Stránka 4 z 10
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 07. led 2013 21:56:45
od cz-helper
Kabek píše:Co zřídit "servisní číslo", kam volání bude za poplatek?! Například prvních započatých pět minut za 15 Kč, pak každá další minuta po 2 korunách... Pak u Vás na tom čísle musí sedět člověk, který se, pokud možno, umí domluvit i s laikem....
To by byl asi jediny komunikacni kanal, ktery by nebyl vyuzit
Kabek píše:My se tady "bavíme" o něčem, k čemu nemáme žádné reálné podklady - fakta. To zná jen pan Soukup! Jsem přesvědčen, že on to celé provozuje i ze zájmu, možná z fandofství. Jistě, že to musí všechny uživit..... Myslím, že můžeme být i při současné úrovni cen všichni spokojeni!!!!
Nejak tak to bude... Kdyz se podivame na velkoobchodni ceny "u zdroje" a vezmeme v potaz, ze ty nejsou aktualni jako vstup pro odorik, dostavame se skutecne skoro k tomu "ze zabavy"

. Souhlasim, ze nejake 3-5% asi nikoho nevytrhne, nicmene cela tato debata se "rozpoutala" na zaklade zlevneni o par haleru... No a dle meho odhadu si muzeme nechat o nejakych 10% zdat - tak nas odorik nedre, aby si to mohl dovolit... Za coz mu srdecne diky.
Jak jsem jiz zminoval, me se soucasna cenova politika odoriku vcelku libi. Nepochybuji, ze kdyby byl nejaky vyrazny propad ceny, ze by odorik nezlevnil, ale opravdu resit kazdych par haleru, jestli to neni tak trochu ztrata casu...
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 07. led 2013 22:47:19
od srsen
To co tady čtu je dobrovolná sebevražda:
Mít ale dvě různé ceny pro volání do ČR s tím, že za lepší cenu je nutné platit nějaký měsíční paušál a nebo se spokojit s podporou na fóru. Jinak všude bychom inzerovali jen ty mírně "horší ceny", takže většina zákaznazníků by se o tom, že existuje i nějaký jiný tarif pro technicky zdatné ani nedozvěděla.
To je vtip? Jen blázen by měl 2 ceny a propagoval tu horší. Celý ten systém dvojích cen je marketingově hovadina. Uvědomte si, jak se rozhoduje potenciální zákazník. Nikoho nezajímají jednorázový platby za servis, každýho zajímá, kolik bude platit měsíc co měsíc (resp. minutu co minutu). Každej vám klidně zaplatí 50-100 Kč za vzdálený nastavení telefonu. Nebo podobnou částku za odstranění jinýho problému. Buď to zapaltí vám nebo to stejně bude muset zaplatit někomu jinýmu - třeba nějakýmu známýmu, kterýho si pozve. FIrmy tohle neřeší vůbec - prostě si klidně zaplatí výjezd techniků a dají si to do nákladů, jsou to pro ně drobný. Ale zase když jim servis na místě nenabídnete ani za poplatek, budete za amatéry.
CO mě vadí naprosto nejvíc - odkláníte od toho, co na Odoriku právě každej oceňuje - uživatel platí jen za provolané vteřiny (za to co využije). To je spravedlivý. Ale proč zavádět vyšší minutovou cenu, která bude defakto skrytým paušálem za nějaké nedefinované služby, které někdo bude využívat na 150% a jiný třeba vůbec, takže jeden bude dotovat jiného?
Proč raději neúčtovat spravedlivě každýmu jen přesně to, co použije? Chceš nastavit telefon a nezvládneš to sám? Řekni si někomu ve svým okolí kdo to zvládne nebo zaplať 50 Kč a my ti to nastavíme na dálku. Nevíš proč ti nejde telefon? Řekni si někomu z okolí ať na to mrkne, nebo nám dej X Kč/hod. Chceš abysme ti nainstalovalli na místě telefony? Zaplať X Kč/km + X Kč/hodinu. PRostě jasný předem daný pravidla, na kterých nebude nikdo škodnej a každej se bude moct rozhodnout, jestli si nějakou službu koupí nebo ne.
Mám z toho celýho pocit, že chcete víc zapojit schopný lidi třeba z jiných měst. OK, bez problému, tak prostě mějte databázi s těmito vzdálenými "servisáky" kteří budou klidně pod hlavičkou odoriku za předem daných podmínek poskytovat v jejich oblasti nadstandartní služby a uživatel si jen vybere svou oblast kde mu už někdo pomůže podle toho, co bude chtít. Může to být student nebo třeba poskytovatel netu, kdokoliv. Výsledkem bude, že zachováte špičkové koncové ceny minut a kdo prostě bude optřebovat jednorázově pomoc, někde si ji zaplatí. Svobodně se rohodne kde a nikdo vás nebude zahlcovat a zvyšovat náklady.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 07. led 2013 22:50:13
od luky
to je všechno takové vaření ze vzduchu. Chybí data, takto se tu jen můžeme dohadovat. Řekl bych, že klíčové bude to, aby Odorik získal co nejvíce zákazníků a ti aby pořádně volali. A ne jen nějakých 36 korun, ale aspoň 300 korun za měsíc. Zpoplatnit servis, do budoucna nižší ceny pro aktivní uživatele, minimální měsíční poplatky pro mrtvé duše atd.
Není problém prostě něco zkusit a uvidí se, jaká bude reakce uživatelů
Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 07. led 2013 22:55:08
od luky
to srsen: přesně moje řeč, konečně někdo kdo to vidí jako já

Re: Další snižování cen volání
Napsal: pon 07. led 2013 23:35:19
od aplet
Tolik spusobu volani co ma odorik nema v Ceske republice zadnej voip operator,napr volani z budky a podobne.Co se tyce cen treba spetne volani za 2 KC je hezke a ja bych ho zatim nemenil i kdyz by to nebilo spatne mit nizsi cenu ale budme radi ze mame aspon tohle.

Ja jsem spokojen s odorikem a vyhovuji mi take cenik.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 08. led 2013 0:12:18
od Kabek
Tak, tak. Ať si každý platí jen to, co využívá. Jak jsem již psal, oddělit provoz (volání) od servisu (rady a návody plus práce servisu). Bylo by možná dobré, jak bylo zde napsáno (srsen), na stránkách nebo zde na fóru napsat seznam ochotných jedinců, kteří by běžnému uživateli pomohli, byť za úplatu. Ti jedinci se zde vlastně mohou napsat sami - lokalita, kontakt, rozsah pomoci (vlastní zkušenosti s jakým HW). O tom taková fóra jsou - o předávání zkušeností, rad a vzájemné pomoci.
V jednoduchosti je krása! Nechť si pan Soukup nastaví ceny jak chce. On má ty základní info, bez kterých tady nic kloudného nevymyslíme. Já osobně bych zrušil i slabý/silný provoz - jako u volání na mobil. Zase, jen provozovatel vidí, jaké procento volání jde na pevné linky. Myslím, že alespoň 70 - 80 % volání dnes směřuje na mobily. Pak bych klidně přijal i "jednotnou" cenu volání celých 24 hodin kamkoliv (mobil+pevná). Vlastně by volání na mobily asi nepatrně kleslo pod 1 Kč, což z pohledu nabídky pěkně vypadá, a volání na pevnou by "znatelně" podražilo.... Nikdo by pak už vůbec neřešil na jaké číslo a kdy volat. Potřebuji volat, tak volám!
Buďme spokojeni s tím, co máme.... Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř!
Jen abychom nedopadli jako s pitnou vodou - lidé začali šetřit a vodárny tudíž vesele zdražují....
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 08. led 2013 10:38:04
od luky
tak tak, jenom provozovatel vidí ty statistiky... A přitom se tu dohadujeme jako akcionáři na valné hromadě, co komu a jak zpoplatníme

(co takhle komanditní společnost)
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 08. led 2013 11:44:37
od speedy
Volám málo a zatím si vystačím vlastními silami. Takže to berte jako názor laika.
Moje rada by zněla nehnat se za každou cenu do nejnižších cen (tím myslím okamžité zlevňování). Odorik z mého pohledu nabzí tolik vychytávek navíc, že i ty mají svojí cenu.
Viděl bych to ve dvou krocích:
1) Sjednotit cenu volání na pevnou linku. Protože v dnešní době pro laika to podle mě v této cenové hladině nemá smysl rozlišovat. A firmě je cena mimo špičku prakticky jedno, jelikož jí nevyužije.
2) Zavést servisní poplatek za podporu. Chceš nostavit, chceš radit, nechceš mít starosti, tak zaplať X Kč/měs. Nehoří to tolik, nepůjde ti volat 2-4dny, stačí ti fórum tak neplať. Potom ale nebreč, když ti podpora nic neřekne (Na telefonu, tam by mohli mít seznam čísel, která mají zaplaceno), případně když ti někdo hned neodpoví na foru.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 08. led 2013 12:42:24
od jirka77
speedy píše:
Viděl bych to ve dvou krocích:
1) Sjednotit cenu volání na pevnou linku. Protože v dnešní době pro laika to podle mě v této cenové hladině nemá smysl rozlišovat. A firmě je cena mimo špičku prakticky jedno, jelikož jí nevyužije.
Nesjednocovat! Mám rodiče na pevných linkách a tam je bohužel sazba na pevnou důvod, proč stále držím 802.cz. 802 jsem jako VOIP měl prvního, ale i dnes má sazby na pevnou nejníže. Při stovkách provolaných minut tvoří celkový rozdíl několik desetikorun. Kdyby ten rozdíl nebyl takový, už bych si dal práci, abych všem dal jediné číslo Odorika a 802 poslal do háje.... Odoriku by rázem stoupl obrat ze mě (několikanásobně

).
Což jen potvrzuje domněnku pana Soukupa, že zdatní uživatelé jsou hákliví na cenu... A přiznávám, i když tady jde tak o dvě piva, jsem typ, který výběrem banky, výběrem dodavetele energie, atd. ušetří měsíčně klidně na sud

.
Myslím si, že příplatek za servisní práce je na místě. Pokud se tedy najde dost business zákazníků. Každopádně Odoriku fandím, aby se ten vhodný model našel.
Re: Další snižování cen volání
Napsal: úte 08. led 2013 12:44:26
od Kabek
Vážení, buďme rádi, že je zde Odorik (se vším, co nabízí...)!
Mám jednu zkušenost s IPVOXem. Dobíjel jsem u nich po 1. lednu 2013 kredit v částce 100 Kč, ale na účet připsali (!!!) o 0,83 Kč méně!!! Počítal jsem, co to asi je. Vyřešlili tím DPH 21 %, protože zatím mají ceník s 20 %!!!! Jednoduše si to jedno procento vzali v předstihu z kreditu.... To by ale ještě nebylo to nejhorší! Když se podíváte na jejich ceník, který mají na svých stránkách (očekávám, že to je oficiální a platný), a porovnáte to s cenami na výpise hovorů, tak zjistíte, že, byť uvádějí i při volání na mobily špičku/mimo špičku 0,95/0,91 Kč/min. bez DPH, celých 24 hodin účtují 0,96 Kč/minutu (s DPH, ale nyní jakou (?), to je asi 1,16 Kč/min.)!!!!!!!! Upozorňoval jsem jejich pracovnici na tento nesoulad v listopadu, nyní asi před týdnem a stále nic!!!! Jen slibují, že to dají s techniky do pořádku.
V porovnání s takovou firmou je Odorik v čele s panem Soukupem absolutně super. I když by "nasadil" ceny jako IPVOX, tak je stále výrazně nad nimi. Jistě mi rozumíte..... No, a také IPVOX nezkrachoval...
Proč jsem už neodešel od IPVOXu? Zveřejnili jsme jejich číslo, na které občas někdo zavolá.....Máme to jako "zálohu" pro případ, že by Odorik nečekaně "kleknul", což nelze vyloučit, ale rovněž nelze skoro ani předpokládat.....
Závěr nechť si každý udělá svůj dle osobních zkušeností....
Přeji všem pěkný den!!! (i ty příští)