Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

preclixx píše: pon 09. pro 2024 7:21:09 Už to mám pro t-mobile aktivované, ale zjistil jsem, že u uživatelů O2 se jim moje číslo zobrazuje jako skryté číslo. Co se s tím dá dělat?
Bych se kouknul na konkrétní hovor. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
preclixx

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od preclixx »

Děkuji. Poslal jsem na kontakt[zavináč]odorik.cz
Lukasso
Příspěvky: 15
Registrován: pát 06. říj 2023 11:53:59

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Lukasso »

Ahoj. Chci se zeptat před skoro měsícem jsem poslal žádost do T-Mobile ale zatím mi nepřišla žádná reakce. Ten kdo to už má nastavené tak přijde pak nějaké potvrzení od T-Mobile nebo tak něco?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

Lukasso píše: stř 18. pro 2024 11:40:09 Ahoj. Chci se zeptat před skoro měsícem jsem poslal žádost do T-Mobile ale zatím mi nepřišla žádná reakce. Ten kdo to už má nastavené tak přijde pak nějaké potvrzení od T-Mobile nebo tak něco?
U T-mobile se chodí na pobočku. A ano, posílají pak potvrzení o tom, že to bylo zprocesováno. Pozná se to také podle toho, že ihned začne CLIP fungovat. Nezapomeňte u nás na webu u nastavení CLIP vybrat operátora T-mobile, potřebujeme to také vědět, aby to zase nevypnuli.

Bohužel občas se stane, že to na pobočce zjevně nezpracují správně a formulář skončí v černé díře. Doporučuji si tedy vyplněný formulář před odevzdáním vyfotit a ten nám můžete zkusit za nějakou dobu poslat spolu s tím, na které jste byli pobočce. Nebo to můžete jít rovnou reklamovat na pobočku.
Lukasso
Příspěvky: 15
Registrován: pát 06. říj 2023 11:53:59

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Lukasso »

Tak potvrzuji. CLIP již funguje. Jupííí! :) Akorát jsem tedy nebyl nijak ze strany T-Mobile vyrozuměn, že změna nabyla platnosti. Asi je zbytečné pak požadovat e-mail v žádosti, když na něj nic nepřijde (ani do spamu). Jinak zprávy co si píši s T-Mobilem mimo tu věc ohledně registrace chodí do mailu normálně. No kašlat na to, hlavně že funguje. Díky za pomoc při realizaci.
mymartin
Příspěvky: 168
Registrován: čtv 11. úno 2016 22:36:45

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od mymartin »

Mohu vědět, jak dlouho to trvalo od podání žádosti? Děkuji.
Lukasso píše: čtv 19. pro 2024 0:21:34 Tak potvrzuji. CLIP již funguje. Jupííí! :) Akorát jsem tedy nebyl nijak ze strany T-Mobile vyrozuměn, že změna nabyla platnosti. Asi je zbytečné pak požadovat e-mail v žádosti, když na něj nic nepřijde (ani do spamu). Jinak zprávy co si píši s T-Mobilem mimo tu věc ohledně registrace chodí do mailu normálně. No kašlat na to, hlavně že funguje. Díky za pomoc při realizaci.
Radouch
Příspěvky: 42
Registrován: pon 01. pro 2014 20:31:51

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Radouch »

Absolvoval jsem to s 5 Kaktus a 5 T-Mobile čísly a někdy vše běželo už po pár hodinách, obvykle maximálně do 2-3 dnů - pokud se do týdne nic nedělo, urgoval jsem věc e-mailem a asi pokaždé (2x ?) to pak znamenalo vše absolvovat kvůli nějaké jejich chybě znovu (například dotyčný žádost sice naskenoval, ale nakonec ji nedal do přílohy, jindy ji poslal do nějaké černé díry, jedna kaktusí žádost byla snad i na 3 opakovaná podání?). Když se člověk obrní trpělivostí a jde si za svým, podaří se to. Problém samozřejmě je, máte-li prodejnu daleko a muselo by se na ni třeba pokaždé extra jet.
libor007
Příspěvky: 13
Registrován: sob 30. bře 2013 21:16:11

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od libor007 »

Dnes na mě samozřejmě v t-mobilu koukali. Nejdřív nechtěli připustit, že mají pod správou kaktusí číslo, pak ho v systému našli, ale nějaký firewall jim nic neříká. Na kaktusu mi před tím tvrdili, že to budou vědět. Poradí někdo, kam v Brně s kaktusem a co mít připraveno, abych nebyl za klingona?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

Radouch píše: ned 16. úno 2025 18:10:12 Absolvoval jsem to s 5 Kaktus a 5 T-Mobile čísly a někdy vše běželo už po pár hodinách, obvykle maximálně do 2-3 dnů - pokud se do týdne nic nedělo, urgoval jsem věc e-mailem a asi pokaždé (2x ?) to pak znamenalo vše absolvovat kvůli nějaké jejich chybě znovu (například dotyčný žádost sice naskenoval, ale nakonec ji nedal do přílohy, jindy ji poslal do nějaké černé díry, jedna kaktusí žádost byla snad i na 3 opakovaná podání?). Když se člověk obrní trpělivostí a jde si za svým, podaří se to. Problém samozřejmě je, máte-li prodejnu daleko a muselo by se na ni třeba pokaždé extra jet.
Potvzruji, stává se to. Dvakrát se to podařilo proštouchnout z mé strany, ale to jsem měl vyfocenou kopii formuláře, co se odevzdal na pobočce T-mobile, kterou jsem jim do T-mobile poslal. Možná si to dali nějak dohromady. Tedy pro jistotu si ten formulář, co vyplňujete, na pobočce také vyfoťte, kdyby to popletli, obrázek může pomoci, nebo alespoň budete vědět, jak to vyplnit napodruhý. Každý mobil má foťák a tedy lze použít jako scaner třeba s aplikací Micorosft Lens. Pokud není extra tma, nikdo nepozná, že scaner nemáte.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

libor007 píše: pon 17. bře 2025 23:28:41 Dnes na mě samozřejmě v t-mobilu koukali. Nejdřív nechtěli připustit, že mají pod správou kaktusí číslo, pak ho v systému našli, ale nějaký firewall jim nic neříká. Na kaktusu mi před tím tvrdili, že to budou vědět. Poradí někdo, kam v Brně s kaktusem a co mít připraveno, abych nebyl za klingona?
Nyní tu informaci mají i na stránkách kaktusu. Stačí jim to dát přečíst a neměli by pak už říkat, že nic takového není a že na pobočce kaktus zákazníky neobsluhují. Pak už tedy zbývá jen doufat, že to nějak nepopletou. Funguje to do několika dní a posílají o úspěšném povolení email, kde píší, že povolit je to potřeba ještě u VoIP operátora. To už ale povolené je a mělo by to fungovat. Pokud se týden nic nestane a stále to nejde, nejspíše to popletli.
Obrázek
Odpovědět