O2 rozděluje provoz na ctyri zóny. Bila je Web. Šedá VPN , atd. Po vyčerpaní fup je dostupná jen bílá a sedá. Alternativní způsoby přístupu nefungují. Vypadá to že provoz je hlídaný pomocí analýzy paketů, asi L7. Problémy jsou i s dalšími službami jako třeba skype. Myslím, ze cena neodpovídá. Vodafone i T-Mobile jen omezí rychlost. Obsah standartne operátoři neblokuji. Výjimkou jsou p2p spoje. O2 na této SIM defaultně blokuje i odchozi a příchozí volání a sms. Pokud budete mít vyčerpaný fup a ocitnete se v situaci kdy budete muset volat tísňové linky tak není jak se dovolat.xsouku04 píše:Podle čeho soudíte, že problém je v O2? Přihlásí se váš telefon? Zkoušel jste použít jiné porty než 5060 (třeba 443 nebo 6688) popřípadě TCP místo běžného UDP? To se vždy dá obejít, jediné co se obejít nedá je případ, kdy není slyšet.Tomm píše:Objednal jsem si Mobilni Internet M od O2 (100Kc 500MB/mesic) a odorik mi nefunguje. Port 5060 na sip.odorik.cz lze otevrit.
NIcmene me uvedli v omyl pri objednavce, je tam sleva z 300 na 100 na 24 mesicu, dalsi podvod, takze sluzbu rusim.
Neni to pro me duveryhodne firma.
Další problém spojený s tímto blokováním SMS a volání je následná realizace e-účtu. Ten nelze realizovat přes zákazníckou linku ani na pobočce ale pro vytvoření účtu musí být autorizován přístup na webových stránkách O2 a to je prováděno zasláním autorizační SMS na číslo datové SIM. Žádná však nedojde, protože operátor blokuje a e-účet tak nezprovozníte. Myslím si, že by O2 mělo na své datové SIM nastavit vyjímku pro zasílání systémových SMS a volání na tísňové linky.