Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Napsal: pon 15. črc 2013 15:28:19
Dobrý den
Posílám vám námět k zamyšlení zda není lepší, jak pro nás starší zákazníky kteří málo voláme, případně pro ty kteří používají SIM karty v zabezpečovacích zažízeních automobilů a alarmech, tak pro vás mít možnost dobíjení kreditu jednou za 12 měsíců, nebo ještě lépe jednou za 2 roky a to přímo čerpáním z účtu vašeho IP stavájícího zakazníka a ne jak to má Mobil.cz, kde je lhůta dobíjení 6 měsíců. Ten kdo volá hodně stejně si kredit dobije. Tím vy nic netratíte a jsem přesvědčen, že tímto krokem získate více zákazníků. Já vím alespoň o 10 s kterými jsem mluvil. V minulost měl Eurotel dnes O2 lhůtu dobíjení 2 r. pak to snížil na 1r. a potom na půl roku a zakázníci předplacenek začli houfně odcházet k T-Mobilu a Vodafonu, kde je lhůta 12 a 10 měsíců, ovšem u Vodafonu daleko výhodnější volání. Vodafone to pochopil. Předchůdce Oskar měl také 1 r, Vodafone to snížil na půl r. a zakazníci začali odcházet, proto to opět zvedl na 10 měsíců a měl zakazníky zpět. Podívejte se na Blesk mobil dobíjení co 3 měsíce a zakazníci jdou teď od něj pryč, buď k Mobilu.cz, nebo Tesku. Já sám pokud budete mít dobíjení 1 r. a více, přecházím okamžitě k vám do mobilní sítě a vím o dalších, jak jsem se již zmínil. Je to v celku logické VOIP operátoři mají lhůty dobíjení kreditu 2 roky, částkou 100,-Kč a volání od 1,-Kč. na mobil s účtováním po vteřinách hned od začátků a na pevné od 0,50,-Kč. protože jsou ceny za volání nízke, proto je lhůta na dobíjení delší.
Berte tento námět jako možnost k získání většího počtu vašich spokojených zakazníků.
s Pozdravem Vilém váš spokojený IP zákazník
Posílám vám námět k zamyšlení zda není lepší, jak pro nás starší zákazníky kteří málo voláme, případně pro ty kteří používají SIM karty v zabezpečovacích zažízeních automobilů a alarmech, tak pro vás mít možnost dobíjení kreditu jednou za 12 měsíců, nebo ještě lépe jednou za 2 roky a to přímo čerpáním z účtu vašeho IP stavájícího zakazníka a ne jak to má Mobil.cz, kde je lhůta dobíjení 6 měsíců. Ten kdo volá hodně stejně si kredit dobije. Tím vy nic netratíte a jsem přesvědčen, že tímto krokem získate více zákazníků. Já vím alespoň o 10 s kterými jsem mluvil. V minulost měl Eurotel dnes O2 lhůtu dobíjení 2 r. pak to snížil na 1r. a potom na půl roku a zakázníci předplacenek začli houfně odcházet k T-Mobilu a Vodafonu, kde je lhůta 12 a 10 měsíců, ovšem u Vodafonu daleko výhodnější volání. Vodafone to pochopil. Předchůdce Oskar měl také 1 r, Vodafone to snížil na půl r. a zakazníci začali odcházet, proto to opět zvedl na 10 měsíců a měl zakazníky zpět. Podívejte se na Blesk mobil dobíjení co 3 měsíce a zakazníci jdou teď od něj pryč, buď k Mobilu.cz, nebo Tesku. Já sám pokud budete mít dobíjení 1 r. a více, přecházím okamžitě k vám do mobilní sítě a vím o dalších, jak jsem se již zmínil. Je to v celku logické VOIP operátoři mají lhůty dobíjení kreditu 2 roky, částkou 100,-Kč a volání od 1,-Kč. na mobil s účtováním po vteřinách hned od začátků a na pevné od 0,50,-Kč. protože jsou ceny za volání nízke, proto je lhůta na dobíjení delší.
Berte tento námět jako možnost k získání většího počtu vašich spokojených zakazníků.
s Pozdravem Vilém váš spokojený IP zákazník