Stránka 3 z 5

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: stř 13. bře 2013 19:46:03
od kapetr
Problémy se speciálními čísly

1. Nefunguje mi prefix pro nahrávání vzkazu bez toho, aby došlo k vyzvánění: *0853

Po chvilce to vrátí chybu 404.
Zkoušel jsem to na své číslo (linku i geo; email nastaven mám) a po neúspěchu (pardon) na *100

2. Také nefunguje speciální číslo "0" - přečtení kreditu.
3. A co *0852 ? Už chodí nebo (dle w) ještě ne ?

4. Ještě by mě zajímalo, zda/které prefixy jsou použitelné při volání zvenku.
Př.: volám z IP adresy na SIP URI odoriku, např. na *123456@sip.odorik.cz

Mohu třeba použít i *0853*123456@sip.odorik.cz - smysl by to dávalo.
a co prefix *086*123456@sip.odorik.cz ? Leda, že by se nahrávka zaslala volanému *123456

5. nahrávání callback hovorů - viz: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =120#p6944
už se to povedlo dořešit ? Nejen Androiďáci by byli nadšeni :-)

Zdravím.

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: čtv 31. črc 2014 14:33:02
od luky
dobrý den,
počítáte s možností nahrávání call backových hovorů? Nejlépe zakomponováním této funkce do aplikace Odorik callback.
Díky

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: pát 01. srp 2014 18:00:29
od kapetr
Tuto funkcionalitu jsem taktéž poptával (12/2012) - bylo přislíbeno, ale zatím se k tomu nedostali.

VIz : http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=1973#p15275

Je tam i mé provizorní "řešení", které používám. Jen email s nahrávkou pak logicky neukazuje skutečně volané číslo (blbá archivace/dohledávání hovorů).

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: pon 10. lis 2014 18:37:33
od kapetr
... bump: nahrávání call backových hovorů

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: pon 15. pro 2014 19:44:31
od ppo
xsouku04 píše:
Návštěvník píše: U callbacku tohle zatím možné není. Tam si ale můžete zapnout nahrávání ve vašem mobilním telefonu.
Zrovnatak nahrávání nefunguje při volání ze skypu nebo z telefonní budky.
Můžete mi prosím říci, kde to tedy vlastně funguje? Já nemám žádný Voip telefon, mohu tuto funkci přesto nějak využít? A všechna ostatní 'Speciální čísla' - fungují také jen při používání Voip telefonu?

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: úte 16. pro 2014 15:21:57
od Dollphinka
ppo píše:
xsouku04 píše:
Návštěvník píše: U callbacku tohle zatím možné není. Tam si ale můžete zapnout nahrávání ve vašem mobilním telefonu.
Zrovnatak nahrávání nefunguje při volání ze skypu nebo z telefonní budky.
Můžete mi prosím říci, kde to tedy vlastně funguje? Já nemám žádný Voip telefon, mohu tuto funkci přesto nějak využít? A všechna ostatní 'Speciální čísla' - fungují také jen při používání Voip telefonu?
A jakým způsobem telefonujete? Pokud využíváte některý SIP program v mobilu, tak ve většině z nich jde zapnout nahrávání hovorů, např. Zoiper http://www.odorik.cz/w/zoiper_hovory
Pokud využíváte nativní sip v telefonu, můžete si stáhnout programy pro nahrávání hovorů přímo do mobilu. Pokud máte Android, zadejte v Google play marketu "nahravani hovoru" a nalezne Vám to spoustu programů, např. Total Recall. Některé programy nemusí správně fungovat bez rootu, ale věřím, že po vyzkoušení přijdete na ten správný pro Vás.
Co se týká využití ostatních speciálních čísel, která máte konkrétně na mysli a při jakém způsobem volání je chcete využít?

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: úte 16. pro 2014 16:26:10
od xsouku04
Dollphinka píše: A jakým způsobem telefonujete? Pokud využíváte některý SIP program v mobilu, tak ve většině z nich jde zapnout nahrávání hovorů, např. Zoiper http://www.odorik.cz/w/zoiper_hovory
Pokud využíváte nativní sip v telefonu, můžete si stáhnout programy pro nahrávání hovorů přímo do mobilu. Pokud máte Android, zadejte v Google play marketu "nahravani hovoru" a nalezne Vám to spoustu programů, např. Total Recall. Některé programy nemusí správně fungovat bez rootu, ale věřím, že po vyzkoušení přijdete na ten správný pro Vás.
Co se týká využití ostatních speciálních čísel, která máte konkrétně na mysli a při jakém způsobem volání je chcete využít?
Já myslím, že pán volá přes zpětné volání. Pokud někdo potřebuje nahrát hovor, volat přes zpětné volání a ne napřímo může být dobrý důvod. Jen to zatím u nás nejde.

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: stř 17. pro 2014 14:24:11
od Jan Telefonista
Dollphinka píše:A jakým způsobem telefonujete?
Lidi telefonuji obvykle pres voip aparat, pripadne pres normalni aparat pripojeny pres prevodnik 8-) Samostatne nahravani podporuji leda nejake drazsi pristroje, protoze se pocita s tim, ze nahravani umi ustredna. Nejaky zoiper atd, to je opruz pro skalni kolenovrty na doma, takze ta odorici funkce nahravani a posilani do mailu je k nezaplaceni ;)

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: stř 17. pro 2014 15:01:38
od kapetr
Já myslím, že nejvyužívanější je spíš CALLBACK z mobilu.
Proto tam nahrávání tak MOC CHYBÍ.

A ohledně Androida s extra nahrávací appkou:
bez rootu (=99% uživatelů) jde nahrávání přes mikrofon = mizerný až nepoužitelný výsledek. Co to toho Googla kouslo ...

BTW - hezké Vánoce lidičky :-)

Re: zasílání nahraných hovorů

Napsal: pon 05. led 2015 11:20:18
od ppo
Ano, jde mně o zpětné volání. Použil jsem návod z přízpěvku 'od kapetr » pát 01. srp 2014 17:00:29 '. Funguje a zatím mě stačí. Děkuji.
xsouku04 píše:
Dollphinka píše: A jakým způsobem telefonujete? Pokud využíváte některý SIP program v mobilu, tak ve většině z nich jde zapnout nahrávání hovorů, např. Zoiper http://www.odorik.cz/w/zoiper_hovory
Pokud využíváte nativní sip v telefonu, můžete si stáhnout programy pro nahrávání hovorů přímo do mobilu. Pokud máte Android, zadejte v Google play marketu "nahravani hovoru" a nalezne Vám to spoustu programů, např. Total Recall. Některé programy nemusí správně fungovat bez rootu, ale věřím, že po vyzkoušení přijdete na ten správný pro Vás.
Co se týká využití ostatních speciálních čísel, která máte konkrétně na mysli a při jakém způsobem volání je chcete využít?
Já myslím, že pán volá přes zpětné volání. Pokud někdo potřebuje nahrát hovor, volat přes zpětné volání a ne napřímo může být dobrý důvod. Jen to zatím u nás nejde.