Stránka 4 z 4

Re: Dotaz nastavení emailového klienta v mobilu

Napsal: čtv 23. led 2014 20:52:33
od TKlf
xtonda píše:Pokud se v Gmailu autorizuje jiný mail (b@b.b), tak sice From je ten jiný mail, ale Sender: je ten originální (a@a.a), příjemci se to pak tváří jako From: b@b.b on behalf of a@a.a, jako když ve firmě šéf v Outlooku a Exchangi zpřístupní schránku sekretářce aby za něj posílala maily.

Přesně tak sem to myslel, jen psaný projev byl kostrbaty. Děkuji za lepší popis pro pana Soukupa.

Z mobilu ...

Re: Dotaz nastavení emailového klienta v mobilu

Napsal: čtv 23. led 2014 21:54:49
od xtonda
Pitomec píše:Nastaveno mám všechno, co nastavit lze (tj. i různé varianty), ale obvykle to napíše "Neznámá doména. Zadejte údaje o serveru." nebo "Server nelze najít. Zkontrolujte údaje a zopakujte akci.", případně "Chyba komunikace. Opakujte akci později.".

Ovšem jak jsem teď zjistil, tak k účtu na Seznamu lze provést přihlášení bezproblémů, taktéž lze odeslat poštu a v nastavení jsem vyčetl smtp.seznam.cz, což značí, že celý zádrhel bude jinde. Možná v těch zas*aných certifikátech.
Zkus odesílání rozchodit v nějakém normálním software, jako je třeba Thunderbird, získáš tím ověřenou konfiguraci, ze které bude možné vyjít. Každopádně ty certifikáty by měly jít naimportovat, Nokii ale nemám a nikdy sem nepoužíval, takže detaily neznám.

Re: Dotaz nastavení emailového klienta v mobilu

Napsal: čtv 23. led 2014 22:29:25
od Pitomec
Zítra udělám z Nokie datový modem pro notebook a zkusím to odeslat přímo z něho a v tom e-mail účtu, který v telefonu dělal problémy. Pak se uvidí (a vrátím se zase k Androidu :D ).