Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Možná sem to přehlédl, CLIP u čísla Odorika začne fungovat od prvního následujícího měsíce, když sem stihl do 10.tého?
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Dobrý den, ani z postu ani z příchozího emailu jsem nepochopil, jestli mám službu nastavovat znovu nebo ne, když mám CLIP trvale zapnutý pro T-Mobile číslo. Mám to znovu nastavovat? Formulář a návštěvu na pobočce jsem pochopil. Omlouvám se, jestli si stojím na vedení, a moc díky, že to řešíte :)
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
u geografického čísla jsem vybral jsem mobilního operátora, do jehož sítě zadané číslo patří "odorik"
Po uložení:
CLIP je nyní neaktivní. Pokud chcete opět začít CLIP využívat, můžete jej zde zapnout. Volaný potom opět uvidí Vaše mobilní číslo 777XXXXXX.
Toto je číslo je ale Vodafone, na kterém clip běží, a to nechci měnit. Clip chci na mobilním čísle odorik 799xxxxxx.
Jak to mám změnit?
EDIT:
Použil jsem druhé geografické číslo, na kterém se mi už ukázala možnost zadat číslo telefonu, na který chci clip, což v předchozím případě nebylo.
Po vložení kódu z potvrzovací SMS clip běží.
Přijde mi ale nekomfortní, že ho budu muset vypínat když potřebuji volat z geografického čísla.
Po uložení:
CLIP je nyní neaktivní. Pokud chcete opět začít CLIP využívat, můžete jej zde zapnout. Volaný potom opět uvidí Vaše mobilní číslo 777XXXXXX.
Toto je číslo je ale Vodafone, na kterém clip běží, a to nechci měnit. Clip chci na mobilním čísle odorik 799xxxxxx.
Jak to mám změnit?
EDIT:
Použil jsem druhé geografické číslo, na kterém se mi už ukázala možnost zadat číslo telefonu, na který chci clip, což v předchozím případě nebylo.
Po vložení kódu z potvrzovací SMS clip běží.
Přijde mi ale nekomfortní, že ho budu muset vypínat když potřebuji volat z geografického čísla.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Nebudete muset rušit CLIP při potřebě identifikovat se geografickým číslem. Pouze vytočte volané číslo doplněné o kombinaci znaků *0 (např. 800123456*0), pak se CLIP ignoruje a volaný uvidí Vaše geografické číslo.konrad píše: ↑sob 10. úno 2024 20:41:26 u geografického čísla jsem vybral jsem mobilního operátora, do jehož sítě zadané číslo patří "odorik"
Po uložení:
CLIP je nyní neaktivní. Pokud chcete opět začít CLIP využívat, můžete jej zde zapnout. Volaný potom opět uvidí Vaše mobilní číslo 777XXXXXX.
Toto je číslo je ale Vodafone, na kterém clip běží, a to nechci měnit. Clip chci na mobilním čísle odorik 799xxxxxx.
Jak to mám změnit?
EDIT:
Použil jsem druhé geografické číslo, na kterém se mi už ukázala možnost zadat číslo telefonu, na který chci clip, což v předchozím případě nebylo.
Po vložení kódu z potvrzovací SMS clip běží.
Přijde mi ale nekomfortní, že ho budu muset vypínat když potřebuji volat z geografického čísla.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
CLIP jsem u své linky aktivoval, ale žádná SMS mi v této souvislosti do půl hodiny nepřišla.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
vce píše:
> CLIP jsem u své linky aktivoval, ale žádná SMS mi v této souvislosti do půl hodiny nepřišla.
U mne totéž.
Přikládám odkaz na .docx verzi žádosti adresované T-Mobile:
https://upload.nolog.cz/download/e3b992 ... -UmiS-hjKQ
> CLIP jsem u své linky aktivoval, ale žádná SMS mi v této souvislosti do půl hodiny nepřišla.
U mne totéž.
Přikládám odkaz na .docx verzi žádosti adresované T-Mobile:
https://upload.nolog.cz/download/e3b992 ... -UmiS-hjKQ
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
ani mě nepřišla sms,ale neměnil jsem tel. číslo,jen jsem změnil položku operátora na tmobil
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Taky mi nepřišla. Chápu to tak, že číslo bylo už v minulosti jednou potvrzené, tak to není znovu potřeba.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
V případě doplnění operátora u již aktivního CLIPu k žádnému dodatečnému ověřování přes SMS nedochází.
Pokud se jedná o novou registraci CLIP a SMS opravdu nepřišla, bude asi nejlepší napsat si email na kontakt@odorik.cz a pošleme kód znovu. U posílání SMS s ověřovacím kódem neevidujeme žádnou poruchu, zprávy od nás odcházejí.
Pokud se jedná o novou registraci CLIP a SMS opravdu nepřišla, bude asi nejlepší napsat si email na kontakt@odorik.cz a pošleme kód znovu. U posílání SMS s ověřovacím kódem neevidujeme žádnou poruchu, zprávy od nás odcházejí.