Stránka 4 z 7

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: pát 07. říj 2016 11:56:33
od xkminekm
Data používám v práci v přístroji, který se připojuje a stahuje si ne příliš objemná data pro svou funkčnost. Do středy se do 10 minut vždy podařilo připojit - když už se připojím, tak to drží. Ve středu ale bylo čekání delší, necelé dvě hodiny. Když pak jedete několik desítek kilometrů za klientem a nepodaří se provést měření, kvůli kterému si bral volno v práci, to jsem pak za vola a určitě si mne ještě někdy objedná :-( Nehledě na opakované cesty a zbytečné náklady.

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: pát 07. říj 2016 13:17:17
od borek
doufam ze me nebudete kamenovat ale mam operatora callpro, taky jede pres tmobile, a problemy mam stejny uz tak zhruba mesic, data spis nejedou nez jedou, muj operator mi poradil at v telefonu vypnu a znova zapnu data, obcas to pomuze ale je to dost peklo uz aby se tmobil smazil v pekle :evil:

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: pát 07. říj 2016 15:21:55
od chorche
jediné co pomáhá mně, je nechat zapnutá data a zrestartovat telefon. Ovšem jakmile data vypnu, příště musím udělat to samé, i kdyby to bylo třeba za 2 minuty.

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: pát 07. říj 2016 18:30:56
od kumq
zkuste jestli vám jedou data i s jiným operátorem, třeba na předplacených kartách TMobajl, Kaktus, opencall (pod O2).... ideální na founu se 2 simkami. Tmobajl jede bez jakýchkoliv potíží - perfektně. TMobajlý Kaktus taky. I VPNky pod TM...

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: pát 07. říj 2016 21:21:00
od LubosD
Hmm, tak dneska se mi to nepřipojilo ani ráno v 8:30, ani teď ve 21:15. Tak to je konec.

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: pát 07. říj 2016 22:17:30
od helmut.niederman
Nevím jestli to s tím souvisí, ale mám dva SIM sloty v telefonu v jednom je Kaktus a v druhým je Odorik. U Kaktusu jsem vyčerpal data a čekám na dobíječku, takže nemohu surfovat přes Kaktus a tak jsem si chtěl aktivovat Odorik, bohužel Lenovo to chytře vymyslel, že na druhém slotu mohu využívat jen 2G síť tedy EDGE. Na prvním slotu samozřejmě 3G a 4G. Když jsem vypnul datové spojení s Kaktusem a aktivoval datové spojení s Odorikem nešly aktivovat data. Dřív mi to ten telefon nedělal. Pak jsem zkoušel různě vypnout zapnout data, zase softwarově přehodit SIM karty pro internet a na konec několikrát restartovat telefon a až po několika marných pokusech mi to naběhlo, tedy se tam zobrazili ty šipečky down a up a pak malá ikonka E vedle té velke E. Pak jsem zkoušel zase přehodit slot pro INTERNET a vybral jsem Kaktus, po chvili se u Odorika přepnul znak E na G a u Kaktusu se u znaku 3G ještě objevilo malé H+ a pak ty šipečky up and down, takže to byla signalizace toho, že data už frčí a účtují se sazbou 1,- Kč/Mb. Když jsem zase zpět přehodil slot pro INTERNET na Odorika, zase jsem byl v troubě a zase mi to dlouho trvalo než to naběhlo. A to jsem nejdříve vypnul datové spojení s Kaktusáckou SIM, a pak jsem v menu SIM karty - Mobilní data vybral SLOT ODORIK a pak zapnul datové spojení a nic, a tak jsem zase restartoval a laboroval až to najelo :x

Zkusím ještě zítra tam vložit jinou SIM kartu jiného operátora, nevím jestli je přičína nově aktualizovaného firmware, nebo to blokuje nějaká aplikace na monitoring přenesených dat, hovorů a SMS např. Call Meter, nebo skutečně se to týká toho problému s mobilními daty. Uvidíme zítra :idea:

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: sob 08. říj 2016 15:05:24
od xsouku04
helmut.niederman píše:Nevím jestli to s tím souvisí, ale mám dva SIM sloty v telefonu v jednom je Kaktus a v druhým je Odorik. U Kaktusu jsem vyčerpal data a čekám na dobíječku, takže nemohu surfovat přes Kaktus a tak jsem si chtěl aktivovat Odorik, bohužel Lenovo to chytře vymyslel, že na druhém slotu mohu využívat jen 2G síť tedy EDGE. Na prvním slotu samozřejmě 3G a 4G. Když jsem vypnul datové spojení s Kaktusem a aktivoval datové spojení s Odorikem nešly aktivovat data. Dřív mi to ten telefon nedělal. Pak jsem zkoušel různě vypnout zapnout data, zase softwarově přehodit SIM karty pro internet a na konec několikrát restartovat telefon a až po několika marných pokusech mi to naběhlo, tedy se tam zobrazili ty šipečky down a up a pak malá ikonka E vedle té velke E. Pak jsem zkoušel zase přehodit slot pro INTERNET a vybral jsem Kaktus, po chvili se u Odorika přepnul znak E na G a u Kaktusu se u znaku 3G ještě objevilo malé H+ a pak ty šipečky up and down, takže to byla signalizace toho, že data už frčí a účtují se sazbou 1,- Kč/Mb. Když jsem zase zpět přehodil slot pro INTERNET na Odorika, zase jsem byl v troubě a zase mi to dlouho trvalo než to naběhlo. A to jsem nejdříve vypnul datové spojení s Kaktusáckou SIM, a pak jsem v menu SIM karty - Mobilní data vybral SLOT ODORIK a pak zapnul datové spojení a nic, a tak jsem zase restartoval a laboroval až to najelo :x

Zkusím ještě zítra tam vložit jinou SIM kartu jiného operátora, nevím jestli je přičína nově aktualizovaného firmware, nebo to blokuje nějaká aplikace na monitoring přenesených dat, hovorů a SMS např. Call Meter, nebo skutečně se to týká toho problému s mobilními daty. Uvidíme zítra :idea:
Vitrtuálové pod T-mobile to mají polámané - tedy spíše hodně nespolehlivé. Mohlo by to být tím.
Slíbená definitivní náprava je do poloviny října. Tedy asi bych doporučoval počkat. Otázka samozřejmě je, jestli dodrží, co slíbili, a jestli se bude jednat opravdu 100% všech problémů s daty. Osobně si myslím, že to tak bude, protože současný stav je neudržitelný.

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: ned 09. říj 2016 17:03:26
od borek
ona je situace neudrzitelna pro nas alternativce protoze to vypada ze tmobilu je to celkem jedno, nebo mu hrozi nejaky postih? dali jste na nej zalobu? nebo aspon podmet k ctu?

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: stř 12. říj 2016 18:34:40
od evian
už sem myslel že se to zlepšuje.. avšak od začátku týdne, pokaždé když sem data potřeboval, nešla.. opravdu velice nepříjemné.. skutečně mi během dne např. 6 hodin připojení vůbec nefunguje, to je pak o ničem.. :| bude od t-mobile nějaká kompenzace?

Re: Problémy s mobilními daty

Napsal: čtv 13. říj 2016 12:50:54
od kejikl
I já potvrzuji problémy s daty. Vcera a dnes to jakž takž jede. Snad je to ta slibovaná náprava.