Výpadky
Re: Výpadky
Problém u mne je v tom, že ten jev není stálý, při echo testu se zatím nedaří jej navodit a když se projeví při "ostrém" hovoru, dávám většinou přednost rychlé domluvě před lokalizací závady. Se zařízením Huawei Echolive HG622u i VDSL jsem jinak spokojen a na připojeném Siemens Gigaset A580 IP se podobné problémy neobjevují. Přesto si myslím, že chyba bude spíš v Huawei Echolive HG622u než v telefonu Samsung Galaxy S4 a pokusím se nastudovat a pořádně nastavit QoS.
Re: Výpadky
Ano, přesně tak se to u nás projevovalo,jimisoft píše:Problém u mne je v tom, že ten jev není stálý
ale při problému s VDSL bych čekal potíže na všech připojených zařízeních.jimisoft píše:na připojeném Siemens Gigaset A580 IP se podobné problémy neobjevují
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8557
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadky
Souhlasím. Tohle vypadá spíše na android problém. Řekněmě, že je android chvílemi přetížený a pakety neodesílá a pak to odešle všechno naráz. Může způsobit také špatný jitter.Hooonza píše:ale při problému s VDSL bych čekal potíže na všech připojených zařízeních.jimisoft píše:na připojeném Siemens Gigaset A580 IP se podobné problémy neobjevují
Podívejte se, co na androidu běží všechno za aplikace v době, kdy telefonujete a jak vytěžují procesor.
Také je možné, že se android snaží šetřit baterku a tak při tom vždycky třeba na 100 ms usíná. Zkuste tohle vypnout.
Re: Výpadky
Začíná to být docela zajímavé. Testuji na telefonním čísle echotestu xProTel. Přerušuje a přeršuje, že není vůbec rozumět. Jakékoli úpravy na WIFI nepomáhají, ale když se telefonem připojím k repeatru, který mám na druhém konci baráku, tak je po koktání veta. Tak nevím asi zkusím zítra reklamaci u poskytovatele VDSL, ale moudrý z toho zatím nejsem.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8557
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadky
To ale spíš vypadá, že za to VDSL nemůže. Ale wifi. Jaký máte ping z počítače?jimisoft píše:Začíná to být docela zajímavé. Testuji na telefonním čísle echotestu xProTel. Přerušuje a přeršuje, že není vůbec rozumět. Jakékoli úpravy na WIFI nepomáhají, ale když se telefonem připojím k repeatru, který mám na druhém konci baráku, tak je po koktání veta. Tak nevím asi zkusím zítra reklamaci u poskytovatele VDSL, ale moudrý z toho zatím nejsem.
Re: Výpadky
Máte zřejmě pravdu, asi nejlépe ověřím zítra na jiné WIFI. Každopádně děkuji za pomoc i nápovědy, výsledek sem zítra napíšu.
Re: Výpadky
Tak závěr je zatím dost zajímavý: Na vině je evidentně telefon, ale.... Zhoršení srozumitelnosti koresponduje s upgrade androidu na verzi 4.4.2. Nepomohla výměna domácí WIFI ani změny v nastavení CSipSimple (změna portu, TCP místo UDP, výměna linky) ani instalace Zoiperu, stále koktá, stále koktá.V zoufalství jsem nastavil parametry pro Odorika v integrovaném VoIP klientovi v telefonu Samsung Galaxy S4 a a koktání v něm není slyšet a kvalita v echo testu vypadá uspokojivá.
Poprosím ještě Odorik o kontrolu hovorů 80527381 a 80527610 (první spojen CSipSimple, druhý integrovaným VoIP klientem, první koktal druhý snad v pořádku). Tak nevím jestli se něco nepovedlo Samsungu, nebo si jenom CSipSimple nerozumí s androidem 4.2.2 a je potřeba počkat na úpravy a upgrade tohoto a možná i dalších programů. Docela by mě zajímalo, jestli se někdo setkal na stejném telefonu s podobnými problémy po upgrade androidu. Jinak děkuji všem, kteří se radou i svými názory pokusili můj problém vyřešit.
Přeji hezký den
Poprosím ještě Odorik o kontrolu hovorů 80527381 a 80527610 (první spojen CSipSimple, druhý integrovaným VoIP klientem, první koktal druhý snad v pořádku). Tak nevím jestli se něco nepovedlo Samsungu, nebo si jenom CSipSimple nerozumí s androidem 4.2.2 a je potřeba počkat na úpravy a upgrade tohoto a možná i dalších programů. Docela by mě zajímalo, jestli se někdo setkal na stejném telefonu s podobnými problémy po upgrade androidu. Jinak děkuji všem, kteří se radou i svými názory pokusili můj problém vyřešit.
Přeji hezký den
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8557
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpadky
Díval jsem se na hovor 80527381. Problém je také v tom, že náš dodavatel nemá moc tolerantní jitter.jimisoft píše:Tak závěr je zatím dost zajímavý: Na vině je evidentně telefon, ale.... Zhoršení srozumitelnosti koresponduje s upgrade androidu na verzi 4.4.2. Nepomohla výměna domácí WIFI ani změny v nastavení CSipSimple (změna portu, TCP místo UDP, výměna linky) ani instalace Zoiperu, stále koktá, stále koktá.V zoufalství jsem nastavil parametry pro Odorika v integrovaném VoIP klientovi v telefonu Samsung Galaxy S4 a a koktání v něm není slyšet a kvalita v echo testu vypadá uspokojivá.
Poprosím ještě Odorik o kontrolu hovorů 80527381 a 80527610 (první spojen CSipSimple, druhý integrovaným VoIP klientem, první koktal druhý snad v pořádku). Tak nevím jestli se něco nepovedlo Samsungu, nebo si jenom CSipSimple nerozumí s androidem 4.2.2 a je potřeba počkat na úpravy a upgrade tohoto a možná i dalších programů. Docela by mě zajímalo, jestli se někdo setkal na stejném telefonu s podobnými problémy po upgrade androidu. Jinak děkuji všem, kteří se radou i svými názory pokusili můj problém vyřešit.
Přeji hezký den
Prostě Vaše verze androidu nejspíš data posílá vždy ve skupinkách a to dělá ten jitter. Možná právě proto, aby to šetřilo baterku. Zkuste zakázat jakékoli šetření baterky. V CSIPSimple jsou na to speciální volby.
- Přílohy
-
- mezi námi a našim dodavatelem
- echo_2.png.png (30.39 KiB) Zobrazeno 7603 x
-
- mezi námi a telefonem
- echo_test.png.png (25.6 KiB) Zobrazeno 7604 x
Re: Výpadky
Ještě jedna prosba: v tom druhém hovoru (80527610) byl jitter v pořádku nebo relativně dobrá srozumitelnost byla souhrou náhod?
Re: Výpadky
Může se někdo z Odoriku ještě podívat na výše uvedený hovor (80527610) z hledisks jitteru. Děkuji.