A to může být jeden z důvodů proč skončili. Když to celé plánovali, byla minuta do ČR dražší než do většiny ostatních destanací včetně Ukrajiny a Ruska. Na Ukrajině a v Rusku mají nejvíce zákazníků, proto je to pro ně zjevně nejdůležitější. Tedy počty jim vycházely dobře. A měli slušný zisk nejen z odchozích ale i příchozích hovorů.alfi píše: na stejném principu příchozích hovorů často úplně zdarma funguje (fungovala?) přece i eureka s ukrajinským nebo i českým číslem. tam přece takový prostor pro financování příchozích hovorů nemají?
A nyní jim zbyl jen ten slušný zisk z odchozích hovorů s tím, že na příchozích prodělávali. Poplatky za příchozí hovory v ČR podstatně klesly zato na Ukrajině a v Rusku šly výrazně nahoru. A dost dobře je možné, že příchozích hovorů měli podstatně více ... A pokud je jejich hlavní marketingové lákadlo příchozí hovory zdarma, je pak těžké s tím něco dělat. Jinak podotýkám, že je to jenom moje úvaha, nemám žádné informace ze zdroje. A kdybych přesné informace od zdroje měl, asi bych to nepovažoval za taktní vůči tomu zdroji to tady zveřejňovat.
Obávám se že podobný osud mohl postihnout i jiné podobné služby. Spoléhat se na to, že v některé zemi jsou vyšší poplatky za příchozí hovory než ve většině jiných je tak trochu podnikání na vachrlatých základech.
Kdyby si ale stanovili marži třeba 20 % a ceny upravovali vždy podle aktuálních nákladů, mohli i nadále existovat.
Není pak třeba mluvit o komunizmu nebo utopii či něčem takovém, ale prostě dobře dlouhodobě a spolehlivě fungující službě, která stojí na dobrých základech.