Dobrý den, jsem nováček, pokusím se své připomínky strukturovat.
Náměty, tipy pro vás:
- Jak vytvářet dokumentaci: Na úvod, toto dlouhé vlákno jsem nečetl, nedokážu poznat, které připomínky jsou ještě platné, které jsou už implementované... Na tohle by se hodila wikina, což by znamenalo ruční práci na vaší straně, ale fakt by stálo za to, tohle ohromné množství informací čas od času dát na wiki, aby se usnadnilo hledání těch platných a užitečných informací.
- Jak prioritizovat náměty: Na to, abyste lépe odhadli, která vlastnost je více žádaná, je nejlepší systém jako u Taskcoach: http://sourceforge.net/p/taskcoach/support-requests/ (Každý registrovaný uživatel může dát náměty, každý má pár bodů, které může rozdělit mezi náměty ostatní. No a autoři mohou jít po těch nápadech, které zajímá nejvíce lidí...)
----
Trocha konstruktivní kritiky:
- - dotazy - "Pokud potřebujete odpověd ihned, doporučujeme vám navštívit naše fórum. Zde najdete odpovědi na většinu dotazů." - ihned není správné slovo, když člověk čeká na schválení registrace...
- - průvodce nastavením - vlastní číslo - Nastavení CLIP - "Služba CLIP (Calling Line Identification Presentation) umožňuje registraci Vašeho čísla mobilního telefonu na vybranou linku." Byl jsem trochu natvrdlý, než jsem pochopil, že abych dal CLIP na mobilní číslo, musím mít další geografické číslo a nestačí mi Odorik číslo. (Tímto ruším můj dotaz přes web formulář). Změnil bych úvodní větu i pro natvrdlé: "Služba CLIP (Calling Line Identification Presentation) umožňuje registraci Vašeho čísla mobilního telefonu na vybranou linku, která má již přidělené geografické/"internetové" číslo."
BTW: Když budu volat z mobilu přes Odorika (CLIP na toto číslo), kde je nastavené geografické číslo a adresa, porušuji tímto telekomunikační zákon?
- - 4místný PIN opravdu není bezpečný. Osobně bych uvítal klasické ztížení hádání PINu:
- vložení prodlevy mezi pokusy o přihlášení, např. 30 sekund
- vložení zablokování přístupu do účtu na např. 1 hodinu po např. 3 neúspěšných pokusech.
Pokud už to tak je, tak se omlouvám, ale nezkoušel jsem to v praxi 
----
Náměty:
- - Více linek: jak je v jiném vlákně řešeno: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=34&t=1133, také bych rád jeden účet s více linkami. Jsem v podobné situaci. Nyní mám u IPvoxu číslo na mamku, naše číslo, mě - OSVČ, ženu - OSVČ. Nicméně nejde mi zatím o tak komplexní účet, mně osobně by stačilo:
- MUST - Výpis, ze kterého půjde snadno vyfiltrovat útraty z jednotlivých linek (současná podoba to neumožňuje, zvláště když se používá CLIP)
- Mít virtuální peněžní účty - tedy možnost dobít si kredit se SS symbolem linky a následně si nastavit upozornění, když na dané lince dochází její kredit
- To, že ty virtuální účty mohou jít do mínusu (na úkor ostatních), beru jako přednost.
Nice to have - více podřízených přístupů
- - uvítal bych možnost nějakého automatického dobíjení. Ideálně stržení peněz pomocí povoleného trvalého inkasa z karty (jak to např. umožňuje Slevomat), nebo alespoň prosté inkaso z účtu. (+ když se ocitnu v nesnázích, nebudu řešit cenu hovoru, ale to že se dovolám. Bude vždy dostatečný kredit. Trvalé inkaso nastavím z kreditní karty, či z účtu s KTK)
-----
Pochvala:
Uvažuji o přechodu se všemi svými způsoby na Odorik. Zatím jsem "přešel" tak, že budu používat call back s CLIPem na mobilu s nulovým tarifem. A budu moci vyčerpat kredity na Skypu a jednom IPvoxu - fáze 1.
Přechod dalších tří čísel, popř. dalších dvou mobilních, záleží, jak vymyslím vyčerpání kreditu, přechod/zrušení čísel a také právě možnost si snadno vyfiltrovat výpisy. Cenový rozdíl není takový, abych si místo dvou účtu na IPVoxu zakládal jiné dva účty (a k nim nová telefonní čísla) na Odoriku.
Zatím jsem překvapen, nadšen a spokojen s fází 1 tak, že jsem vám udělal reklamu u svých přátel: "...stále jsem překvapen, jak dokáže velice jednoduše propojit vše účelně dohromady za vynikající cenu. Skype, GSM, VoIP/SIP, CallBack, CLIP, SMS, MMS, telefonní budky. Vše, na co si vzpomenu (jsem náročný), lze nějak nastavit, udělat. Zatím zkouším, ale možná budu využívat víc, než jsem si myslel... Zvlášť se mi líbí možnost přijít k budce a volat kamkoliv jen se znalostí jednoho nového tel. čísla, pokud jste si někdy zapomněli mobil, či zabouchli byt, víte o čem mluvím..."