Dával jsem 19.2. na pobočce ve Zlíně 3 žádosti. Všechna čísla T-Mobile Twist, nemyslím, že by mezi nimi byl nějaký významný rozdíl. U dvou z nich mi začal CLIP fungovat už za 2 dny, u třetího stále nefunguje.
4.3. jsem dostal od T-Mobile takovýto mail:
Vážený zákazníku, přijali jsme Vaši Žádost o vyjmutí z ochrany Hlasový Firewall 2.0. (dále jen „žádost“).
Potvrzujeme tímto, že Vaše mobilní číslo uvedené na žádosti jsme z ochrany za podmínek uvedených v žádosti vyjmuli.
Pro dokončení žádosti a využití služeb tak, jak jste zvyklý (volání fakticky z jiného čísla než je číslo uváděné jako zpětně dovolatelné) je však třeba, aby toto vyjmutí / nastavení následně dle sjednaných podmínek potvrdil i Váš druhý poskytovatel služeb uvedený v žádosti, se kterým musíte danou záležitost dořešit.
Váš T-Mobile
Bohužel netuším, kterého z těch 3 čísel se to má týkat. Zatím se mi zdá, že v tom má T-Mobile celkem chaos a výsledky jsou těžko předvídatelné
