peekaa píše:"Klasický" marketing je snad něco špatně? Je snad špatně dát lidem vědět, že je něco nového, že by mohli něco více ušetřit, případně získat nové zákazníky (a firma více vydělat)? Mě přijde velmi divné, že já jako klient musím hodně pátrat a hledat.
Špatně to není, ale znamená to "dávkovou" práci místo kontinuální a v podstatě to "brzdí pokrok"

.
Konkrétně u mobilních služeb by to znamenalo, že dnes ještě téměř nikdo nic nebude vědět (a používat), protože Odorik mobilní služby (jako mnoho jiných vylepšení a funkčností) zavádí v postupných krocích. A o těch informuje v sekci Novinky (ve kterých se dá mj. docela dobře hledat).
Při klasickém marketingu by informaci pustil až tehdy, kdy je vše plně funkční a odzkoušené. Vydal tiskové zprávy, udělal tiskovou konferenci, spustil reklamu... A na týden by musel najmout brigádníky, aby zvládl nápor zájemců
(případně by stálí zaměstnanci museli nějaký čas pracovat 25 hod. denně a 8 dnů v týdnu
).
Takto sice bezpochyby také dojde (patrně někdy tento měsíc), k tomu, že Odorik řekne "teď je vše na 100 % hotové" a připravené pro retail, uvede vše na první stránce svého webu, dá vědět médiím, atd. Ale současní zákazníci, pokud se zajímají, už to vlastně budou brát jako "starou věc", protože jsou v obraze díky průběžným informacím. A o ně již může být ten případný nápor zájemců menší...
A právě proto dnes bez problémů můžeme používat služby jako "veřejní beta testeři", jelikož už prostě "základ funguje" a jen se ladí dílčí věci, jako je třeba portace, jaký a zda bude roaming co kde přesně zobrazit v zákaznickém rozhraní, atd., s čímž jsme prostě srozuměni. A mj. se to dolaďuje i podle reakcí loajálních zákazníků, protože ty jsou vždy "přátelštější" a přínosnější, než případné nespokojené reakce "klientů z ulice", kteří o operátorovi dosud nic nevěděli...