Re: 15 Září volání za korunu.
Napsal: pon 09. črc 2012 10:58:54
Naprostý souhlas s Info. Podnikatelé i zaměstnanci si většinou neuvědomují, že každá ušetřená koruna je vlastně vydělaná koruna.
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
Lituju, ale v tomhle s vámi nemůžu souhlasit. Živým důkazem opaku je třeba zrovna tohle fórum. Projděte si jeho historii (sleduju ho, i když drtivou většinu času pasivně) a udělejte si čárku vždycky, když se řeší nějaký problém související s funkčností služby. Ano, v 99% případů se vyřeší, a to velmi často rychle - technická podpora Odoriku je opravdu velmi kvalifikovaná - ale prostě občas opravdu "něco nefunguje" (ano, je to třeba proto, že se něco vylepšovalo, přecházelo se na novou SIPproxy atp. atp., ale to je zcela jedno).Info píše:romanf: Tak především o VoIP se není třeba nijak "starat",
sti píše:Podnikatelé i zaměstnanci si většinou neuvědomují, že každá ušetřená koruna je vlastně vydělaná koruna.
Máte zcela pravdu, že a) drtivá většina uživatelů technické podstatě věci nerozumí; b) spousta dotazů zde souvisí právě s tímto. O těch jsem ale nepsal. Opakuji, projděte si historii.Info píše:Tak tohle fórum neřeší "nefunkčnost služby", ale technickou NEVZDĚLANOST A NEZNALOST UŽIVATELŮ.
To by si Telefónica O2 nelajzla ani omylem udělat fórum, kde by se řešily jejich problémy, protože by je tam nejspíš naprostá většina lidí poslala někamromanf píše:Lituju, ale v tomhle s vámi nemůžu souhlasit. Živým důkazem opaku je třeba zrovna tohle fórum. Projděte si jeho historii (sleduju ho, i když drtivou většinu času pasivně) a udělejte si čárku vždycky, když se řeší nějaký problém související s funkčností služby. Ano, v 99% případů se vyřeší, a to velmi často rychle - technická podpora Odoriku je opravdu velmi kvalifikovaná - ale prostě občas opravdu "něco nefunguje" (ano, je to třeba proto, že se něco vylepšovalo, přecházelo se na novou SIPproxy atp. atp., ale to je zcela jedno).Info píše:romanf: Tak především o VoIP se není třeba nijak "starat",
A víte o tom, že by existovalo něco podobného pro uživatele HTS?(V současné době.)Jinak vaší úvaze o velikosti firmy a úspoře nákladů bych drobně oponoval v tom, že firma, která má už 100 HTS, zcela jistě neplatí za každou HTS 600 Kč za měsíc. Podle toho, co vím, tak to platí tak cca max. do 5-10 stanic. (Jiná věc je, že v opravdu velké firmě, kde se o infrastrukturu starají desítky lidí, nejspíš nebude až tak velký problém část kapacity jednoho z nich pro VOIP vyčlenit; kromě toho, taková firma bude v pozici, kdy si může s ISP vyjednat velmi slušné garance spolehlivosti, respektování QOS ap. - to taky není samozřejmost - ale to je jiná debata. Taky řada velkých firem VOIP používá, přinejmenším pro interní komunikaci.)
Ještě drobná poznámka k naší firmě - majitel velmi dobře ví, jak funguje VOIP (má i IT vzdělání); dokonce je shodou okolností zákazníkem Odoriku, pro vlastní osobní použití; takové rozhodnutí, o jakém se bavíme (o řízení nákladů se, pokud vím, stará sám), udělal právě na základě své zkušenosti.