A jak tohle pořešit v situaci, kdy mám nomadické číslo na mobilním telefonu (csipsimple) a chci aby v případě jeho nedostupnosti se mi hovor směroval na mobilní číslo (sim v témže přístroji) a zároveň nedošlo k tomu, že se hovor přesměruje po nějaké době na mobilní číslo v případě, že je nomadické číslo dostupné? Přecejen jedná se o tentýž přístroj ve kterém jsou obě čísla..xsouku04 píše:Stav nedostupný, nehlásí se - prostě si nastavím zpožděné zvonění na jiné číslo a tím ošetřím tyto stavy - pokud chci.
Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte 16. črc 2013 0:54:44
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Můžu požádat o způsob, jakým zamezím na dvou IP telefonech nepřijatému hovoru na prvním telefonu, pokud ho při paralelním vyzvánění vyzvednu na druhém telefonu? Už to od včerejška googlim a hledám ve fóru a na wiki a pořád nic... Díky.xsouku04 píše:Možnosti přesměrování konkurence sice vypadají jednoduše a přehledně, ve zkutečnosti neumožňují ani zdaleka takové rozsáhlé možnosti jako naše paralelní zvonění. (Případně obohacené ještě o zpožděné zvonění, nebo časově podmíněné zvonění viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Pokud si nastavíte zpožděné paralelní zvonění na mobil, řeší to všechny situace jedním nastavením. Navíc nebudete mít žádný zmeškaný hovor, pokud si na pět minut odskočíte od počítače.
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Zkuste si oba telefony přihlásit na stejnou linku. Musíte si ale povolit vícenásobnou registraci!
Vy je nyní máte každý asi na jiné lince, že?
Vy je nyní máte každý asi na jiné lince, že?
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
To ovsem zalezi na vice vecech, ne jen na jestli jsou na jedne lince,take na tom, jestli jsou to IP telefony, nebo brany a klasicke telefony ...
Kdyz to budou brany a napriklad klasicke prenosne telefony, tak vzdy bude na jednom zmeskany hovor, brana sice vi, ze hovor byl zvednut, ale tomu klasickemu prenosnemu telefonu uz to nijak nerekne.
Pokud to jsou oba ip telefony tak na jedne lince to fungovat bude a zadny zmeskany videt nebude, kdyz tam bude jeden ip a jedna brana, tak na tom telefonu, co je za branou bude po zveduti ip telefonu vzdy zmeskany hovor, obracene nikoliv.
Kdyz to budou brany a napriklad klasicke prenosne telefony, tak vzdy bude na jednom zmeskany hovor, brana sice vi, ze hovor byl zvednut, ale tomu klasickemu prenosnemu telefonu uz to nijak nerekne.
Pokud to jsou oba ip telefony tak na jedne lince to fungovat bude a zadny zmeskany videt nebude, kdyz tam bude jeden ip a jedna brana, tak na tom telefonu, co je za branou bude po zveduti ip telefonu vzdy zmeskany hovor, obracene nikoliv.
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte 16. črc 2013 0:54:44
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Jsou to dva IP telefony a každý je přihlášen na samostatnou linku. Optimální nastavení by bylo, kdyby prvních 10 vteřin zvonil příchozí hovor na první lice/telefonu, od 10. vteřiny dále pak zároveň na druhé lince/telefonu.
Přihlášení obou na jednu linku zkusím, nicméně nedosáhnu toho, aby prvních 10 vteřin zvonil jen ten jeden. Ale to určitě vyzkouším.
Přihlášení obou na jednu linku zkusím, nicméně nedosáhnu toho, aby prvních 10 vteřin zvonil jen ten jeden. Ale to určitě vyzkouším.
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Zajímalo by mne jestli Odorik neuvažuje o zřízeni klasického memoboxu něco jako měl telekom nebo nebo možná ho má nástupce O2.xsouku04 píše:Je zde možnost přidat si časově podmíněné paralelní vyzvánění. Pokud chcete aby vám vaše pracovní linka zvonila jen Po-Pá 8:00-19:30 přidáte do paralelního vyzvánění číslo ve tvaru např. *0841508001930*300116, kde *084 je speciální prefix, 1 a 5 jsou dny v týdnu 08:00 až 19:30 je časový údaj a *300116 je číslo linky na které to bude v tuto dobu zvonit. více zde http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Pokud chci přesměrovat číslo tak, aby např. 8-12 hodin zvonilo na jednom čísle, 12- 20 na jiném a po dvacáté hodině zvonilo už nikde, je to vše možné. Nyní lze přidat až 8 čísel pro paralelní vyzvánění a tím si nastavit celý pracovní týden.
Zkrátka abych nemusel otvírat email s přeposlanymi hlasovými zprávami ale přímo *xxx xxx poslechnout zprávy.
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte 16. črc 2013 0:54:44
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Díky všem za návrhy, tTrochu jsme si s tím pohráli a zde jsou pro zajímavost výsledky:Montgolfier píše:Jsou to dva IP telefony a každý je přihlášen na samostatnou linku. Optimální nastavení by bylo, kdyby prvních 10 vteřin zvonil příchozí hovor na první lice/telefonu, od 10. vteřiny dále pak zároveň na druhé lince/telefonu.
Přihlášení obou na jednu linku zkusím, nicméně nedosáhnu toho, aby prvních 10 vteřin zvonil jen ten jeden. Ale to určitě vyzkouším.
0. Dva IP telefony Linksys SPA941 a SPA921, které neumí odmítnout příchozí hovor - https://supportforums.cisco.com/thread/2021914
1. Navěšení obou telefonů na jednu linku, příchozí hovor zvoní. Zvednutím hovoru na prvním tel. zůstane nepřijatý hovor na druhém a opačně.
2. Každý telefon na své lince, zpožděné paralelní vyzvánění po 10 sekundách na druhém telefonu (přes *08310), opět zůstává nepřijatý hovor na tom telefonu, který hovor nevyzvedl. I po skončení hovoru.
3. Každý telefon na své lince, přes přesměrování umožňující odmítnutí hovoru (pan Soukup nasměroval na *088) nastaveno přesměrování na linku, kde je mobil s Androidem. Na Androidu hovor odmítnu, na Linksysu opět zůstává nepřijatý hovor. Na Androidu přijmu, na Linksysu nepřijatý hovor.
Tož tak. Takže pro nás zatím nejlepší varianta - zpožděné vyzvánění na druhé lince/telefonu přes *08310 s tím, že tam případně zůstane nepřijatý hovor.
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Hm, to jen dokazuje, že každý telefon (značka, model, FW) komunikuje odlišně. To se člověk asi nikde v žádných technických údajích daného modelu nedočte.
Já to mám odzkoušené s telefonem Well SIP-T22P (FW 7.51.30.13, HW verze 5.0.0.55) v kombinaci s VoIP bránou Well ATA172. Oboje je přihlášeno na jednom účtu (čísle), při příchozím volání zvoní oba telefony. Přijmu-li hovor na "bráně", pak IP telefon nepřijatý hovor nezaznamená (je v klidu...). V opačném případě samozřejmě analogový telefon, který je připojen k bráně, "hlásí" nepřijatý hovor.
Já to mám odzkoušené s telefonem Well SIP-T22P (FW 7.51.30.13, HW verze 5.0.0.55) v kombinaci s VoIP bránou Well ATA172. Oboje je přihlášeno na jednom účtu (čísle), při příchozím volání zvoní oba telefony. Přijmu-li hovor na "bráně", pak IP telefon nepřijatý hovor nezaznamená (je v klidu...). V opačném případě samozřejmě analogový telefon, který je připojen k bráně, "hlásí" nepřijatý hovor.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Tohle by mělo být též dořešené, pamatuji, že jsme přesně tyto situace řešili a nebylo to zrovna jednoduché. Takže jsou dvě možnosti, buď se nám to rozbilo a nebo to zrovna ty telefony, co používáte, nepodporují.Montgolfier píše:Díky všem za návrhy, tTrochu jsme si s tím pohráli a zde jsou pro zajímavost výsledky:Montgolfier píše:Jsou to dva IP telefony a každý je přihlášen na samostatnou linku. Optimální nastavení by bylo, kdyby prvních 10 vteřin zvonil příchozí hovor na první lice/telefonu, od 10. vteřiny dále pak zároveň na druhé lince/telefonu.
Přihlášení obou na jednu linku zkusím, nicméně nedosáhnu toho, aby prvních 10 vteřin zvonil jen ten jeden. Ale to určitě vyzkouším.
0. Dva IP telefony Linksys SPA941 a SPA921, které neumí odmítnout příchozí hovor - https://supportforums.cisco.com/thread/2021914
1. Navěšení obou telefonů na jednu linku, příchozí hovor zvoní. Zvednutím hovoru na prvním tel. zůstane nepřijatý hovor na druhém a opačně.
2. Každý telefon na své lince, zpožděné paralelní vyzvánění po 10 sekundách na druhém telefonu (přes *08310), opět zůstává nepřijatý hovor na tom telefonu, který hovor nevyzvedl. I po skončení hovoru.
3. Každý telefon na své lince, přes přesměrování umožňující odmítnutí hovoru (pan Soukup nasměroval na *088) nastaveno přesměrování na linku, kde je mobil s Androidem. Na Androidu hovor odmítnu, na Linksysu opět zůstává nepřijatý hovor. Na Androidu přijmu, na Linksysu nepřijatý hovor.
Tož tak. Takže pro nás zatím nejlepší varianta - zpožděné vyzvánění na druhé lince/telefonu přes *08310 s tím, že tam případně zůstane nepřijatý hovor.
Můžete prosím napsat na email jeden konkrétní hovor, abychom se mohli podívat, jaké info telefony dostaly v hlavičce cancel? Možné je, že stejně jako neumí odmítnout hovor, tak neumí rozpoznat, že hovor byl vyřízen na jiné lince, i když tohle možná korektně posíláme.
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Protože telefon, který používám spolu s bránou, to rozpozná, tak si myslím, že to zcela jistě korektně posíláte. Jen ty jejich modely to hold asi nepoznají... S tím člověk ale nic nenadělá, pokud by (možná) nepomohl nový FW....