roak píše:čehoi se dočkáme dříce snížení ceny Callbecku nebo Odorik sim, já bych spíše čekal že ceny callbeku by se mohli snížit dříve
Těžko říct, ale mohlo by to možná být i zároveň.
Jsou v tom věci jako natisknout nové letáky a pod. Taky bych si rád počkal na to, jaké nabídky dá konkurence. Nejde o to se opičit, spíše jde o to se lišit. Podle mého názoru na začátku budou i nějaké technické problémy (ne nutně u nás), takže může být rozumné se do toho nehnat po hlavě. Nechat ostatní, ať si problémy vyladí, vyladí je tím i nám. Např. aktivovat větší množství simkaret ručně jednu po druhé někde klikáním může být docela zbytečné maření času. My se prostě nemůžeme jednomu novému zákazníkovy věnovat 15 minut úplně zbytečně, jen proto, že není něco dodělané. (ne nutně u nás) Spíše jde o to celé promyslet, aby to dobře fungovalo i pod velkou zátěží a zůstalo to nízkonákladové.
Tedy je možné, že před oficiálním spuštěním bude testovací režim pro lidi z fóra. V té době třeba nemusí fungovat příchozí hovory z některých sítí nebo sms (i odchozí), nebo používání nemusí být po všech stránkách intuitivní ...
Odorik chápu především jako stabilního VoIP operátora se spoustou zajímavých možností a jestli pro něj bude přední místo mezi virtuály (tedy ne jenom jako doplněk k těm, co už mají VoIP), to se teprve uvidí.
Je možné, že se někdo rozhodne zviditelnit tím, že bude prodávat za nákupku, nebo si dokonce namyslí "balíčky", na kterých bude prodělávat. A nebo si vymyslí marketingové finty, aby to vypadalo výhodné, i když to až zas tak nebude. Pokud by to mělo jít tímto směrem, nebudeme se snažit konkurovat něčemu, co prodělává, ale zaměříme se na něco, co to doplní, i když to nebude mít tak masivní využití ...
Je totiž možné, že ohledně virtuálních operátorů vznikne velká bublina a spousta firem do toho bude investovat s vidinou nereálných výsledků. Nakonec někteří zkrachují, jiní prodělají. Na bublině se ale podílet nehodláme.