1) Na cestách (na laptopu) Odorik většinou používám přes Skype (protože na Skypu potřebuji být tak i tak), na svou linku jsem si nastavil paralelní vyzvánění na Skype. A teď mám problém, že nikdy nevím, kdo mi volá (vždy to jde přes odorik.cz).
Můj návrh: Před uskutečněním příchozího volání poslat přes chat identifikaci volajícího.
(Případně ještě druhý: Možnost výběru kontaktu, přes který hovory defaultně chodí (odorik9 místo odorik.cz).)
2) Skype má oproti odoričímu prográmku nevýhodu v nedostupnosti rychlých kontaktů. Nebylo by možné je (volitelně) např. poslat přes chat při zavolání na odorik.cz? (Případně vytvořit nějaký addon pro Skype, který by to dělal elegantěji?)
3) U objednání zpětného volání je užitečná funkce zpoždění. Nebylo by však možné dodělat možnost objednání NA určitý čas (třeba 17:30), případně i datum? (Konkrétně já se s pár lidmi (3-4) často domlouvám na konferenci (přes *07) na určitou hodinu, jenže oni rádi zapomínají, zpožďují se... tak by bylo ideální jim to nastavit tímto způsobem.)
4) Trvalé přihlášení. Má to Google (email, YouTube), FB, Seznam, mnoho dalších webů... Kdyby nebylo nutné se po zavření a opětovném otevření prohlížeče pokaždé přihlašovat, usnadnilo by to práci s webovým rozhraním Odoriku: objednávání zpětného volání, posílání SMS, kontrola výpisů, úprava rychlých kontaktů apod.
5) Jednotlivé "služby z webu" by mohly mít každá svůj vlastní webový odkaz, kvůli vytvoření záložky - usnadnění přístupu.
6) Ve výpisu hovorů by mohla pro každé číslo vyskočit bublinová nápověda se jménem kontaktu (pokud je číslo uloženo v rychlých kontaktech). (Osobně mám dost špatnou paměť na čísla, proto se musím pořád dívat do rychlých kontaktů
