Stránka 20 z 32

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 11:25:38
od lifdo69
JPT píše:Možná by to chtělo zprovoznit to zasílání novinek na mejl. Zadával jsem v nastavení při registraci na konci minulého roku mejl, na který se mají posílat novinky a zaškrtl "všechny", ale ještě nedošla ani jedna a ani do spamu ne.

Jojo, toto by bylo super.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 11:40:20
od Pitomec
Nešlo by po přihlášení do účtu vidět u SIM karty údaje o PIN1/PIN2 a PUK1/PUK2? Takhle je to pouze na kartičce (a ještě miniaturním písmem).

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 12:10:51
od paty07
Vir:
Já docela chápu uživatele peekaa. K virtuálovi je jedno vlákno o 50 stránkách. Nově příchozí pak prohlédnou předposlední a poslední stránku, najdou jenom diskusi a info žádné, pak se zbytečně ptají furt dokola na to samé. Nebylo by odvěci, když to zatím není vytrubováno pro širokou veřejnost, udělat na fóru vlákno zamčené jen pro lidi z Odorika, kde by byly všechny informace.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 12:13:17
od ViR
peekaa píše:"Klasický" marketing je snad něco špatně? Je snad špatně dát lidem vědět, že je něco nového, že by mohli něco více ušetřit, případně získat nové zákazníky (a firma více vydělat)? Mě přijde velmi divné, že já jako klient musím hodně pátrat a hledat.
Špatně to není, ale znamená to "dávkovou" práci místo kontinuální a v podstatě to "brzdí pokrok" ;).

Konkrétně u mobilních služeb by to znamenalo, že dnes ještě téměř nikdo nic nebude vědět (a používat), protože Odorik mobilní služby (jako mnoho jiných vylepšení a funkčností) zavádí v postupných krocích. A o těch informuje v sekci Novinky (ve kterých se dá mj. docela dobře hledat).

Při klasickém marketingu by informaci pustil až tehdy, kdy je vše plně funkční a odzkoušené. Vydal tiskové zprávy, udělal tiskovou konferenci, spustil reklamu... A na týden by musel najmout brigádníky, aby zvládl nápor zájemců (případně by stálí zaměstnanci museli nějaký čas pracovat 25 hod. denně a 8 dnů v týdnu ;)).

Takto sice bezpochyby také dojde (patrně někdy tento měsíc), k tomu, že Odorik řekne "teď je vše na 100 % hotové" a připravené pro retail, uvede vše na první stránce svého webu, dá vědět médiím, atd. Ale současní zákazníci, pokud se zajímají, už to vlastně budou brát jako "starou věc", protože jsou v obraze díky průběžným informacím. A o ně již může být ten případný nápor zájemců menší...

A právě proto dnes bez problémů můžeme používat služby jako "veřejní beta testeři", jelikož už prostě "základ funguje" a jen se ladí dílčí věci, jako je třeba portace, jaký a zda bude roaming co kde přesně zobrazit v zákaznickém rozhraní, atd., s čímž jsme prostě srozuměni. A mj. se to dolaďuje i podle reakcí loajálních zákazníků, protože ty jsou vždy "přátelštější" a přínosnější, než případné nespokojené reakce "klientů z ulice", kteří o operátorovi dosud nic nevěděli...

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 12:41:53
od ViR
paty07 píše:Vir: Já docela chápu uživatele peekaa. K virtuálovi je jedno vlákno o 50 stránkách. Nově příchozí pak prohlédnou předposlední a poslední stránku, najdou jenom diskusi a info žádné, pak se zbytečně ptají furt dokola na to samé. Nebylo by odvěci, když to zatím není vytrubováno pro širokou veřejnost, udělat na fóru vlákno zamčené jen pro lidi z Odorika, kde by byly všechny informace.
Tak, to je asi věcí Odoriku, zda považuje za nutné něco zamykat . Já vycházím z toho, že existuje nějaká funkce "hledat" :-). Samozřejmě beru, že ne každý je schopen se správně zeptat tak, aby dostal dostatečně relevantní odpověď...

Ale možná by opravdu nebylo od věci udělat výcuc z toho, co již je funkční a známé, vyvěsit to jako "oznámení" (zůstává to pak na první pozici) a zamknout tak, aby do toho mohli sahat jen moderátoři...

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 12:43:20
od ViR
Pitomec píše:Nešlo by po přihlášení do účtu vidět u SIM karty údaje o PIN1/PIN2 a PUK1/PUK2? Takhle je to pouze na kartičce (a ještě miniaturním písmem).
Pokud to může Odorik sdělit jinou cestou, což asi může, tak bych to raději nevyvěšoval...

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 12:47:40
od Pitomec
Jakou cestou? Jenom na té kartičce? To je málo. Možná jsem moc zmlsaný od VF, kde jsou tyto údaje normální k mání v zákaznickém účtu na webu a žádný problém.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 14:06:31
od paty07
ViR píše: Tak, to je asi věcí Odoriku, zda považuje za nutné něco zamykat . Já vycházím z toho, že existuje nějaká funkce "hledat" :-). Samozřejmě beru, že ne každý je schopen se správně zeptat tak, aby dostal dostatečně relevantní odpověď...

Ale možná by opravdu nebylo od věci udělat výcuc z toho, co již je funkční a známé, vyvěsit to jako "oznámení" (zůstává to pak na první pozici) a zamknout tak, aby do toho mohli sahat jen moderátoři...
Asi jsem to napsal blbě, ale přesně tohle jsem myslel. Založit extra vlákno a připíchnout ho nahoru. Napsat, co funguje a co ne.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 19:41:58
od Pitomec
Ještě jeden námět - když má člověk od Odoriku mobilní číslo a jeho CLIP si chce přihodit na nějaké pevné číslo taktéž od Odoriku a oboje je na společném účtu, tak snad není potřeba ověření přes SMS, ne? :)

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 02. srp 2013 21:02:06
od lifdo69
Pitomec píše:Ještě jeden námět - když má člověk od Odoriku mobilní číslo a jeho CLIP si chce přihodit na nějaké pevné číslo taktéž od Odoriku a oboje je na společném účtu, tak snad není potřeba ověření přes SMS, ne? :)
Ale proč ještě klip? se dá přihlásit na tu linku co je k mobilnímu číslu ne? Co na to Odorik, mám pravdu?