Pane inženýre,
klobouk dolů, téměř geniální nápad jako zatím vždy. Jenom bych se také přikláněl za častější připisování, například by se to dalo navázat podobně jako denní strhávání poplatku za SIMku, t.j. třeba vteřinu po půlnoci by se ověřilo, kolik daný účet (bylo by to lepší než pro linku ...) utratil a případně mu připsal "bonusový kredit" za tuto útratu. Takhle pojmenované to sice může trochu připomínat Tesco, ale dalo by se to propagandisticky využít oběma způsoby - "po XXXté minutě voláte o Fň haléřů za minutu levněji" i "po XXXté minutě Vám za každou minutu hovoru připíšeme Fň haléřů" (to druhé mi přijde lepší, zní to že Odorik dává něco ze svého, což je v podstatě i pravda, protože to dá ze svého zisku. A stálí uživatelé stejně vědí, že to v případě Odorika není reklamština.
s obdivem
Georgius
Hovor za paušál
Re: Hovor za paušál
Častější připisování znamená i kratší interval který se hodnotí.
Jako takové období mi připadá vhodný jedině týden. Má podobné vlastnosti jako měsíc.
Jednou za měsíc (prvního následující měsíc) nebo jednou za týden (třeba v pondělí) sečíst útratu za minulé období a podle toho případně navýšit kredit. Jednoduše popsatelné v podmínkách atd.
I ti kolenovrti kteří budou kontrolovat jestli ještě protelefonovat 10 Kč aby získali slevu 15 Kč to budou mít jednoduší. Ve výpisu volání (poslední den měsíce nebo v neděli - vždy před půlnocí ) zadají "tento měsíc" nebo "posledních 7 dní" a vidí potřebná čísla ve sloupci stav kreditu.
Jako takové období mi připadá vhodný jedině týden. Má podobné vlastnosti jako měsíc.
Jednou za měsíc (prvního následující měsíc) nebo jednou za týden (třeba v pondělí) sečíst útratu za minulé období a podle toho případně navýšit kredit. Jednoduše popsatelné v podmínkách atd.
I ti kolenovrti kteří budou kontrolovat jestli ještě protelefonovat 10 Kč aby získali slevu 15 Kč to budou mít jednoduší. Ve výpisu volání (poslední den měsíce nebo v neděli - vždy před půlnocí ) zadají "tento měsíc" nebo "posledních 7 dní" a vidí potřebná čísla ve sloupci stav kreditu.
