Vypis volani
Re: Vypis volani
Export do CSV
Jak uz bylo receno, CSV je nejvhodnejsi format pro obecne/univerzalni programove zpracovani bez ohledu na pouzity software (nebo typ skriptu), narozdil od proprietarniho Excelu. Ten stavajici export z Odorika navic neni v XLS, ale ve skutecnosti jen HTML tabulka s nutnosti rucni kopie do ciloveho programu pres schranku. Toto je velmi amaterske a nepohodlne reseni.
Ne kazdy dela vse v Excelu a ma ho nainstalovany.
Ja prestoze jsem programator, tak Excel pouzivam jen vyjimecne, pokud zakaznik doda nebo pozaduje data v XLS, tak je nejprve nebo nakonec prevedu z cisteho TXT do XLS. Veskere zpracovani je vyhodnejsi v cistem TXT. Navic novejsi verze Excelu uz se snazi vnaset "inteligenci" i do importu/exportu/formatovani/aut. rozpoznani kodove stranky apod., coz mnohdy velmi znesnadnuje praci s vlastnimi daty.
Jak uz bylo receno, CSV lze pak nacist i do toho Excelu a to primo bez nejakeho rucniho kopirovani,
takze pro ty odpurce CSV by to bylo take zlepseni.
Takovyto CSV soubor lze pak snadno projit jednoduchym programem/skriptem, ktery mi napriklad vytahne seznam provolanych castek po mesicich nebo provolane castky na konkretni cislo nebo odfiltruje hovory s nulovou cenou, tedy veci, ktere neumi standardni vypis u Odoriku a navic vystup mohu mit ve formatu, jaky si udelam ja.
Stavajici export do HTML formatu lze velmi jednoduchou upravou v systemu Odorika upravit na export do CSV a pouzitelnost/univerzalnost vzroste mnohonasobne, proto se primlouvam za tuto upravu.
Jak uz bylo receno, CSV je nejvhodnejsi format pro obecne/univerzalni programove zpracovani bez ohledu na pouzity software (nebo typ skriptu), narozdil od proprietarniho Excelu. Ten stavajici export z Odorika navic neni v XLS, ale ve skutecnosti jen HTML tabulka s nutnosti rucni kopie do ciloveho programu pres schranku. Toto je velmi amaterske a nepohodlne reseni.
Ne kazdy dela vse v Excelu a ma ho nainstalovany.
Ja prestoze jsem programator, tak Excel pouzivam jen vyjimecne, pokud zakaznik doda nebo pozaduje data v XLS, tak je nejprve nebo nakonec prevedu z cisteho TXT do XLS. Veskere zpracovani je vyhodnejsi v cistem TXT. Navic novejsi verze Excelu uz se snazi vnaset "inteligenci" i do importu/exportu/formatovani/aut. rozpoznani kodove stranky apod., coz mnohdy velmi znesnadnuje praci s vlastnimi daty.
Jak uz bylo receno, CSV lze pak nacist i do toho Excelu a to primo bez nejakeho rucniho kopirovani,
takze pro ty odpurce CSV by to bylo take zlepseni.
Takovyto CSV soubor lze pak snadno projit jednoduchym programem/skriptem, ktery mi napriklad vytahne seznam provolanych castek po mesicich nebo provolane castky na konkretni cislo nebo odfiltruje hovory s nulovou cenou, tedy veci, ktere neumi standardni vypis u Odoriku a navic vystup mohu mit ve formatu, jaky si udelam ja.
Stavajici export do HTML formatu lze velmi jednoduchou upravou v systemu Odorika upravit na export do CSV a pouzitelnost/univerzalnost vzroste mnohonasobne, proto se primlouvam za tuto upravu.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypis volani
Exporty do CSV jsou hotovy, jako rozšíření API. http://www.odorik.cz/w/api Bohužel to ještě není z dokumentováno.
Na automatické zpracování je API nejvhodnější, protože to pak lze plně automatizovat bez lického zásahu.
Označit si tabulku a udělat ctrl+c a ctrl+v je stejně náročné jako si uložit soubor a pak jej otevřít.
Na automatické zpracování je API nejvhodnější, protože to pak lze plně automatizovat bez lického zásahu.
Označit si tabulku a udělat ctrl+c a ctrl+v je stejně náročné jako si uložit soubor a pak jej otevřít.
Re: Vypis volani
Super!xsouku04 píše:Exporty do CSV jsou hotovy, jako rozšíření API. http://www.odorik.cz/w/api Bohužel to ještě není z dokumentováno.
Muzete prosim alespon velmi strucne napsat syntaxi alespon sem?
Dekuji.
PS:
Pokud by do API pribyla jeste moznost nacist (zobrazit) rychle kontakty, bylo by to idealni.
Tato funkcnost by pak umoznila napsat vlastni plnohodnotnou aplikaci pro posilani SMS pres Odorik.
Re: Vypis volani
Doufám, že se s ní potom podělíš. My jsme si napsali jednoduchou aplikačku pro backcall v Pythonu - je na Wiki.
Ale hodila by se podobná bez potřeby instalace kompilovaná - jeden kamarád nemůže v práci instalovat Python.
Ale hodila by se podobná bez potřeby instalace kompilovaná - jeden kamarád nemůže v práci instalovat Python.
Zedna píše:Tato funkcnost by pak umoznila napsat vlastni plnohodnotnou aplikaci pro posilani SMS pres Odorik.
Re: Vypis volani
Pokud Odorik do API skutecne prida moznost zjistit seznam rychlych kontaktu,GeBu píše:Doufám, že se s ní potom podělíš. My jsme si napsali jednoduchou aplikačku pro backcall v Pythonu - je na Wiki.
Ale hodila by se podobná bez potřeby instalace kompilovaná - jeden kamarád nemůže v práci instalovat Python.
Zedna píše:Tato funkcnost by pak umoznila napsat vlastni plnohodnotnou aplikaci pro posilani SMS pres Odorik.
tak urcite udelam aplikaci na odesilani SMS naprogramovanou v jazyku AutoIt,
jednalo by se o maly kompilovany EXE soubor pro Windows o velikosti zhruba kolem 300KB nevyzadujici zadne dalsi (DLL .NET apod.) soubory .
Stranky AutoItu:
http://www.autoitscript.com/site/autoit/
API Odoriku prelozene pro AutoIt jsem zverejnil zde ve vlakne "Odorik.cz API":
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=608
Re: Vypis volani
Výpis hovorů máme přes API dostupný v XML a JSONu, CSV mám v plánu v brzké době dodělat také. Rozhraní pro práci s rychlými kontakty máme rovněž implementováno.
Bohužel je trochu zádrhel ohledně zveřejnění dokumentace...
Bohužel je trochu zádrhel ohledně zveřejnění dokumentace...
Re: Vypis volani
Zřejmě se začala objevovat chyba ve výpisech hovorů, kdy se odchozí hovor (zatím zjištěno z jednoho účtu u Odoriku na jiný účet u Odoriku) zobrazuje jako příchozí (světle šedý hovor) a následně je to ve statistikách hovoru vedeno jako příchozí hovor. call id: 53181482, 53190725 atp. u jiného účtu call id:53217961
Re: Vypis volani
Výpis hovorů a statistika funguje tak jak má, směr těch hovorů máme prohozený už v databázi. Nahlásim kolegovi, aby se na to podíval. Děkuju za nahlášení.jirka píše:Zřejmě se začala objevovat chyba ve výpisech hovorů, kdy se odchozí hovor (zatím zjištěno z jednoho účtu u Odoriku na jiný účet u Odoriku) zobrazuje jako příchozí (světle šedý hovor) a následně je to ve statistikách hovoru vedeno jako příchozí hovor. call id: 53181482, 53190725 atp. u jiného účtu call id:53217961
Re: Vypis volani
Díky moc za reakci, ještě v rámci pomoci diagnostikovat chybku, není to jenom jednoduše prohozené (příchozí/odchozí):Largon píše: Výpis hovorů a statistika funguje tak jak má, směr těch hovorů máme prohozený už v databázi. Nahlásim kolegovi, aby se na to podíval. Děkuju za nahlášení.
1. účet:
call id:53226760 - správně odchozí hovor je zobrazený špatně jako příchozí
tentýž hovor v rámci 2. účtu
call id:53226759 - správně příchozí hovor je zobrazený správně jako příchozí
Edit:
Dále prosím o prověření správnosti zobrazování jednoho hovoru mezi dvěma linkami u Odoriku v rámci jednoho účtu. Bylo voláno z čísla 737721*** na číslo 577477***. Ve výpisu jsou správně dva řádky (dva hovory - jeden jako odchozí a druhý jako příchozí)
call id:53243433 (správně svázané s linkou 737721***) - zde je správně uvedeno číslo volajícího ODKUD i číslo volané KAM, jen je to vedené jako příchozí hovor (světle šedé), měl by to být odchozí hovor (světle žlutá)
call id:53243432 (správně svazané s linkou 577477**) - zde je správně uvedeno číslo volajícího ODKUD i číslo volané KAM, je to vedené jako příchozí hovor (světle šedé) - v pořádku
Už se v tom začínám ztrácet.

Re: Vypis volani
Pri volani v siti se mi ve vypise hovoru zobrazuje dany hovor jako prichozi (podle barvy), pritom byl odchozi. ID hovoru: 53449396