Stránka 3 z 4
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: čtv 09. dub 2015 22:17:43
od josef brtnik
Pitomec píše:Zřídíš si linku 800. Na tuto linku se každý dovolá jak z pevné linky, tak z mobilu, a to zdarma - veškeré příchozí hovory zaplatíš ty dle ceníku Odoriku. Odorik ty peníze pak zase zaplatí dalším subjektům. Osobně jsem se na linku 800 nakonec vykašlal (už proto, že ceny volání na běžná čísla jsou podstatně nižší, než tomu bylo kdysi a pro nikoho tedy není likvidační, když zavolá "za svoje").
Jakým dalším subjektům?? Odorik to číslo vlastní, platí jen ČTÚ pravidelné měsíční poplatky...... jaké jsou teda další????

Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: pát 10. dub 2015 10:41:52
od xsouku04
Pokud je to číslo přenesené, platíme operátorovi, který to má registrované na ČTÚ a ten to pak teprve platí ČTÚ.
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: pon 13. dub 2015 1:22:47
od josef brtnik
A když to číslo vlastním já? A koupil jsem si ho od ČTÚ, kdo mi ty ceny tedy vymýšlí???
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: pon 13. dub 2015 9:07:03
od josef brtnik
josef brtnik píše:A když to číslo vlastním já? A koupil jsem si ho od ČTÚ, kdo mi ty ceny tedy vymýšlí???
Koukám, že tady se to asi nedovím.......

Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: pon 13. dub 2015 12:34:15
od xsouku04
josef brtnik píše:A když to číslo vlastním já? A koupil jsem si ho od ČTÚ, kdo mi ty ceny tedy vymýšlí???
Myslím, že geografická čísla, nomadická čísla a osmistovky přidělují jen operátorům.
Zato krátká čísla začínající 1 mohou přidělit i koncovým subjektům.
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: pon 13. dub 2015 22:42:01
od josef brtnik
Takto je nesmysl, včera jsem si u ČTÚ registroval dvě 800 a bez problémů, ale když jsem chtěl číslo začínající na 38... tak mě poslali někam.... \\\\\\\\\\\\\\\tak jak to teda je s tím účtováním těm zákazníkům, co na to volají??????
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: pon 13. dub 2015 23:04:49
od xsouku04
josef brtnik píše:Takto je nesmysl, včera jsem si u ČTÚ registroval dvě 800 a bez problémů, ale když jsem chtěl číslo začínající na 38... tak mě poslali někam.... \\\\\\\\\\\\\\\tak jak to teda je s tím účtováním těm zákazníkům, co na to volají??????
Zákazníkům, co na to volají, se nic neúčtuje, když je to osmistovka.
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: úte 14. dub 2015 21:52:14
od josef brtnik
To už vim, ale kdyz ja vlastnim 800 od CTU ( primo ) tak zakaznici na ni volaji zdarma, to mi je jasny..... ale kdo si potom urcuje ty nehorazne ceny za prichozi hovory? Jako viz treba odorik, kdyz budu mit 800 ne pres CTU primo, ale pres odorik??? Kdo je vymysli??
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: úte 14. dub 2015 22:23:02
od mobilemanic
josef brtnik: já to nějak nechápu - když to číslo vlastníte vy přímo, přidělené od ČTU, jak ho pak dostanete do veřejné telefonní sítě? Nějak ho nasměrujete do sítě operátora, který to propojí, nebo jak?
Re: Provoz zelené linky za pár korun
Napsal: stř 15. dub 2015 9:41:30
od xsouku04
Pokud máte číslo 800 přímo od ČTÚ, což snad možné je, ale každopádně to není obvyklé. Budete platit 5000 Kč za žádost a pak roční poplatek podle atraktivity čísla. 800 Kč/rok nebo 2000 Kč/rok. DPH se úřadům neplatí, ale pokud jste plátce, není to žádná výhoda. Dále se musíte domluvit s nějakým operátorem, který číslo umístí u sebe a bude Vám hovory na něj posílat. Protože to není obvyklé, budou na vás zprvu koukat jako telata. Také budete muset podepsat papír ohledně toho, že číslo umísťujete do sítě vybraného operátora a měsíc či déle čekat, než číslo začne fungovat.
To, že máte ale číslo napřímo od ČTÚ, nemá ale zásadní vliv na cenu. Pravděpodobně ale dostanete nějakou slevu na paušál za číslo.
Cenu za příchozí hovory na 800 čísla uměle navyšují mobilní operátoři a relativně lepší ceny dávají jen vybraným zákazníkům, co mají větší počty minut a jiné závazky (např. mají u nich velké útraty za mobilní hovory).
Zásadní problém s osmistovkami je cena hovorů z mobilů.
Možnost otevřená pro každého jak ušetřit za příchozí hovory na osmistovku je použít osmistovku jen na první krátký kontakt a poté zákazníkovi zavolat zpět. Lze to i plně automatizovat.