Stránka 29 z 32
Re: Náměty a připomínky
Napsal: pon 17. úno 2014 17:20:08
od JPT
OK. Já myslel, že tím výchozím nastavením to jen zjistím, abych si to omylem nerozhodil (a pak se to vrátí jak to bylo před kliknutím) a případné změny pak potvrdím tlačítkem "uložit".
Re: Náměty a připomínky
Napsal: čtv 10. dub 2014 11:00:36
od Kukin
Připomínka k webu:
Na ceníku služeb jsou dva datové balíčky, 150 a 1500 MB:
http://www.odorik.cz/w/cenik_doplnkovych_sluzeb
Na webu
http://www.odorik.cz/ hlavní straně je pouze 150 MB, druhý chybí.
Re: Náměty a připomínky
Napsal: čtv 10. dub 2014 11:56:56
od xsouku04
Díky, je to tak schválně, protože ten balíček 1500 MB není moc výhodný - tedy není se čím chlubit. Nicméně někomu se může jednorázově hodit.
Re: Náměty a připomínky
Napsal: pát 18. dub 2014 23:11:16
od incof
Nešlo by u hlášky "Volané číslo není v tuto chvíli dostupné" použít dvoujazyčnou variantu CZ/EN?
Re: Náměty a připomínky
Napsal: sob 19. dub 2014 17:55:19
od xsouku04
incof píše:Nešlo by u hlášky "Volané číslo není v tuto chvíli dostupné" použít dvoujazyčnou variantu CZ/EN?
To bychom mohli.
Česky:"Volané číslo je momentálně nedostupné."
Anglicky:
The called number is temporarily unavailable.
Platba kartou
Napsal: sob 19. dub 2014 20:38:20
od vlk
Zdravím, možná jsem objevil chybu.
Když chci platit kartou dám platby-navýšení kreditu-platba přes systém GoPay; zadám 500Kč; Platební kartaMasterCard/VISA tak platba proběhne v pořádku.
Když zadám platby-navýšení kreditu-platba kreditní kartou - tak platba neproběhne (mimochodem kreditní karta je jen jeden druh platební karty).
Kdyby bylo možné dobít víc než 500/505 Kč na jedno zadávání bylo by to lepší. Poplatek 1% mi nevadí, zvlášť když za platbu kartou mám od banky bonus 2%. Ale obejdu se bez toho - Passkeeper umí naštěstí automaticky vyplnovat údaje karty.
Re: Náměty a připomínky
Napsal: úte 22. dub 2014 19:28:03
od Pitomec
Dotaz ohledně té hlášky při nedostupnosti mobilního čísla - to určuje TM (GTS) co se tam říká, anebo je možné to uživatelsky změnit? Celkem by mně pasovalo, kdybych si tam mohl nahrát svůj text, např. "jsem mimo dosah, volejte záznamník XXX XXX XXX", aniž by došlo ke spojení hovoru.
Re: Náměty a připomínky
Napsal: ned 04. kvě 2014 16:09:23
od ondrejandrej
Dobrý den,
ta stránka s návodem na zpětné volání je hrozná: (
http://www.odorik.cz/w/callback)
- 1. Návod na objednání esemeskou je zobrazen jako obrázek, takže nejde nikam zkopírovat jako text (napr. pro offline zobrazení na mobilu)
2. Návod na objednání prozvonením je dokonce k dispozici pouze jako video!
Mimochodem z návodu nechápu, jak bude Odorik při objednání prozvonením vědet, na který uživatelský účet má hovor účtovat. V návodě se vůbec nezadává PIN.
Re: Náměty a připomínky
Napsal: pon 12. kvě 2014 5:17:26
od Forrrest
Prosím o přidání funkce zjištění spotřeby mobilních dat do API. Já osobně utrácím víc za data než hovory, a ty částky mi tam prostě chybí (výpisy přes vlastní aplikaci). Díky!

Re: Náměty a připomínky
Napsal: pon 12. kvě 2014 11:06:06
od incof
Dobrý den.
Bylo by možné v políčku "Email pro zmeškané hovory:" použít případně i číslo mobilního telefonu a zasílat tyto informace také placenou cestou?