josef brtnik píše:
Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Rozumím, je to fakt hrozné. Co můžeme udělat my z Odoriku, je jen přesně problém popsat a pak tlačit na T-mobile, aby to opravil.
Nevím ale, že bych něco sliboval. V každém případě přesně problém popsat je pro jeho vyřešení zásadní, proto bych prosil, až budete v kanceláři, zkusit ve spolupráci se mnou provést ještě nějaké testy s jednou z těch simkaret, které nejede internet.
Pokud internet nejde ani v mobilu, musí být důvod v nastavení oněch SIMkaret. I když je korektní. Zkusil bych jej změnit.
Také se jednou stalo, že problém se vázal k telefonnímu číslu, tedy pomohlo změnit číslo. Změnit čísla by mohlo být řešení a hlavně by mohlo pomoci techniky z T-mobile pomoci navést na to v čem je problém.
Včera večer jsem poslal T-mobile podrobnější report. Z něho vyplývá, že naposledy Vaše SIM komunikovali včera v cca 3 hodiny ráno.
Před chvílí mi odpověděli, že zakládají nový "incident".