Stránka 22 z 32

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 18. srp 2013 12:04:58
od Pitomec
Nesmyslné číslo? Snad tvoje číslo, které od Odoriku máš nebo CLIP, jaký sis na příslušné lince nastavil, ne?

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 18. srp 2013 20:13:46
od choteborak
Zdravim, nevim, jestli to tu už bylo, ale když je v nastavení výpis registrovaných SIP zařízení, nešel by udělat i výpis registrovaných IAX zařízení? Díky.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 19. srp 2013 9:07:55
od northwind
Pitomec píše:Nesmyslné číslo? Snad tvoje číslo, které od Odoriku máš nebo CLIP, jaký sis na příslušné lince nastavil, ne?
Ne cislo ceskeho mobilu, ktere mam jako pin a vubec pres neho callback nepouizvam a mam ho vetsinu casu nedostupne.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 19. srp 2013 9:25:13
od ViR
northwind píše:
Pitomec píše:Nesmyslné číslo? Snad tvoje číslo, které od Odoriku máš nebo CLIP, jaký sis na příslušné lince nastavil, ne?
Ne cislo ceskeho mobilu, ktere mam jako pin a vubec pres neho callback nepouizvam a mam ho vetsinu casu nedostupne.
Tak to jste si podle mne jen špatně nakonfiguroval účet a máte pro linku k jejíž tíži je účtován CallBack nastaveno toto číslo mobilu (s PIN to nemá vůbec nic společného!) jako alternativní CLI. Pokud si CLI vypnete, bude se zobrazovat (patrně české nomadické) číslo, které k té lince patří. Jestliže potřebujete nějaké jiné CLI, třeba jiného českého mobilu, musíte si je změnit. (Jiná, než česká mobilní čísla je potřeba řešit s podporou individuálně.)

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 19. srp 2013 16:39:06
od TKlf
Zedna píše:
xsouku04 píše:
Zedna píše:odorik.exe - "Kvalita internetu: 0 ms - Výborná" --> nezobrazuje se vždy,
stejná verze aplikace (1.2.22) spuštěná z jiného počítače (Windows 7 64bit za proxy serverem) zobrazuje jen "Kvalita linky: "
nic se zde nezobrazí dokonce ani v případě hovoru
A nemůže to být připojením na internet ? S tímto jsem se ještě nesetkal.
Ten druhy pocitac, ktery zobrazuje jen "Kvalita linky: " a nic dalsiho (na danem radku) je v moji praci.
Zajimave je, ze i ten nadpis se lisi: doma "Kvalita internetu:" oproti v praci "Kvalita linky:"!
Ale vse ostatni funguje spravne, pise "Registrace OK", zobrazuje spravne me telefonni cislo i kredit, telefonovani z nej take funguje.
Jak jsem rekl, rozdily oproti domacimu pocitaci jsou nasledujici:
- jiny operacni system (doma XP, v praci Win7 64bit)
- doma prime pripojeni k internetu, v praci za proxy serverem
- doma mam navic zapnute automaticke prihlasovani
Myslim, že na těch sedmičkách je problém s právy, zkuste Odorik.exe spustit jako admin. Osobně vyzkoušeno, mě to tak funguje doma i v práci, bohužel v práci už toto použít nemohu, moc velké restrikce na firewalu a měnící se rozsah ip adres pro následnou komunikaci.

Příspěvek z HTC One X.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 19. srp 2013 16:44:23
od xsouku04
choteborak píše:Zdravim, nevim, jestli to tu už bylo, ale když je v nastavení výpis registrovaných SIP zařízení, nešel by udělat i výpis registrovaných IAX zařízení? Díky.
Šlo by to, ale IAX používá jen tak 20 lidí současně, takže nevím jestli má smysl to vypisovat.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 19. srp 2013 17:56:04
od buml
Ted koukam na ucte jak si stoji muj prenos cisla a narazil jsem na par nesrovnalosti

Kód: Vybrat vše

Vyčkejte prosím na zprávu na SIM. Po jejím obdržení si dohodnete se současným operátorem termín portace.
V prvni vete bych spise napsal: Vyckejte prosim na sms zpravu s kodem prenosu, ktera Vam prijde na prenasene cislo.
Ve druhe vete si s opoustenym operatorem nedohaduji termin prenosu, ale pouze zadam souhlas k uvolneni cisla, termin prenosu stanovuje novy operator u Odorika asi GTS nebo T-mobile.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 19. srp 2013 18:03:13
od northwind
ViR píše:
northwind píše:
Pitomec píše:Nesmyslné číslo? Snad tvoje číslo, které od Odoriku máš nebo CLIP, jaký sis na příslušné lince nastavil, ne?
Ne cislo ceskeho mobilu, ktere mam jako pin a vubec pres neho callback nepouizvam a mam ho vetsinu casu nedostupne.
Tak to jste si podle mne jen špatně nakonfiguroval účet a máte pro linku k jejíž tíži je účtován CallBack nastaveno toto číslo mobilu (s PIN to nemá vůbec nic společného!) jako alternativní CLI. Pokud si CLI vypnete, bude se zobrazovat (patrně české nomadické) číslo, které k té lince patří. Jestliže potřebujete nějaké jiné CLI, třeba jiného českého mobilu, musíte si je změnit. (Jiná, než česká mobilní čísla je potřeba řešit s podporou individuálně.)
Bohuzel to tak neni, i kdyz si CLIP vypnu, zobrazuje se misto nomandickeho cisla to mobilni cislo, navic i pokud dam u callbacku uctovat na jinou linku z jinym clipem zobrazuje se to ceske mobilni cislo.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 19. srp 2013 20:42:59
od choteborak
xsouku04 píše:
choteborak píše:Zdravim, nevim, jestli to tu už bylo, ale když je v nastavení výpis registrovaných SIP zařízení, nešel by udělat i výpis registrovaných IAX zařízení? Díky.
Šlo by to, ale IAX používá jen tak 20 lidí současně, takže nevím jestli má smysl to vypisovat.
To je pravda, to by smysl asi nemělo, ale jestli by alespoň šlo, aby bylo vidět, jestli je uživatel přihlášen/nepřihlášen.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: stř 21. srp 2013 7:58:30
od dako
Mel bych takovy namet, jak vylepsit callback u Odoriku resp. zachovat i ten stavajici ale pridat dalsi moznost nastaveni chovani calllbacku. Ted to funguje tak...objedna se callback, ustredna vola na cislo ODKUD, hovor se vyzvedne, v tu chvili ustredna sestavuje hovor s KAM. To ma drobnou nevyhodu, je sestaven hovor ustredna - ODKUD pocelou dobu vyzvaneni nez to KAM zvedne, zvlast pokud je ODKUD sestaveno jak prichozi roaming v zahranici a stanice KAM to treba ani nezvedne.
Nebylo by, v techto pripadech lepsi, nejprve pokusit sestavit hovor s KAM a az na vyzvednuti KAM teprve sestavit hovor s ODKUD? Po dobu sestavovani hovoru s ODKUD bych pridal hlasku pro KAM neco ve smyslu "hovor se spojuje, cekejte prosim" vc. klasickeho vyzvaneciho tonu. Prece jenom ODKUD je vestsinou ten kdo objednava hovor pres callback, tudis hovor ocekava a je zde daleko mensi prodleva ve vyzvednuti hovoru nez, kdyz ODKUD ceka na aktivni lince, nez KAM hovor vyzvedne (pokud ho vubec zvedne).