Stránka 21 z 21

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: úte 18. bře 2025 12:56:08
od libor007
Díky. Přesně to jsem jim říkal o firewallu 2.0 a o co vlastně v principu jde. Zkusím jinou prodejnu. Jen bych nerad vymetl všechny Brněnské :-)

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: pon 13. říj 2025 13:06:58
od mirkotor
O vyjmutí z Hlasového firewallu jsem žádal osobně na poboččce na Kulaťáku v Praze - tradičně byli kluci zmatení, ale v systému si formulář dohledali, vypsali jsme ho a předali ho ke zpracování. Bohužel později jsem zjistil, že požadavek nedorazil kompletní - něco tam nepřiložili/nenaskenovali a tedy další zpracování bylo zastaveno bez mého vědomí.

 V aktuálním Ceníku je v sekci Firewall uvedena možnost odeslání žádosti přes datovou schránku bez dalších podrobností - ty jsem nezískal ani na lince - instrukce k tomu nikde nemají.

Zkusil jsem tedy formulář zde několikrát umístěný ke stažení vyplnit (údaje o mně, telefonní číslo u TM, telefonní číslo u Odoriku a společnost - to je miniTEL s.r.o.) a odeslat datovou schránkou do TM s žádostí, s odvoláním na zmínku v Ceníku a přiloženou žádost. Následující den mi volali, že moji žádost přijali a zahajují její zpracování a po přibližně 5 pracovních dnech mi byl CLIP aktivován - bez dalšího potvrzení ze strany TM. Určitě tedy doporučuji tuto cestu než jít na pobočku.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: úte 14. říj 2025 16:28:11
od xsouku04
mirkotor píše: pon 13. říj 2025 13:06:58 O vyjmutí z Hlasového firewallu jsem žádal osobně na poboččce na Kulaťáku v Praze - tradičně byli kluci zmatení, ale v systému si formulář dohledali, vypsali jsme ho a předali ho ke zpracování. Bohužel později jsem zjistil, že požadavek nedorazil kompletní - něco tam nepřiložili/nenaskenovali a tedy další zpracování bylo zastaveno bez mého vědomí.

 V aktuálním Ceníku je v sekci Firewall uvedena možnost odeslání žádosti přes datovou schránku bez dalších podrobností - ty jsem nezískal ani na lince - instrukce k tomu nikde nemají.

Zkusil jsem tedy formulář zde několikrát umístěný ke stažení vyplnit (údaje o mně, telefonní číslo u TM, telefonní číslo u Odoriku a společnost - to je miniTEL s.r.o.) a odeslat datovou schránkou do TM s žádostí, s odvoláním na zmínku v Ceníku a přiloženou žádost. Následující den mi volali, že moji žádost přijali a zahajují její zpracování a po přibližně 5 pracovních dnech mi byl CLIP aktivován - bez dalšího potvrzení ze strany TM. Určitě tedy doporučuji tuto cestu než jít na pobočku.

 
Díky dal, jsem odkaz do úvodu vlákna.