Pitomec píše:Proč by to operátor dobrovolně dělal, když z toho má peníze? To by byl sám proti sobě. Každý ať si to pohlídá sám

Zapomnel jste na jednu vec - tady jsme u odoriku. A ten casto dela veci proste proto, ze chteji nejen prodat sluzbu, ale prodat dobrou a kvalitni sluzbu, i kdyz z toho primo nic nema, aspon ja z toho ten pocit mam. Na enumu, registrovani ciziho cisla a buh vi cem vsem co ja ani nepouzivam taky odorik nevydelava, aspon ne primo. Takze podle Vasi logiky by to meli zrusit?

Samozrejme jako ekonomicky subjekt musi vytvaret zisk, ale zapominate na to, ze spokojeny zakaznik utrati vic a rad

Bohuzel u nas tento pristup neni prilis casty, ale odorik je nastesti svetla vyjimka.
xsouku04 píše:To by museli volaný i volající jet autem oba dva nedovolenì volat za jízdy a oba zapomenout zavìsit a navíc si toho nevšimnout. To je už hodnì nepravdìpodobné. Bìžnì se to nestane.
Jestli to je dovolene nebo nedovolene bych nechal stranou, v aute muze byt hands free. Ja si volam s lidma z auta do auta naprosto bezne a musim potvrdit zkusenosti jineho uzivatele v tomto vlaknu, ze to lidi opravdu zejmena v aute obcas nezavesujou a zavesi se to tedy v lepsim pripade az vypadne za kopcem signal, v horsim az za hodinu, coz je zrejme limit u vodafonu

Nevim samozrejme, jak je pravdepodobne, ze nekdo behem rizeni nekde resi callback nebo jestli a jak vubec vola s odorikem z auta.
Samozrejme ze to neni nic duleziteho, nestava se to zrejme casto a stat se mi to u vodafonu, tak bych moh jit s prispevkem leda na lamparnu, ale tady je z toho pekna diskuze

Mozna se to casto nestava take proto, ze to ani nikoho nenapadne resit. Vetsina lidi si rekne, polozil jsem blbe sluchatko, moje blbost. Ja jsem to zacal resit proto, ze jsem to nejdriv prisuzoval selhani techniky, coz se zrejme nestalo, takze uzivatelsky nastavitelne automaticke ukonceni hovoru u linky by to mohla byt dalsi vychytavka v zastupu tech, ktere uz odorik ma, ale kdyz ji mit nebude, vubec nic se nestane, protoze se to stalo poprve za vic jak 2 roky, co jsme u nich a to pres ne vola denne nasich cca 20 aparatu.
Mimochodem - odorik mi nabidl vraceni penez, coz jsem s diky odmitl, ale vypovida to o tom, ze jim na spokojenosti zakaznika opravdu zalezi.