Nový výpis hovorů v přehledu volání
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
To měla být narážka na nesprávné a v určitých kontextech matoucí použití slova déle ve významu později.
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
NENECHÁVAT ! Udělat aspoň kopírovací Call ID ! Díkladac píše:Ne, přehled volání už nechte. Teď je to dobré.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
Hlavní změny u výpisu hovorů proběhly "pod kapotou", tedy nejsou vidět. Nyní se nám případné změny budou dělat snadněji. A také došlo k výraznému zrychlení výpisu hovorů. I zákazník se sedmdesáti linkami, který má denně tisíce hovorů, uvidí výpis hovorů okamžitě bez čekání.
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
Pokud by Odorik neupravil to Call ID, aby se dalo kopírovat, tak ve Firefoxu, když se klikne na ten čas pod délkou hovoru pravým myšítkem a zvolí se "Prozkoumat prvek" tak to zobrazí přesně ten řádek zrojového kódu, kde je na konci Call ID.
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
Nějaké úpravy určitě ještě dělat budeme. Zaměříme se i na to, aby bublina chvíli vydržela a dalo se z ní kopírovat.
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
Osobně bych tak zásadní údaj jako je ID hovoru měl radši prostě v tabulce hovorů v dalším sloupci. Nicméně pokud tam mermo mocí musí být bublina, tak to udělejte nějak inteligentně, tj. pokud z místa, které bublinu vyvolalo, odjedu myší pryč ať zmizí rychle, ale pokud přejedu nad bublinu, tak ať zůstane neomezeně dlouho a zmizí až když z ní myší odjedu pryč. Ono v seznamu linek, kde se bublina vycapí jakmile přejedu myší přes tabulku a zavazí několik sekund to taky není ideální.
Takže:
1. Ať bublina vyskočí po pár stech milisekundách ať ji nevyvolá náhodné přejetí po tabulce.
2. Ať i zmizí po pár stech milisekundách, ale ať se událost pro zmizení nevyvolá pokud přejedu myší nad bublinu.
Nechci se někoho dotknout, ale ta vaše administrace je z uživatelského hlediska vážně šílená, tohle je akceptovatelné tak pro nějakou interní věc, kde je hlavní prioritou aby to programátor vysmahl co nejrychleji a nepálil na tom čas. K současnému hype kolem UX (User Experience) se stavím rezervovaně a myslím, že by mělo stačit aby vývojář měl trochu zkušeností a empatie a trochu u toho co dělá přemýšlel, aby produkoval rozumné uživatelské rozhraní, ale váš web vážně potřebuje aby se někdo z vašeho týmu na UX systematicky zaměřil.
Takže:
1. Ať bublina vyskočí po pár stech milisekundách ať ji nevyvolá náhodné přejetí po tabulce.
2. Ať i zmizí po pár stech milisekundách, ale ať se událost pro zmizení nevyvolá pokud přejedu myší nad bublinu.
Nechci se někoho dotknout, ale ta vaše administrace je z uživatelského hlediska vážně šílená, tohle je akceptovatelné tak pro nějakou interní věc, kde je hlavní prioritou aby to programátor vysmahl co nejrychleji a nepálil na tom čas. K současnému hype kolem UX (User Experience) se stavím rezervovaně a myslím, že by mělo stačit aby vývojář měl trochu zkušeností a empatie a trochu u toho co dělá přemýšlel, aby produkoval rozumné uživatelské rozhraní, ale váš web vážně potřebuje aby se někdo z vašeho týmu na UX systematicky zaměřil.
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
Tak možná to neni jako uplně moderní, trendy a cool, ale připadá mí to přehledné a logické i když možná některé věci by bylo potřeba nějak dát víc najevo, ale vpodstatě myslím, že tam logicky všecko navazuje podle toho co člověk chce dělat. Že ho to navede. Ale nějak podrobně jsem to teď znova nezkoumal pro potřebu hodnocení, tak to píšu jen z toho dojmu používání, ale taky asi nepoužívám všecky možnosti.xtonda píše:
Nechci se někoho dotknout, ale ta vaše administrace je z uživatelského hlediska vážně šílená
Hlavně bych to nepředělával jako mBank svoje bankovnictví k horšímu.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
Děkuji za názory. Souhlasím, že je určitě co vylepšovat. To je ale často i na webech, které vypadají na první pohled velice cool. Je to prostě nekončící proces. Prosím Largona, aby navrhované změny zapracoval, pokud je to možné.xtonda píše:Osobně bych tak zásadní údaj jako je ID hovoru měl radši prostě v tabulce hovorů v dalším sloupci. Nicméně pokud tam mermo mocí musí být bublina, tak to udělejte nějak inteligentně, tj. pokud z místa, které bublinu vyvolalo, odjedu myší pryč ať zmizí rychle, ale pokud přejedu nad bublinu, tak ať zůstane neomezeně dlouho a zmizí až když z ní myší odjedu pryč. Ono v seznamu linek, kde se bublina vycapí jakmile přejedu myší přes tabulku a zavazí několik sekund to taky není ideální.
Takže:
1. Ať bublina vyskočí po pár stech milisekundách ať ji nevyvolá náhodné přejetí po tabulce.
2. Ať i zmizí po pár stech milisekundách, ale ať se událost pro zmizení nevyvolá pokud přejedu myší nad bublinu.
Nechci se někoho dotknout, ale ta vaše administrace je z uživatelského hlediska vážně šílená, tohle je akceptovatelné tak pro nějakou interní věc, kde je hlavní prioritou aby to programátor vysmahl co nejrychleji a nepálil na tom čas. K současnému hype kolem UX (User Experience) se stavím rezervovaně a myslím, že by mělo stačit aby vývojář měl trochu zkušeností a empatie a trochu u toho co dělá přemýšlel, aby produkoval rozumné uživatelské rozhraní, ale váš web vážně potřebuje aby se někdo z vašeho týmu na UX systematicky zaměřil.
Také nemá moc smysl vylaďovat detaily, když pokulhává něco podstatného, jako např. logika celého webu nebo nastavování. Bohužel tohle je třeba zase do velké míry hodně věc názoru, takže to nelze mít nikdy perfektně pro každého, jen se tomu můžeme snažit blížit.
O čem nyní přemýšlíme, je neobtěžovat zákazníka tím, aby hledal sám callid a ty pak dával do nějaké formuláře nebo do mailu. Ale dát tam tlačítko nahlásit problém, pak půjde vybrat, jaký typ problému to je.
Špatně slyší volaný, volající nebo oba. Problém s účtováním, problém s přerušením hovoru. Jiný problém.
A dopíše případné poznámky a dotazy tak, abychom věděli, na co si stěžuje, a pak to celé odešle.
Zkoumat se dá totiž jen přesně nahlášený problém a tohle by mohlo zákazníkům pomoci hlásit problémy přesněji.
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
Jo to je dobrý nápad.xsouku04 píše:dát tam tlačítko nahlásit problém
Ale hlavně to nakonec celé nezjednodušit tak, že tam pak skoro nic nebude vidět a nic nepujde nastavit. Kdyžtak to třeba rozdělit na BFU profil a Rozšířený s více možnostma.
Re: Nový výpis hovorů v přehledu volání
xsouku04:
Přimlouvám se taky o možnost přepnout zobrazení výpisu hovorů podle linek ze kterých se skutečně volalo.
Nyní výpis hovorů zobrazuje jen podle linek na které se účtovalo (tj. podle CLIP). V případě používání CLIP na SIM kartě ODORIK není možno jednoduše zjistit, kolik se z ní provolalo protože hovory jsou pod více linkami na které se hovory účtovaly.
Přimlouvám se taky o možnost přepnout zobrazení výpisu hovorů podle linek ze kterých se skutečně volalo.
Nyní výpis hovorů zobrazuje jen podle linek na které se účtovalo (tj. podle CLIP). V případě používání CLIP na SIM kartě ODORIK není možno jednoduše zjistit, kolik se z ní provolalo protože hovory jsou pod více linkami na které se hovory účtovaly.