzadovano prihlaseni, pokud nejste). Konkretne je to polozka "verejna IP". Tento odstavec je aktualni jen pokud mate ucet v siti odorik.cz

.
Pokud budete zkouset, muzete zkusit porty 443,
5060 (standardni), 6688.
Tot "technicky" no a zpet k problemu. Navrh reseni pisu pod obrazkem...
Setkal jsem se realne s pristupem klienta (uz nevim, co to bylo za znacku), ktery striktne oddeloval udaje pro registraci a pro volani - muselo se to vyplnit 2x !!!. Neznam tohoto klienta, ale pri pohledu na obrazek z nastaveni a popisu problemu bych to zkusil - nemelo by se tim nic zkazit.
Domenka: Vyplnil jste pouze levou cast, coz muze klient brat ciste jako udaje pro registraci. Pokud se pokusite volat, podiva se do prave casti - proxy, uz. jmeno, heslo... a s tim zo zkusi. Jelikoz to neni vyplneno, nedopadne to...
Navrh: Zkuste vyplnit pravou stranu stejnymi udajmi, ktere jsou v leve casti (pro registraci).
- Zobrazit jmeno (Toto by nemuselo byt povinne, ale pro jistotu muzete zkusit 688496, pak pripadne klidne zkusit zmenit.)
- Adresa proxy serveru (sip.odorik.cz)
- Port proxy serveru (5060 pripadne 443, 6688)
- Uzivatelske jmeno (688496 - vychazim z dodaneho obrazku)
- Heslo Proxy (heslo pro 688496, stejne jako pro registraci v leve casti)
- Domena (sip.odorik.cz)
--- edit ---
Zpetne jsem koukal, ze to tady jiz prakticky bylo navrzeno (
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=940#p5770). Zkusil jste to ?
-------------
Denny píše:v dial planu nemám nic nastaveno. co tam má být nastaveno??
Jsou mozne dva pristupy k dialplanu (z pohledu zarizeni).
- striktni
Je dovoleno jen to, co je v dialplanu, vse ostatni klient zamitne. V tom pripade byva dialplan predvyplneny "beznymi" hodnotami.
- benevolentni
Je dovoleno vse. Pokud je neco v dialplanu, muze byt danym pravidlem ovlivneno smerovani (kam to klient posle). Pokud tam neco neni, je to predano na proxy tak, jak je. V takovem pripade byva dialplan prazdny (tipuji, ze Vas pripad).