Tak trošku mě to nasr..štvalo. Člověk se dycky o něco dobrého snaží a nesetká se to s úspěchem. Taky jsem dom koupil HW telefon, po tom co jsem zjistil, že s novým stabilním internetem by to asi už mělo cenu a když jsem náhodou narazil na Odorika a zjistil, že to bez problémů funguje.
Taky se u nás občas volá z mobilu s různýma výmluvama, ale třeba tatík to začal používat hned, protože to byl prostě telefon a nemusel řešit zapínání PC a programu atp. Akorád brácha to poprvní zkusil až tak po 3 měsících. Nevím proč ? Jestli třeba proto, že je to přes internet, tak si myslel, že to bude horší ? Ale teď už to používá vpohodě.
Taťka a mamka mají obyč mobily bez OS, takže to byl fakt jen příklad, ale když uš si někdo kupuje nový Smartfoun, tak většinou s Androidem, takže to bylo myšleno pro ostatní lidi všeobecně. Já mám Windows Mobile a když to jde na něm, tak mě napadlo, že by se to mohlo udělat i pro Android. Sice bylo odpovězeno ze strany Odoriku, že to nejde - naposledy, že to jde jen do odchozího volání, ale já jsem to zkoušel na Androidu a normálně mě to spojilo, když jsem vyťukal číslo do příchozího callbackového hovoru brány. Takže by nemělo nic bránit nasimulovat v aplikaci to vyťukávání jako by to vyťukával člověk, když už by to nijak jinak opravdu nešlo. Pořád si myslím, že takováto aplikace je naprostá bomba a používalo by to hodně lidí. Možná i všichni, kteří by chtěli volat pomocí callbacku.
No a pokud by se tím někdo nechtěl zabývat jen kvůli tomu, že to někdo napíše do fóra a popíše situaci v rodině a že by, kvůli takovému požadavku nestrácel čas, tak já myslím, že by se to dalo udělat i tak, že by to měli uživatelé Odoriku zdarma (pevně nastavené callbackové číslo brány) a neuživatelé Odoriku by si to mohli koupit (možnost nastavit jakékoliv callbackové číslo), aby na tom autor vydělal a mělo pro něj cenu se tím zabývat a myslím, že by to mělo úspěch celosvětově.
Ale je taky možné, že se mýlím a nikdo by to nepoužíval, ale nějak mě nenapadá proč ? Jedině pro ty co už data mají a musí mít by to bylo zbytečné, ale zas nevím jak moc pohodlné je to objednávat přes tu aplikaci co potřebuje data.
GeBu píše:Snad jsem Tě nějak neurazil. Napsal jsem to tak trochu vyostřeně schválně. Moje zkušenost je totiž taková, že určitý typ lidí (klidně Tvoje krev) není ochoten ani k drobné změně. Pak mu zase bude vadit, že musí mít spuštěnou nějakou aplikaci nebo že to dlouho trvá apod. Pro ně už jenom se zamyslet před voláním, co by bylo výhodné, je hrozně velká námaha a překážka.
Používám Odorik v adaptéru (bráně) a bezdrátovým telefonem. Nic neřešíš, zvedneš mikrotelefon a voláš jako s mobilem. A stejně se setkávám s tím, že bylo voláno z mobilu. Ptám se proč a odpověď je třeba ta: "Mě se chtělo a neotravuj."
JPT píše:To byl jen příklad z rodiny. Určitě je víc lidí, kteří budou rači volat pohodlně stylem jak jsou zvyklí, když bude ta možnost, než těch lidí, kteří budou ochotní někde něco nastavovat atp. nebo vyťukávat každé číslo pro callback nebo si platit navíc data pro callback.