Stránka 14 z 32

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 07. dub 2013 13:45:19
od Forrrest
Zdravím, mám pár návrhů:
1) Na cestách (na laptopu) Odorik většinou používám přes Skype (protože na Skypu potřebuji být tak i tak), na svou linku jsem si nastavil paralelní vyzvánění na Skype. A teď mám problém, že nikdy nevím, kdo mi volá (vždy to jde přes odorik.cz).
Můj návrh: Před uskutečněním příchozího volání poslat přes chat identifikaci volajícího.
(Případně ještě druhý: Možnost výběru kontaktu, přes který hovory defaultně chodí (odorik9 místo odorik.cz).)
2) Skype má oproti odoričímu prográmku nevýhodu v nedostupnosti rychlých kontaktů. Nebylo by možné je (volitelně) např. poslat přes chat při zavolání na odorik.cz? (Případně vytvořit nějaký addon pro Skype, který by to dělal elegantěji?)
3) U objednání zpětného volání je užitečná funkce zpoždění. Nebylo by však možné dodělat možnost objednání NA určitý čas (třeba 17:30), případně i datum? (Konkrétně já se s pár lidmi (3-4) často domlouvám na konferenci (přes *07) na určitou hodinu, jenže oni rádi zapomínají, zpožďují se... tak by bylo ideální jim to nastavit tímto způsobem.)
4) Trvalé přihlášení. Má to Google (email, YouTube), FB, Seznam, mnoho dalších webů... Kdyby nebylo nutné se po zavření a opětovném otevření prohlížeče pokaždé přihlašovat, usnadnilo by to práci s webovým rozhraním Odoriku: objednávání zpětného volání, posílání SMS, kontrola výpisů, úprava rychlých kontaktů apod.
5) Jednotlivé "služby z webu" by mohly mít každá svůj vlastní webový odkaz, kvůli vytvoření záložky - usnadnění přístupu.
6) Ve výpisu hovorů by mohla pro každé číslo vyskočit bublinová nápověda se jménem kontaktu (pokud je číslo uloženo v rychlých kontaktech). (Osobně mám dost špatnou paměť na čísla, proto se musím pořád dívat do rychlých kontaktů :( )

Re: Náměty a připomínky

Napsal: úte 09. dub 2013 9:47:48
od mil2house
4) Pro hlavní prohlížeče lze použít automatické přihlášení pomocí rozšíření LastPass. Dá se definovat, kde se má či nemá přihlásit. Je multiplatformní.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: úte 09. dub 2013 9:49:39
od 4smart.cz
Zedna píše:Vsiml jsem si, ze forum nejede v pozdnich nocnich hodinach (asi kazdy den), pritom hlavni stranky Odoriku jedou normalne.

Dobrý den,

provedl jsem kontrolu a úpravu konfigurace fora.

Nyní to bude snad už bez potíží.

J.M.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 14. dub 2013 20:06:57
od Forrrest
4) Pro hlavní prohlížeče lze použít automatické přihlášení pomocí rozšíření LastPass. Dá se definovat, kde se má či nemá přihlásit. Je multiplatformní.
Díky, to se hodí :geek:

Re: Náměty a připomínky

Napsal: úte 16. dub 2013 11:50:49
od xsouku04
add 2)

Pokud chcete znát svůj kredit, pošlete slovo kredit, pokud chcete znát svoje uložené kontakty, pošlete slovo kontakt.

viz. http://www.odorik.cz/w/skype#pres_zpetn ... kype_chatu

add 3)
volání na určitou hodinu často používají cestovatelé, kteří ale mají jiný lokální čas. Např. jsou v internetové kavárně a objednají si hovor za hodinu. Spojit si nechají místní simkartu třeba s mamkou nebo přítelkyní v ČR v době, kdy už nejsou v internetové kavárně. Mohli bychom dodělat tedy různě, aby šlo zadat/opravit lokální čas pokud není v ČR a v něm pak zadat, kdy to má volat.

add 5) Odkazy naleznete v rozcestníku, po přihlášení na hlavní stránce
https://www.odorik.cz/ucet/sluzby_z_web ... odmenu=sms
https://www.odorik.cz/ucet/sluzby_z_web ... u=callback


add 6)
To by se mohlo, pokud ale nechceme vypisování hovorů výrazně zpomalit, není to úplně triviální. Snad se k tomu časem dostaneme.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: úte 16. dub 2013 13:02:39
od GeBu
Děkuji za ty parametry. Jen drobná poznámka: logičtější by bylo spíše množné číslo "kontakty" nebo obojí, protože je to celý seznam kontaktů.
xsouku04 píše:pokud chcete znát svoje uložené kontakty, pošlete slovo kontakt.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: úte 16. dub 2013 20:56:15
od Forrrest
Díky za info!
3) Podle mě by sice stačilo zdůraznit, že se jedná o čas v ČR... ale na druhou stranu, žádná vychytávka navíc není k zahození ;)
6) A ten JavaScript to nemůže začít vyhledávat teprve až po najetí kurzoru? Byl by to přece v podstatě ekvivalent současného "uložit jako zkrácenou volbu" po kliknutí na volané číslo. Tak by to výpis hovorů ani neovlivnilo.
Ještě jedna poznámka k novým možnostem nastavení (díky za ně!). Pokud je "Email pro informování o použití záložního čísla" nezávislý na "Záložní číslo" (nepotřebuje být nastaveno), pak se spíš jedná o "Email pro informování o nepřihlášení linky" (současný název je trochu zavádějící, indikuje závislost).
A dotaz: Jak systém rozezná mezi nezaregistrováním z důvodu chyby (pevné linky, routeru, internetu...), a z důvodu "vlastní vůle" (odpojení přístroje, odpojení mobilu od wifi...)? Jak to vlastně funguje, kdy přesně budou chodit ty emaily?

Re: Náměty a připomínky

Napsal: čtv 18. dub 2013 15:55:04
od Zedna
Zkousel jsem Odorik pres Skype. Zaregistroval jsem si v nastaveni Odorika me skype jmeno.
Zkousel jsem vytacet hovor, zjistovat kredit a rychle kontakty pres chat. Vse funguje OK.

Ale pote kdyz jsem nechal Skype bezet na pozadi, tak v noci v 23:44 se v chatu od Odorik.cz objevily nove zpravy:
1) Nekolikrat (3x) - Vas kredit je xx Kc
2) Jedenkrat - Vypis mych rychlych kontaktu

Skype mi bezi na pozadi trvale, ale toto se objevilo jen ten prvni den (noc).
Toto se udalo automaticky bez meho pricineni, myslim, ze se jedna o nejakou zvlastni chybu systemu Odoriku.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: čtv 18. dub 2013 19:30:04
od Forrrest
Zkoušel jsem výpis kontaktů, stalo se mi to taky (16.4.). 18:44 - doručení výpisu kontaktů přes chat po zadání "kontakt", 23:46 - opětovné, samovolné doručení kontaktů.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: čtv 18. dub 2013 19:51:49
od xsouku04
Jelikož Skype nefunguje moc spolehlivě, tak mu občas musíme čistit jeho pomocné soubory. A tohle se pak stane.
V létě ale přejdeme na jiné řešení. Už to budou totiž dva roky, co skype koupil microsoft.