Stránka 13 z 15
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: ned 26. říj 2014 9:04:33
od Largon
MaT píše:Tak teď nevím - je balíček deaktivovaný a já budu platit po megabajtech a nebo se deaktivuje až po skončení výpadku u T-Mobile a já do té doby mám data zadarmo (ale přiškrcená na téměř nepoužitelnou úroveň)?
Systém GTS/T-Mobile má výpadek, takže požadavek na deaktivaci balíčku obdržel, drží si ho v nějaké frontě a začnou ho vyřizovat po skončení odstávky.
Obecně platí, že stav SIM karty je takový, jaký je zobrazený v tabulce s nastavením, která v tuto chvíli neni editovatelná. Ve vašem případě by tedy měl být stále vidět, že máte aktivní datový balíček, k přepnutí v nastavení dochází až poté, co GTS/T-Mobile změnu potvrdí.
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: ned 26. říj 2014 21:53:08
od helmut.niederman
Koukám, že díky tomuto výpadků, lze SIM kartu dostat i do velmi vysokého záporného zůstatku aniž by došlo k automatické suspendaci SIM karty a tak lze vesele obsluhovat služby jako SMS či MMS, u hovorů je to jasné, že to nebude fungovat. No naštěstí, že jsem kredit dorovnal, ale jinak díky za vyzkoušení

Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: pon 27. říj 2014 12:42:19
od MaT
Ještě mě napadla k balíčkům jedna možnost. Jak se zdá, tak nás, kterým 150 MB nestačí a 1500 MB je moc je tu asi víc.
Já většinou ten 150MB balíček aktivuji až někdy pár dní před koncem měsíce - a obvykle ho už pak nevyužiji celý. Ale říkám si - 69 Kč není zase tak moc a bez toho balíčku je net nepoužitelný.
Ale teď mě napadla jiná možnost. Cena bez balíčku je 1 Kč za 1 MB. To není zase tak moc. Pokud mi balíček 150 MB na měsíc nestačí, protože pak potřebuji třeba ještě 40-50 MB, tak by pro mě možná bylo výhodnější po vyčerpání balíčku přejít na právě toto účtování. Když nic jiného, připojení je pak alespoň použitelné.
Bylo by možné do uživatelského rozhraní přidat volbu, co se má stát poté, co se balíček vyčerpá? Tzn. kromě současné možnosti - net Vám pojede dál, zadarmo, ale dosti přiškrcený - tak i - přejít na účtování po MB? Já vím, spousta lidí by to tak nechtěla - ale zároveň si myslím, že by se našlo i dost takových, kterým by to zrovna tak vyhovovalo...
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: pon 27. říj 2014 17:29:57
od Largon
MaT píše:Bylo by možné do uživatelského rozhraní přidat volbu, co se má stát poté, co se balíček vyčerpá? Tzn. kromě současné možnosti - net Vám pojede dál, zadarmo, ale dosti přiškrcený - tak i - přejít na účtování po MB? Já vím, spousta lidí by to tak nechtěla - ale zároveň si myslím, že by se našlo i dost takových, kterým by to zrovna tak vyhovovalo...
Mám-li to hodnotit čistě z technického hlediska, tak bychom nejdříve museli prozkoumat, zda je to vůbec možné. Obávám se totiž, že tady se opět pohybujeme na hraně toho, co nám platforma GTS umožňuje. Konkrétně se jedná o to, že my se velice špatně dostaneme k informacím o tom, jak to vypadá s FUP u balíčku. Ani při jeho vyčerpání o tom nejsme nijak notifikováni, SMS zákazníkovi posílá rovnou GTS/T-Mobile. Museli bychom to odhadovat z CDR záznamů a ještě by muselo platit, že při vyčerpání balíčku je resetnuta datová session (a tudíž nám s nějakým zpožděním předáno CDR), což si teď nejsem tak úplně jistý, že se děje.
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: pon 27. říj 2014 23:22:26
od MaT
No nevšiml jsem si, že by mi třeba zrovna tenhle měsíc nějaká SMS o tom, že jsem balíček vyčerpal vůbec přišla. Přišla mi až SMS s potvrzením o aktivaci nového balíčku...
Asi budeme muset dál čekat na to, co v GTS ukuchtí, ale tím že není známo nic o tom, jestli to třeba bude v horizontu jednoho měsíce, do konce roku, nebo ještě déle, tak do toho asi lidi budou šťourat. Já jsem jinak se službami Odorika spokojený, jen ta data mě trochu trápí... Že si s daty pohorším, s tím jsem při přechodu počítal, ale těmi informacemi třeba o 300MB balíčku jste mi trochu dali naději...
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: úte 28. říj 2014 14:50:37
od popescu
Mně SMS o vyčerpání balíčku došla tak dvakrát, třikrát, a to mám data od Odoriku od samého začátku. Takže pokud to tam ještě není, navrhuju to přidat na seznam žádostí na GTS.
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: stř 29. říj 2014 11:14:43
od xsouku04
popescu píše:Mně SMS o vyčerpání balíčku došla tak dvakrát, třikrát, a to mám data od Odoriku od samého začátku. Takže pokud to tam ještě není, navrhuju to přidat na seznam žádostí na GTS.
Myslím, že to GTS umí, chce to jen zapnout. Tedy chyba je to u nás. Leda že by to GTS posílala tak nespolehlivě? Ověříme to. Dokonce je to tak, že to pošle SMS ještě s nějakou rezervou, takže člověk má možnost stahování omezit nebo se ještě dostane na web aby se mohl balíček přepnout.
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: stř 29. říj 2014 14:54:06
od MaT
Schválně jsem se teď díval na historii SMS a pokud takové zprávy nechodí z jiného čísla (stejné jako ta informace o cenách v roamingu), tak jsem také dostal jen dvě zprávy o vyčerpání limitu - 15. července a 25. července. A při tom ten balíček 150 MB mi nestačil zatím snad žádný měsíc, tzn. každý měsíc co jsem u Odorika, tak jsem přetáhl - a to jsem přešel už někdy na jaře. Takže potvrzuji, že s doručením těchto SMS je asi nějaký problém...
Jinak včera jsem byl na pár hodin v Německu - tak info o roamingu přišlo zase 3x. Zrovna tyhle SMS chodí nějak dobře (až moc) a jak píšete, ještě za to Odorik musí GTS platit a ty které by byly užitečnější, tak pro změnu nechodí.

Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: stř 29. říj 2014 23:56:29
od mobilemanic
Potvrzuji, že info o vyčerpání datového limitu již pár měsíců opravdu nechodí...
Re: Mobilní datové balíčky
Napsal: pát 07. lis 2014 21:55:34
od popescu
Jo, já zase potvrzuju, že v roamingu chodí SMSky s cenami opakovaně, až je to otravné. Pohybuju se často v Rakousku a chodí třeba každé dvě tři hodiny.