Stránka 3 z 3

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pon 07. bře 2016 22:05:38
od mobilemanic
Mne by zajímalo, kolik z chyb za poslední třeba půlrok ovlivnilo i přímé T-M zákazníky. Se mi zdá, že se spíš jedná o to, že na virtuály se zvysoka kašle... Alespoň v T-M, jak je to u kyslíku čí vodkafonu nevím.. :-/

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: pon 07. bře 2016 23:40:52
od xsouku04
mobilemanic píše:Mne by zajímalo, kolik z chyb za poslední třeba půlrok ovlivnilo i přímé T-M zákazníky. Se mi zdá, že se spíš jedná o to, že na virtuály se zvysoka kašle... Alespoň v T-M, jak je to u kyslíku čí vodkafonu nevím.. :-/
Je to trochu jinak. T-mobile koupil GTS a ta měla tu svoji datovou část udělánu špatně. Tedy není to problém všech virtuálů ale jen těch, co byli pod dřívější GTS.
Jinak ty víkendové odstávky se většinou týkají i zákazníků T-mobile se smlouvou. T-mobile, zdá se, je ale firma bohatá, tedy mohou si dovolit na otevřených pobočkách a infolince říkat, že nyní to nejde.

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: úte 08. bře 2016 8:12:28
od xsouku04
josef brtnik píše: Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Rozumím, je to fakt hrozné. Co můžeme udělat my z Odoriku, je jen přesně problém popsat a pak tlačit na T-mobile, aby to opravil.
Nevím ale, že bych něco sliboval. V každém případě přesně problém popsat je pro jeho vyřešení zásadní, proto bych prosil, až budete v kanceláři, zkusit ve spolupráci se mnou provést ještě nějaké testy s jednou z těch simkaret, které nejede internet.
Pokud internet nejde ani v mobilu, musí být důvod v nastavení oněch SIMkaret. I když je korektní. Zkusil bych jej změnit.
Také se jednou stalo, že problém se vázal k telefonnímu číslu, tedy pomohlo změnit číslo. Změnit čísla by mohlo být řešení a hlavně by mohlo pomoci techniky z T-mobile pomoci navést na to v čem je problém.

Včera večer jsem poslal T-mobile podrobnější report. Z něho vyplývá, že naposledy Vaše SIM komunikovali včera v cca 3 hodiny ráno.
Před chvílí mi odpověděli, že zakládají nový "incident".

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: úte 08. bře 2016 14:17:13
od josef brtnik
xsouku04 píše:
josef brtnik píše: Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Rozumím, je to fakt hrozné. Co můžeme udělat my z Odoriku, je jen přesně problém popsat a pak tlačit na T-mobile, aby to opravil.
Nevím ale, že bych něco sliboval. V každém případě přesně problém popsat je pro jeho vyřešení zásadní, proto bych prosil, až budete v kanceláři, zkusit ve spolupráci se mnou provést ještě nějaké testy s jednou z těch simkaret, které nejede internet.
Pokud internet nejde ani v mobilu, musí být důvod v nastavení oněch SIMkaret. I když je korektní. Zkusil bych jej změnit.
Také se jednou stalo, že problém se vázal k telefonnímu číslu, tedy pomohlo změnit číslo. Změnit čísla by mohlo být řešení a hlavně by mohlo pomoci techniky z T-mobile pomoci navést na to v čem je problém.

Včera večer jsem poslal T-mobile podrobnější report. Z něho vyplývá, že naposledy Vaše SIM komunikovali včera v cca 3 hodiny ráno.
Před chvílí mi odpověděli, že zakládají nový "incident".

Tak už to chodí, uvidíme, jak dlouho ;-)

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: čtv 30. čer 2016 1:18:40
od josef brtnik
Opět problém s daty??????

Re: změna tarifu-nefunkční data

Napsal: čtv 30. čer 2016 7:35:26
od misa
josef brtnik píše:Opět problém s daty??????
Dobrý den, žádný problém zatím neevidujeme a ani nám ho žádný další zákazník nehlásil. Pokud problém stále trvá, pošlete nám prosím na konakt[zavinac]odorik.cz podrobnosti o čísle a lokalitě.