Re: Náměty a připomínky
Napsal: čtv 14. lis 2013 7:05:36
Jeste si muzete povolit pouze 1 registraci u linky a tim se vsechny stare smazou.
Díky - to vyřešilo můj problémkovik píše:Jeste si muzete povolit pouze 1 registraci u linky a tim se vsechny stare smazou.
Souhlasím. (A potvrzuji přesně to chování, o kterém píše kolega kapetr.)xsouku04 píše: Osobně znám Linphone jako hodně zabagovaný klient, tedy to že se chová nekorektně mne nepřekvapuje.
xsouku04 píše: Osobně mohu doporučit twinkle, ale ten bohužel v nejnovějších distribucích už není.
Bohužel si někdo vyložil chybně fakt, že několik let nebylo zasahováno do zdrojáků. Tak považují projekt z amrtvej, on je místo toho ale bez chyb, jen strošku starou grafickou knihovnou.
Vy jste pozoroval u Twinkle problémy se zvukem? Mohl byste být, prosím, konkrétnější, resp. odkázat na místo, kde jste to blíž rozebíral? Musím říct, že se s tím setkávám poprvé, přitom o VOIP sw jsem se - spíš z odborných než uživatelských důvodů - docela zajímal. (Samozřejmě, že zvuk je u telefonování to nejdůležitější, jenže právě v téhle oblasti má - podle mého názoru - Twinkle tu nejlepší pověst...)kapetr píše:Jak už jsem někde psal, tak problém TWINKLE vidím v hlavně problémech se zvukem - drobné výpadky, trhání, ...
A jelikož je zvuk u telefonování to nejdůležitější, tak ... je mi dokonalá podpora SIP standardů a mnoho možností na málo.
Ve free verzi nemá, to máte pravdu; nicméně 33 EUR za kvalitní sw Vám přijde jako neadekvátní nebo nedostupná cena? (Ano, uznávám, je to proprietární sw, ale o tom nediskutujeme, tedy tak to zatím chápu.)kapetr píše: A ten Zoiper zase nemá (myslím) ve free verzi nahrávání hovorů, které je pro mě "Ein Muss".
Vidíte, to je zajímavé - u obou jsem zase já registroval (mj.) problémy se zvukem...kapetr píše: Takže v Linuxu vidím jen 2 alternativy: SFLPhone a nově i LINPHONE.
Mají to nepřesné. Virtuální operátorů pod T-mobile, kteří jsou pod GTS se to netýká. Dnes jsem jim psal a odpověděli že to upřesní.Zedna píše:FIO banka dnes nabidla moznost dobijeni kreditu primo z jejich internet bankingu, prozatim pro operatora T-Mobile a virtualni operatory pod T-Mobile,
ale pry pracuji i na zprovozneni pro ostatni (i virtualni) operatory.
http://www.fio.cz/spolecnost-fio/media/ ... netbanking
http://www.fio.cz/bankovni-sluzby/inter ... g/dobijeni
Dotaz tedy zni, zda pujde takto dobijet kredit touto funkci z IB FIO banky i pro Odorik VOIP operatora a Odorik GSM virtualniho operatora?
Zaplatit ale na účet 292920/2010 je skoro tak pohodlné jak pomocí tohoto nástroje. Jen ten variabilní symbol - mobilní číslo, na které máte registrovaný účet - za vás nikdo ihned a automatizovaně nezkontroluje. To je snad jediný rozdíl.Z pohledu T-Mobile však není virtuálním operátorem s předplacenou kartou společnost, která je napojena na T-Mobile např. protřednictvím GTS.
Zde údajně z pohledu T-Mobile nejde o přímý prodej předplacených karet na bázi služby Twist.
Usilovali jsme o průběžně aktualizovaný seznam virtuálních operátorů s předplacenými kartami.
Ze strany T-Mobile však není k dispozici.
Copak Odorik podporuje dorovnavaci inkaso? O tom nic nevim.blayen píše:právě že může. pořát je potřeba kontrolovat výši kreditu, lognout se do banky, zadat a potvrdit příkaz.. to dorovnávací inkaso to udělá všecko samo..jj je to hlavně pro lenochy, ale to je většina populace..